bugün
- beyler gammazlandım3
- düşünürken tavana bakmak4
- herbokolog4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi5
- göğüs dekoltesi olan erkek4
- iş flörtü4
- kalamar ızgara2
- falıma bakmak isteyen var mı11
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- pelin gümüşdağ2
- yastığın soğuk tarafı2
- kemal kılıçdaroğlu9
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- yaz aşkı bulamamak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- bir şeyler söyle3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- çita leopar jaguar farkı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- su içmekten göbeğin çıkması3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- çifte memiş2
- 1 euro 52 93 tl3
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
osmanlı ya da benzeri tiplemelerin kaymağını yemeye çalışan gani beyin gereksizlik üzerine kurulmuş projesi.
bu sulu şakalarını atatürk dönemi hikayelerine üzerinde de değerlendirse alkışlarım.
bu sulu şakalarını atatürk dönemi hikayelerine üzerinde de değerlendirse alkışlarım.
gani müjde nin türk milletine hediyesi, uzun süre izlenir izlenir hayat bilgisi ve yahşi cazibe gibi saçma bir sonla çarçabucak bitirilir bu da ama en azından bunda saçma son sırıtmaz çünkü dizi saçmalıkta sınır tanımıyor.
böle dizi türkiyede tutmuşssa türk insanının zeka seviyesi yerlerde demektir bitsin artık şu ükünmez kalemin mürekkebi sayın gani müjde.
Gani müjdenin her dizisinde en az 1 tane ''komik olduğu sanılan aşırı itici karakter'' olduğu savımı kanıtlayan dizidir.
kadrosuna hande katipoğlu nun dahil olduğu dizidir. gani müjde komşuya* gidip bi onluk aldı yine diziyi kurtarmak için. hadi hayırlısı bakalım.
Hanedan mensubu bir hanım hasta olduğunda, saray doktorun onun bedenine el sürmeden tedavi etmesi gerekirmiş. Bunun içinde, hasta olduğu yere, bir örtü örtülürmüş.
levent üzümcü'nün kendini rezil ettiği dizidir.
mehmet ali erbil sığlığı ile taçlanmış bir dizidir. gördüğüm kadarıyla uzun bir süredir can çekişiyor.
basurlar, küçük esat gibi kelime oyunları, şakalar, arkadan verilen kahkaha efektleri. olmuyor olmuyor olmuyor. bu dizinin kimyası tutmamış en baştan. zorlamanın da bir manası yok bence.
kaldırın gitsin.
basurlar, küçük esat gibi kelime oyunları, şakalar, arkadan verilen kahkaha efektleri. olmuyor olmuyor olmuyor. bu dizinin kimyası tutmamış en baştan. zorlamanın da bir manası yok bence.
kaldırın gitsin.
berbat bir dizi. türk'ün uzaylı imtihanı kadar, hatta akasya durağı kadar saçma.
levent üzümcü'de var, bu haliyle duble itici oluyor.
levent üzümcü'de var, bu haliyle duble itici oluyor.
açın uzaylı zekiye'yi izlicem, türk malı'nı izlicem. flash gordon'ı bile izlemeye razıyım.
abi mizah dediğin şey ince ve zeki olmalı. adamı katil edecek derecede komik değil. levent üzümcü'ye üzülüyorum bi tek. abi sokakta pantomim yapsaydın da keşke burda oynamayaydın.
hiç bir şeyi güzel değil sadece şu meryem uzerli'ye benzetmeye çalıştıkları kız çok güzel. şimdi, siktir git gani.
abi mizah dediğin şey ince ve zeki olmalı. adamı katil edecek derecede komik değil. levent üzümcü'ye üzülüyorum bi tek. abi sokakta pantomim yapsaydın da keşke burda oynamayaydın.
hiç bir şeyi güzel değil sadece şu meryem uzerli'ye benzetmeye çalıştıkları kız çok güzel. şimdi, siktir git gani.
dört büyük kanaldan birinde olsa reytinginin daha yüksek olacağına inandığım dizi. bu kanalların son dönemde yaptıkları bayağı yarışmaların bile izlendiği düşündüğümde çıldırmak üzereyim. harem mükemmel olmayabilir ama esprilerine de gülünemez denmez bence. biz nelere güldük allasen.
harika bir dizi osmanlı sultanlarının sikiş'ten başka zaman bulrsalar o ara devlet işleriye uğraşırlardır.
feminen ağa karakterine bayıldığım dizi. mümkün olsa da sadece onu izlesem.
bir türlü sevemediğim ve izleyemediğim gani müjde çıkışlı dizi.
güzel ve ironik bir komedi dizisi. başarılı.
çarkıfeleğin ayak kanallarına düşmesinden sonra M.Ali Erbil in bir sıçmalaması dahadır.
itiraf edin bir kaç meme görmek için izleniyor bu dizi.
sırf cerilevis için bile açılıp izlenebilecek dizi.
Son zamanlarda cemaat ve neo osmanlıcı tosuncukların yeni hedefi olmuştur. Hürremi yola getirdiler ne de olsa, sıra basur krallığına geldi...
Oğlum neye hassasiyet göstereceğinizi bilin, bu kadar hassasiyet menapozlu kadında olmaz...
Oğlum neye hassasiyet göstereceğinizi bilin, bu kadar hassasiyet menapozlu kadında olmaz...
muhteşem yüzyılla dalga geçen bir dizidir.
Çok affedersiniz ama Harem dizisine fena sallayacağım bilginize.
Aklı sıra Muhteşem Yüzyıl gibi sanat eseri sayılabilecek, her anlamda, (gerek oyuncular gerek dekor, kostüm, müzikler her şey) standartların çok üstünde bir dizi ile dalga geçmek için kurgulanmış bir dizi. Yahut yalnızca harem olgusuyla... Yersen.
Hani bağırsaklarda yaşayan tenyalar gibi bi şey bu dizi.
Bir kere normal insan 10 dakika zor dayanmalı bu esprilere.
"Erkek cariye mi olur? Erkek olsa cari olur."
Hatta sayısına göre "cari açık" olur değil mi? Bakın ben de senaryo yazabilirim.
Yalnızca ben değil, feysbuk çatısı altında "iğrenç Espriler" sayfasına gönül veren herkes yazabilir.
Bir de sözde esprilerden sonra gülme efekti var ya...
insanı deli eder. "Bakın burda gülmeniz lazım salaklar!"
Bu genel anlamda beni rahatsız eden bir şey, haliyle çifte katlandı tahammülsüzlüğüm.
Hatta ve hatta "Önder Açıkbaş iticiliği" diye bir alan da olunca insan şaşırıyor, bu kadar vasıfsız unsur nasıl bir arada toplanabilir diye.
Bu açıdan tebrik etmek lazım.
Diziyi severek izleyebilirsiniz, saygı duyarım.
Ama bu kadar vasat şeylere güldüğünüzü söylüyorsanız da zeka seviyeniz hakkında türlü şüphelere düşerim.
Aklı sıra Muhteşem Yüzyıl gibi sanat eseri sayılabilecek, her anlamda, (gerek oyuncular gerek dekor, kostüm, müzikler her şey) standartların çok üstünde bir dizi ile dalga geçmek için kurgulanmış bir dizi. Yahut yalnızca harem olgusuyla... Yersen.
Hani bağırsaklarda yaşayan tenyalar gibi bi şey bu dizi.
Bir kere normal insan 10 dakika zor dayanmalı bu esprilere.
"Erkek cariye mi olur? Erkek olsa cari olur."
Hatta sayısına göre "cari açık" olur değil mi? Bakın ben de senaryo yazabilirim.
Yalnızca ben değil, feysbuk çatısı altında "iğrenç Espriler" sayfasına gönül veren herkes yazabilir.
Bir de sözde esprilerden sonra gülme efekti var ya...
insanı deli eder. "Bakın burda gülmeniz lazım salaklar!"
Bu genel anlamda beni rahatsız eden bir şey, haliyle çifte katlandı tahammülsüzlüğüm.
Hatta ve hatta "Önder Açıkbaş iticiliği" diye bir alan da olunca insan şaşırıyor, bu kadar vasıfsız unsur nasıl bir arada toplanabilir diye.
Bu açıdan tebrik etmek lazım.
Diziyi severek izleyebilirsiniz, saygı duyarım.
Ama bu kadar vasat şeylere güldüğünüzü söylüyorsanız da zeka seviyeniz hakkında türlü şüphelere düşerim.
hayatımda gördüğüm en kötü espirilere sahip dizi. sanırım zeka seviyesi 1 ila 3 yaşında bir yazar grubu tarafından yazılıyor.
muhteşem yüzyıl'ın çakması olarak ayar yemesinin an meselesi olduğunu zannettiğim komik olmayan, berbat dizi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar