bugün
- genç görünmeye çalışmak5
- 33 yaşında olmak3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- whynot2
- deniz göktaş4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- erkekler neden erken ölür5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- öldükten sonra bana ne olacak5
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- hootsuite2
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- uludede2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlüğün kırbacı3
- anın görüntüsü22
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- içtim şarabı13
- meksikalı batman2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- arşivlenmesi gereken resimler2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kemalist dünya24
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- rakı sevmemek7
- aşure yapan sözlük kızları7
- tamar tanrıyar2
- 1 kilometrelik gökdelen2
- günün şiiri6
- sophia osako3
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- owner of a lonely heart2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- velvet28
Normal zamanda dinlenince insani oynamaya tesvik eden hareketli , enerjik mirkelam şarkısı .. adam klipte bile koşarak şarkı söylüyor zaten ..
Gel bide aşık ol acısını çek bu kez sözleri dinle .
bu sözler adamı uzaklara , anılara götürmez mi abi
öyle günler oldu ki senle
konuşmasan olmaz ki
resimleri bir yana
atmak hiç olmaz ki
seni unutturmaz ki
bu yüzden her gece ben
her gece üzülmüşüm
o yüzden her gece ben
aşkın diline düşmüşüm
söyle sevgili hadi söyle
hiç mi mutlu olmadık
martıları sayarken
hiç mi hayal kurmadık
denizlere bakarken.
Gel bide aşık ol acısını çek bu kez sözleri dinle .
bu sözler adamı uzaklara , anılara götürmez mi abi
öyle günler oldu ki senle
konuşmasan olmaz ki
resimleri bir yana
atmak hiç olmaz ki
seni unutturmaz ki
bu yüzden her gece ben
her gece üzülmüşüm
o yüzden her gece ben
aşkın diline düşmüşüm
söyle sevgili hadi söyle
hiç mi mutlu olmadık
martıları sayarken
hiç mi hayal kurmadık
denizlere bakarken.
bir mirkelam şarkısı.
hatırladıkça gülümsetiyor.
hatırladıkça gülümsetiyor.
mirkelam'ın ali kırcaya konuk olduğu daha dün gibi. dönenimin efsanesiydi.
mirkelam'ı tek bir klip ile ünlendiren ve koşan adam olarak anılmasına sebep olan şarkıdır.
türkiye'de bir anda patlayan kliptir,hiçbir klip bu şarkının klibi kadar ortalığı karıştırmadı.
yarın spora başlıyorum diyorum, bir türlü başlayamıyorum. tam bir yıldır bu haldeyim.
ah şu 90 lar. ruhuma işlemiş. bu sabah nedensiz yere şu sözleri mırıldanarak uyandım;
söyle sevgili hadi söyle, hiç mi mutlu olmadık , martıları sayarken ,hiç mi hayal kurmadık ,denizlere bakarken...
https://www.youtube.com/watch?v=Ud2PF-nRc4E
söyle sevgili hadi söyle, hiç mi mutlu olmadık , martıları sayarken ,hiç mi hayal kurmadık ,denizlere bakarken...
https://www.youtube.com/watch?v=Ud2PF-nRc4E
çok sevdiğim şarkılardan biri. şarkı söylenebilecek en güzel şekilde mirkelam tarafından söylenmiş ama gülşen yorumuda orjinaline en yakını olmuş. ayrıca orjinalinde tarkan arkadan vokal yapar.
Esrara takıl.. Diye devam eden parçadır.
Sabbas - Her gece.
Sabbas - Her gece.
Eveeet, uyuyamıyor değilim ama biraz fazla okumak istedim. Yazı denemelerini bıraktığımdan bu yana daha büyük bir ferahlıkla okuyorum. Halihazırda sevdiğim şairleri ve bir iki romanını okuyup devam edemediğim yazarları. Hikaye ile hala aram hoş değil. Buket Uzuner'in kumral ada mavi tuna'sı da çok eski hezeyanlarımın arasına sıkışıp kalmıştı. Okurken bir anda bir sayfa geldi gözümün önüne. Geçeyim.
Hafta sonu memlekete gittim. Tam olarak 16 senedir orada beni koruyan bir odam ve istanbul'a taşınırken evimizle bağım kopmasın diye neredeyse hiç dokunmadığım, raflarından toz dışında hiçbir şey almadığım devasa üç kitaplığım var. Bu, hayatta beni çok ama çok mutlu eden bir şeydir. Odama her girişimde önce kitaplıklarıma bakarım. Birkaç kitap alıp karıştırırım. Bin kez açtığım sayfalarda güvende hissederim. Bir de elbette defterlerim. Yıllarca kendimi, başkalarını yazdığım, o zamanlar saklanamayan telefon mesajlarını dahi kaydettiğim (Bu kadar arşivci olmak iyi bir şey değil) irili ufaklı onlarca defter. Peki nereye varacağım?
Turgut Uyar benim için daima bir keskin bir viraj, tanıştıktan sonra daha yükseğine varamadığım bir doruk oldu. Ömrümce böyle devam edecek mi? Muhtemelen. Çünkü kimseyi okumadığım kadar onu okudum. Turgut Uyar ne alaka?
Çok güzel bir defter buldum işte bu gidişimde. Tanıdık ama uzaktan bir tanıdık. ilk sayfasında her gece diye bir şiir yazıyor. En sevdiğim el yazımla (bunu belki anlatamayabilirim) ve o sıralar çok sevdiğim kahverengi bir kalemle yazmışım. Ama ben kahverengi sevmem? (Geri dönüp bakınca kendimi öyle çok törpülemişim ki, hırpalamakmış aslında)
Şöyle diyor Turgut Uyar, olağanüstü ışıklı bir kısa film:
Her gece yatağın yere yakın başucunda
Büyülü bir şey görüyordu sanki
Deniz dibi oynak akışkan
Eski bir kadının anısını çağrıştırıyor
Sonra görkemli çarşıları anımsatıyor
Yaşlı bir kadın elinden çıkmış
Tığ işi bir yatak örtüsünü yüz yıllık
Parlak ışıldayan bir duvar
Önce lambanın ışıması sandı
Ama değildi
Yanında yatan oydu bunu yaratan
Bilir misiniz aşk şiiri yazmaktan utanıyoruz artık
Ne kadar ayıp değil mi
Ama lambanın duvara öyle yansıması
Ne güzeldi
Aşkmış gibi*
Hafta sonu memlekete gittim. Tam olarak 16 senedir orada beni koruyan bir odam ve istanbul'a taşınırken evimizle bağım kopmasın diye neredeyse hiç dokunmadığım, raflarından toz dışında hiçbir şey almadığım devasa üç kitaplığım var. Bu, hayatta beni çok ama çok mutlu eden bir şeydir. Odama her girişimde önce kitaplıklarıma bakarım. Birkaç kitap alıp karıştırırım. Bin kez açtığım sayfalarda güvende hissederim. Bir de elbette defterlerim. Yıllarca kendimi, başkalarını yazdığım, o zamanlar saklanamayan telefon mesajlarını dahi kaydettiğim (Bu kadar arşivci olmak iyi bir şey değil) irili ufaklı onlarca defter. Peki nereye varacağım?
Turgut Uyar benim için daima bir keskin bir viraj, tanıştıktan sonra daha yükseğine varamadığım bir doruk oldu. Ömrümce böyle devam edecek mi? Muhtemelen. Çünkü kimseyi okumadığım kadar onu okudum. Turgut Uyar ne alaka?
Çok güzel bir defter buldum işte bu gidişimde. Tanıdık ama uzaktan bir tanıdık. ilk sayfasında her gece diye bir şiir yazıyor. En sevdiğim el yazımla (bunu belki anlatamayabilirim) ve o sıralar çok sevdiğim kahverengi bir kalemle yazmışım. Ama ben kahverengi sevmem? (Geri dönüp bakınca kendimi öyle çok törpülemişim ki, hırpalamakmış aslında)
Şöyle diyor Turgut Uyar, olağanüstü ışıklı bir kısa film:
Her gece yatağın yere yakın başucunda
Büyülü bir şey görüyordu sanki
Deniz dibi oynak akışkan
Eski bir kadının anısını çağrıştırıyor
Sonra görkemli çarşıları anımsatıyor
Yaşlı bir kadın elinden çıkmış
Tığ işi bir yatak örtüsünü yüz yıllık
Parlak ışıldayan bir duvar
Önce lambanın ışıması sandı
Ama değildi
Yanında yatan oydu bunu yaratan
Bilir misiniz aşk şiiri yazmaktan utanıyoruz artık
Ne kadar ayıp değil mi
Ama lambanın duvara öyle yansıması
Ne güzeldi
Aşkmış gibi*
mirkelam'ı meşhur eden şarkı. klip boyunca koştuğu bir klibe sahiptir.
mirkelam'ı ilk ünlü eden şarkı.
bu yüzden her gece ben her gece üzülmüşüm, bu yüzden her gece bu aşkın diline düşmüşüm.
koşan adam mirkelam'ı 1 gecede ünlü eden şarkı.
"Üzülme geçer dediler, o artık iyi dediler;
Üşüyormuş, saramadım onu.
Her gece baş ucunda; gülüşlerin aklımın ucunda, geçer yıllar geçer ben sende kalırım."
Bir perdenin ardındakiler şarkısı.
Üşüyormuş, saramadım onu.
Her gece baş ucunda; gülüşlerin aklımın ucunda, geçer yıllar geçer ben sende kalırım."
Bir perdenin ardındakiler şarkısı.
mirkelam'ın o meşhur şarkısı.
gülşen de söylemiştir bu şarkıyı.
öyle günler oldu ki senle
konuşmasam olmaz ki
resimleri bir yana
atmak hiç olmaz ki
seni unutturmaz ki
bu yüzden her gece ben
her gece üzülmüşüm
o yüzden her gece bu
aşkın diline düşmüşüm
söyle sevgili hadi söyle
hiç mi mutlu olmadık
martıları sayarken
hiç mi hayal kurmadık
denizlere bakarken
bu yüzden her gece ben
her gece üzülmüşüm
o yüzden her gece bu
aşkın diline düşmüşüm....
konuşmasam olmaz ki
resimleri bir yana
atmak hiç olmaz ki
seni unutturmaz ki
bu yüzden her gece ben
her gece üzülmüşüm
o yüzden her gece bu
aşkın diline düşmüşüm
söyle sevgili hadi söyle
hiç mi mutlu olmadık
martıları sayarken
hiç mi hayal kurmadık
denizlere bakarken
bu yüzden her gece ben
her gece üzülmüşüm
o yüzden her gece bu
aşkın diline düşmüşüm....
dinlerken sahillerde koşma isteği uyandıran mirkelam şarkısı.
Yatmadan önce lütfen bir bardak su için.
(bkz: onu hatırlatan şarkı)
mirkelam'ı koşan adam olarak meşhur eden o güzel şarkı.
perdenin ardındakiler grubunun sevdiğim şarkılarından birisi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar