bugün
- true'nun çaylak olması14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü18
- kadir inanır14
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- özlü sözler5
- yazarların iyi olduğu konular9
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- fransa3
- arkadaşlar ben supernatural izlemeye gidiyorum2
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalist dünya19
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- evagreen2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kürtçülerin algıları5
- bulla dava açmak3
- kürtçülük5
- the saturdays2
- izmir de cami var mı2
- egay bey birader2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- galatasaray lobisi11
- ktç abinin çaylak olması5
Normal zamanda dinlenince insani oynamaya tesvik eden hareketli , enerjik mirkelam şarkısı .. adam klipte bile koşarak şarkı söylüyor zaten ..
Gel bide aşık ol acısını çek bu kez sözleri dinle .
bu sözler adamı uzaklara , anılara götürmez mi abi
öyle günler oldu ki senle
konuşmasan olmaz ki
resimleri bir yana
atmak hiç olmaz ki
seni unutturmaz ki
bu yüzden her gece ben
her gece üzülmüşüm
o yüzden her gece ben
aşkın diline düşmüşüm
söyle sevgili hadi söyle
hiç mi mutlu olmadık
martıları sayarken
hiç mi hayal kurmadık
denizlere bakarken.
Gel bide aşık ol acısını çek bu kez sözleri dinle .
bu sözler adamı uzaklara , anılara götürmez mi abi
öyle günler oldu ki senle
konuşmasan olmaz ki
resimleri bir yana
atmak hiç olmaz ki
seni unutturmaz ki
bu yüzden her gece ben
her gece üzülmüşüm
o yüzden her gece ben
aşkın diline düşmüşüm
söyle sevgili hadi söyle
hiç mi mutlu olmadık
martıları sayarken
hiç mi hayal kurmadık
denizlere bakarken.
bir mirkelam şarkısı.
hatırladıkça gülümsetiyor.
hatırladıkça gülümsetiyor.
mirkelam'ın ali kırcaya konuk olduğu daha dün gibi. dönenimin efsanesiydi.
mirkelam'ı tek bir klip ile ünlendiren ve koşan adam olarak anılmasına sebep olan şarkıdır.
türkiye'de bir anda patlayan kliptir,hiçbir klip bu şarkının klibi kadar ortalığı karıştırmadı.
yarın spora başlıyorum diyorum, bir türlü başlayamıyorum. tam bir yıldır bu haldeyim.
ah şu 90 lar. ruhuma işlemiş. bu sabah nedensiz yere şu sözleri mırıldanarak uyandım;
söyle sevgili hadi söyle, hiç mi mutlu olmadık , martıları sayarken ,hiç mi hayal kurmadık ,denizlere bakarken...
https://www.youtube.com/watch?v=Ud2PF-nRc4E
söyle sevgili hadi söyle, hiç mi mutlu olmadık , martıları sayarken ,hiç mi hayal kurmadık ,denizlere bakarken...
https://www.youtube.com/watch?v=Ud2PF-nRc4E
çok sevdiğim şarkılardan biri. şarkı söylenebilecek en güzel şekilde mirkelam tarafından söylenmiş ama gülşen yorumuda orjinaline en yakını olmuş. ayrıca orjinalinde tarkan arkadan vokal yapar.
Esrara takıl.. Diye devam eden parçadır.
Sabbas - Her gece.
Sabbas - Her gece.
Eveeet, uyuyamıyor değilim ama biraz fazla okumak istedim. Yazı denemelerini bıraktığımdan bu yana daha büyük bir ferahlıkla okuyorum. Halihazırda sevdiğim şairleri ve bir iki romanını okuyup devam edemediğim yazarları. Hikaye ile hala aram hoş değil. Buket Uzuner'in kumral ada mavi tuna'sı da çok eski hezeyanlarımın arasına sıkışıp kalmıştı. Okurken bir anda bir sayfa geldi gözümün önüne. Geçeyim.
Hafta sonu memlekete gittim. Tam olarak 16 senedir orada beni koruyan bir odam ve istanbul'a taşınırken evimizle bağım kopmasın diye neredeyse hiç dokunmadığım, raflarından toz dışında hiçbir şey almadığım devasa üç kitaplığım var. Bu, hayatta beni çok ama çok mutlu eden bir şeydir. Odama her girişimde önce kitaplıklarıma bakarım. Birkaç kitap alıp karıştırırım. Bin kez açtığım sayfalarda güvende hissederim. Bir de elbette defterlerim. Yıllarca kendimi, başkalarını yazdığım, o zamanlar saklanamayan telefon mesajlarını dahi kaydettiğim (Bu kadar arşivci olmak iyi bir şey değil) irili ufaklı onlarca defter. Peki nereye varacağım?
Turgut Uyar benim için daima bir keskin bir viraj, tanıştıktan sonra daha yükseğine varamadığım bir doruk oldu. Ömrümce böyle devam edecek mi? Muhtemelen. Çünkü kimseyi okumadığım kadar onu okudum. Turgut Uyar ne alaka?
Çok güzel bir defter buldum işte bu gidişimde. Tanıdık ama uzaktan bir tanıdık. ilk sayfasında her gece diye bir şiir yazıyor. En sevdiğim el yazımla (bunu belki anlatamayabilirim) ve o sıralar çok sevdiğim kahverengi bir kalemle yazmışım. Ama ben kahverengi sevmem? (Geri dönüp bakınca kendimi öyle çok törpülemişim ki, hırpalamakmış aslında)
Şöyle diyor Turgut Uyar, olağanüstü ışıklı bir kısa film:
Her gece yatağın yere yakın başucunda
Büyülü bir şey görüyordu sanki
Deniz dibi oynak akışkan
Eski bir kadının anısını çağrıştırıyor
Sonra görkemli çarşıları anımsatıyor
Yaşlı bir kadın elinden çıkmış
Tığ işi bir yatak örtüsünü yüz yıllık
Parlak ışıldayan bir duvar
Önce lambanın ışıması sandı
Ama değildi
Yanında yatan oydu bunu yaratan
Bilir misiniz aşk şiiri yazmaktan utanıyoruz artık
Ne kadar ayıp değil mi
Ama lambanın duvara öyle yansıması
Ne güzeldi
Aşkmış gibi*
Hafta sonu memlekete gittim. Tam olarak 16 senedir orada beni koruyan bir odam ve istanbul'a taşınırken evimizle bağım kopmasın diye neredeyse hiç dokunmadığım, raflarından toz dışında hiçbir şey almadığım devasa üç kitaplığım var. Bu, hayatta beni çok ama çok mutlu eden bir şeydir. Odama her girişimde önce kitaplıklarıma bakarım. Birkaç kitap alıp karıştırırım. Bin kez açtığım sayfalarda güvende hissederim. Bir de elbette defterlerim. Yıllarca kendimi, başkalarını yazdığım, o zamanlar saklanamayan telefon mesajlarını dahi kaydettiğim (Bu kadar arşivci olmak iyi bir şey değil) irili ufaklı onlarca defter. Peki nereye varacağım?
Turgut Uyar benim için daima bir keskin bir viraj, tanıştıktan sonra daha yükseğine varamadığım bir doruk oldu. Ömrümce böyle devam edecek mi? Muhtemelen. Çünkü kimseyi okumadığım kadar onu okudum. Turgut Uyar ne alaka?
Çok güzel bir defter buldum işte bu gidişimde. Tanıdık ama uzaktan bir tanıdık. ilk sayfasında her gece diye bir şiir yazıyor. En sevdiğim el yazımla (bunu belki anlatamayabilirim) ve o sıralar çok sevdiğim kahverengi bir kalemle yazmışım. Ama ben kahverengi sevmem? (Geri dönüp bakınca kendimi öyle çok törpülemişim ki, hırpalamakmış aslında)
Şöyle diyor Turgut Uyar, olağanüstü ışıklı bir kısa film:
Her gece yatağın yere yakın başucunda
Büyülü bir şey görüyordu sanki
Deniz dibi oynak akışkan
Eski bir kadının anısını çağrıştırıyor
Sonra görkemli çarşıları anımsatıyor
Yaşlı bir kadın elinden çıkmış
Tığ işi bir yatak örtüsünü yüz yıllık
Parlak ışıldayan bir duvar
Önce lambanın ışıması sandı
Ama değildi
Yanında yatan oydu bunu yaratan
Bilir misiniz aşk şiiri yazmaktan utanıyoruz artık
Ne kadar ayıp değil mi
Ama lambanın duvara öyle yansıması
Ne güzeldi
Aşkmış gibi*
mirkelam'ı meşhur eden şarkı. klip boyunca koştuğu bir klibe sahiptir.
mirkelam'ı ilk ünlü eden şarkı.
bu yüzden her gece ben her gece üzülmüşüm, bu yüzden her gece bu aşkın diline düşmüşüm.
koşan adam mirkelam'ı 1 gecede ünlü eden şarkı.
"Üzülme geçer dediler, o artık iyi dediler;
Üşüyormuş, saramadım onu.
Her gece baş ucunda; gülüşlerin aklımın ucunda, geçer yıllar geçer ben sende kalırım."
Bir perdenin ardındakiler şarkısı.
Üşüyormuş, saramadım onu.
Her gece baş ucunda; gülüşlerin aklımın ucunda, geçer yıllar geçer ben sende kalırım."
Bir perdenin ardındakiler şarkısı.
mirkelam'ın o meşhur şarkısı.
gülşen de söylemiştir bu şarkıyı.
öyle günler oldu ki senle
konuşmasam olmaz ki
resimleri bir yana
atmak hiç olmaz ki
seni unutturmaz ki
bu yüzden her gece ben
her gece üzülmüşüm
o yüzden her gece bu
aşkın diline düşmüşüm
söyle sevgili hadi söyle
hiç mi mutlu olmadık
martıları sayarken
hiç mi hayal kurmadık
denizlere bakarken
bu yüzden her gece ben
her gece üzülmüşüm
o yüzden her gece bu
aşkın diline düşmüşüm....
konuşmasam olmaz ki
resimleri bir yana
atmak hiç olmaz ki
seni unutturmaz ki
bu yüzden her gece ben
her gece üzülmüşüm
o yüzden her gece bu
aşkın diline düşmüşüm
söyle sevgili hadi söyle
hiç mi mutlu olmadık
martıları sayarken
hiç mi hayal kurmadık
denizlere bakarken
bu yüzden her gece ben
her gece üzülmüşüm
o yüzden her gece bu
aşkın diline düşmüşüm....
dinlerken sahillerde koşma isteği uyandıran mirkelam şarkısı.
Yatmadan önce lütfen bir bardak su için.
(bkz: onu hatırlatan şarkı)
mirkelam'ı koşan adam olarak meşhur eden o güzel şarkı.
perdenin ardındakiler grubunun sevdiğim şarkılarından birisi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar