bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar9
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- 10 parmağında 10 marifet olan azize3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- japonya10
- neden sevgilim yok4
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- güney afrika7
- brezilya5
- sözlüğün adalet terazisi3
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- ilk uzun ilişki2
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması2
- bir filmde ölüyü oynamak4
- türkiye12
- göbeksiz erkek4
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- velvet43
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- 29 haziran 20262
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- ekonomi3
- zalican4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- et2
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- sözlüte karı var mı3
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- nervio4
- hamas3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- era7capone2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
hoşgelmiş sefalar getirmiş 6. nesil yazar kardeşim.
13 yıllık hayatadamim. sol taşşağımın sağa bakan kenarı. halı sahada kaleci, bazen defans. ama o futbol adamı.
13 yıllık hayatadamim. sol taşşağımın sağa bakan kenarı. halı sahada kaleci, bazen defans. ama o futbol adamı.
(#6319739) nolu entrysi ile kedi uzanamadigi cigere mundar der hadisesi yasayan yazar.
koyu bir beşiktaş taraftarı olan hayatadami, benim hiçbir zaman anlamayacağım belki de kabullenemeyeceğim bir şekilde, en azından ülke puanını düşünerek bile fenerbahçe ve galatasarayı desteklemiştir avrupa maçlarında.
ayrıca galatasaraylı olmak ulaşılmaz bir şey değildir. her insan tuttuğu takımını değiştirebilir. bunun için gidip formasını almasına, maçına gitmesine bile gerek yoktur. "artık x takımını tutuyorum" der ve çıkar işin içinden. o yüzden hayatadaminın veyahut herhangi bir insan için, hiçbir takım ulaşılamaz değildir. sonuçta takıma forvet olmayı, teknik direktör olmayı istemek gibi değildir bir takımın taraftarı olmak.
bu sebeple bir takımı bok olarak görmek, ulaşılamaz olmasından değil, kişisel görüşlerdendir. sabahtan akşama kahvede oturup devlet kurtaran tiplerden biraz farklı olmak gerekir kanaatindeyim sözlükte olmak için.
ayrıca galatasaraylı olmak ulaşılmaz bir şey değildir. her insan tuttuğu takımını değiştirebilir. bunun için gidip formasını almasına, maçına gitmesine bile gerek yoktur. "artık x takımını tutuyorum" der ve çıkar işin içinden. o yüzden hayatadaminın veyahut herhangi bir insan için, hiçbir takım ulaşılamaz değildir. sonuçta takıma forvet olmayı, teknik direktör olmayı istemek gibi değildir bir takımın taraftarı olmak.
bu sebeple bir takımı bok olarak görmek, ulaşılamaz olmasından değil, kişisel görüşlerdendir. sabahtan akşama kahvede oturup devlet kurtaran tiplerden biraz farklı olmak gerekir kanaatindeyim sözlükte olmak için.
yazdıkları ile arda turan'ı çok üzen yazar. Kendisi arda'dan nefret ediyormuş, arda'da bunu görüp hastalığın pençesine iyice düşmüş.
Ah arda senin sözlerine nasıl da üzülüyor bil bilsen,
eh tabi yersen...
Ah arda senin sözlerine nasıl da üzülüyor bil bilsen,
eh tabi yersen...
beşiktaş'ın hakkını sonuna kadar savunan, entry'lerine her daim alkış tuttuğum karakartal.
(bkz: yakışır sana)
(bkz: yakışır sana)
nesildaştır kendileri. hoşsohbettir aynı zamanda. harbi hayatadamı gibi duruyor. bakalım.
düşünceli ve güzel yazıları olan arkadaş. teşekkürler...
(bkz: katıksız sırf aşk #7291438) bu entry si ile kesin bjk deyip başka birşey demiyendir zannettiğim; en güzel günaydınların mimarı gönlü güzel kardeş yazar...
sana da en güzel/mutlu günler olsun...
note:
heee bir de yemek yapmayı bilmez!..
ama çok iyi batak oynar..
* *
sana da en güzel/mutlu günler olsun...
note:
heee bir de yemek yapmayı bilmez!..
ama çok iyi batak oynar..
* *
çilek adamdır. sözlüğün en efendi, en kadir kıymet bilen ve ( kızlar bu kısma özellikle dikkat ) yakışıklı yazarıdır.
bi de ablasının bitanesidir.
bi de ablasının bitanesidir.
Harbi Beşiktaş taraftarı yazar. Gerisi hikaye.
gogsunde piercing olan adamdir. bazi merak ettigim noktalar vardi, cevapladigi icin sagolsun. hosgelmis nesildasim.
zirvede gördüğüm ama sohbet edemediğim yazar. arada bir baktım, durdum ama piercingini görmemişim. bir dahakine göster arkadaşım, çok ayıp yerde değilse.*
açtı gösterdi herkesin ortasında, piercingini gördüğüm yazar.*
(bkz: sana puanım dokuz kanka)
Kaya gibi sağlam, eski ama teknolojik telefonuna* göz diktiğim yazar...
dünyanın ennn şeker adamı.
sürekli -seni döverim kızııım*- diyerek beni tehdit eden yazar. buradan yetkililere sesleniyorum. bana sert yapmasın lütfen.
aranan yazardır. nickaltı savaşına sonradan dahil olmuştur.
(#7511397)
sözlükten istediğim yazarı (kadın erkek ayırmaksızın) kaldırıp götürebileceğim gerçeğini hala anlayamadığı için beni osbircilikle itham etmiş yazar.
sözlükten istediğim yazarı (kadın erkek ayırmaksızın) kaldırıp götürebileceğim gerçeğini hala anlayamadığı için beni osbircilikle itham etmiş yazar.
hayata dami bulmuş insandır. giremeyeceği mekan yoktur.
erkek egemen bir toplumda hayat adamı derseniz elinizden öperler...bir de diyebiliyorsanız hayatkadınıyım deyin bakayım nerenizi öpüyorlar...
gönüllerin sebastiyanı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar