bugün
- beyler gammazlandım3
- düşünürken tavana bakmak4
- herbokolog4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi5
- göğüs dekoltesi olan erkek4
- iş flörtü4
- kalamar ızgara2
- falıma bakmak isteyen var mı11
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- pelin gümüşdağ2
- yastığın soğuk tarafı2
- kemal kılıçdaroğlu9
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- yaz aşkı bulamamak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- bir şeyler söyle3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- çita leopar jaguar farkı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- su içmekten göbeğin çıkması3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- çifte memiş2
- 1 euro 52 93 tl3
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
mehmet ali erbil'in rol alıyor olmasının projenin ne tip olduğunu anlamamızda başlı başına bir sebep olduğu ve yine fikrimce uzun ömür biçilmeyecek olan bir fox tv dizisi.
bir milletin tarihiyle ancak bu kadar dalga geçilebilir. efendiler, sözde muhteşem yüzyıl dizisini eleştiriyor ama amaç başka. iğrençsiniz. saygısızlığı iyice arttırdınız. o sitcom gülücüklerinize sokayım pislik herifler.
edit: bunu eksileyen yüksek mizah anlayışına sahip kişiye selam yolluyorum. beyninize sağlık.
edit: bunu eksileyen yüksek mizah anlayışına sahip kişiye selam yolluyorum. beyninize sağlık.
sunu yapan gani müjde'yi bir arastıralım .
ruhsar , yarım elma , hayat bilgisi , selena , pis yedili, yahşi cazibe, kahpe bizans... izleyen koyunların da nerede gülüneceğini bilmediği için gülme efektleri var hep bunlarda efendim. . eminim harem denen dizide de vardır .ilkokul düzeyinde bir espri bulmak için kıçını yırtan adamlar nasıl bu kadar iyi yerlere geliyor anlamıyorum. özgeçmisine baktıgımda bir tek kaygısızlar var dikkatimi çeken. tek adam akıllı yapıtı da o olmalı.
ruhsar , yarım elma , hayat bilgisi , selena , pis yedili, yahşi cazibe, kahpe bizans... izleyen koyunların da nerede gülüneceğini bilmediği için gülme efektleri var hep bunlarda efendim. . eminim harem denen dizide de vardır .ilkokul düzeyinde bir espri bulmak için kıçını yırtan adamlar nasıl bu kadar iyi yerlere geliyor anlamıyorum. özgeçmisine baktıgımda bir tek kaygısızlar var dikkatimi çeken. tek adam akıllı yapıtı da o olmalı.
neden çekildiğini anlayamadığım dizi. o kadar emeğin, paranın boşuna olduğunu anlayamıyor mu yapımcılar merak ediyorum.
sanırım yapımcı birol güven. seksenler dizisinin de yapımcısı aynı kişi. ancak iki dizi arasında dağlar kadar fark var nedense. aynı kişiden çıktığına inanmak bir hayli zor.
sanırım yapımcı birol güven. seksenler dizisinin de yapımcısı aynı kişi. ancak iki dizi arasında dağlar kadar fark var nedense. aynı kişiden çıktığına inanmak bir hayli zor.
muhteşem *yüzyıl'a gönderme yapan tırt bi dizi.
--spoiler--
sultan süliman bekliyor çekil önümden!
O burda ben kapida!
--spoiler--
--spoiler--
sultan süliman bekliyor çekil önümden!
O burda ben kapida!
--spoiler--
Kaç bölüm daha süreceğini merak ettiğim dizi. Sırf kanaldaki boş olan yayın saatini doldurmasi için çekildiği baya belli.
sultan süleymanla *aşşak geçen dizimsi. sultan esat aynı kanuni gibi giyimiş yürüyüşler, bakışlar, mimikler aynı. hatun'un biride "sultan süliman" deyip bayıldı. bi sahnede yalandan gebe olduğu ortaya çıkan cariyeyi de av köşküne sürgüne yolladı.
zeka yaşı 7 olan insanlara hitap eden rezilsonik dizi.
bu diziyle ilgili bugün şöyle bir sahne gördüm; cariyeler padişahı etkileyebilmek için sırayla dans ediyorlardı ve kadının biri bildiğin haka dansı yaptı! buna gülünmez mi? ha genel olarak dizi traş. zaman geçsin diye beklentisiz izlenirse absürd olmakla beraber güzel esprilere rastlanabiliyor.
memeler sayesinde 1-2 sezon sürecek dizidir.
memeleri çıkarırsan koca bir hiç kalır. 3 bölüm daha sürmez.
bir de o avrupa yakasındaki cem'in ne işi var orada anlamadım.
memeleri çıkarırsan koca bir hiç kalır. 3 bölüm daha sürmez.
bir de o avrupa yakasındaki cem'in ne işi var orada anlamadım.
rezillik. tek kelimeyle rezillik.
parası neyse verelim de gani müjde efendi artık dizi ve film senaryosu yazmasın, sektörden elini eteğini çektirsin gibi düşüncelerimi artık sesli halde dile getirmemi sağlamış olan şeyimsi.
gani müjde banelliği.
fox tv'de yayınlanan ve 0-6 yaş aralığına hitap eden son dizi tarafından bir kez daha görülmüştür ki ; artık padişahlarımızın cinsel yaşantısı dalga konusu olmuştur. ayrıca zaten fox'un yapacağı icraatten ne beklenir ki ?
içinde gani müjde varsa bir projenin arkama bakmadan toz olurum.
fragmanına bile katlanamamam ondan herhalde.
fragmanına bile katlanamamam ondan herhalde.
levent üzümcü nün dışında boş bir dizi. taklidin takidi bu olsa gerek.
bir de gani müjde olayı var. bir adam bu kadar mı düşer ya. önce yahşi cazibe ile rezalet bir sona yaptı şimdi de kıytırık bir senaryo ve kurgu ile ekranlarda.
son söz; levent üzümcü acilen kaçsın oradan.
bir de gani müjde olayı var. bir adam bu kadar mı düşer ya. önce yahşi cazibe ile rezalet bir sona yaptı şimdi de kıytırık bir senaryo ve kurgu ile ekranlarda.
son söz; levent üzümcü acilen kaçsın oradan.
Muhteşem yüzyıl dizisiyle dalga geçmesi ve bu diziye göndermelerle dolu olması tam bir "kör gözüne parmağım" vakası. Onlar yapsın biz de dalgamızı geçelim intibası bırakıyor ve haliyle bundan dolayı baştan kaybetmiş. Muhteşem yüzyıl harika bir dizi olduğundan değil, dizinin dalga geçiş mantığı tuhaf ve gereksiz. Dekorlar güzel olmuş, bir de levent üzümcü gibi iyi bir oyuncuyu izlemek Var. Bunlar dışında hiç bir şey yok. Espiriler çok kötü. Böyle giderse ömrü çok uzun olmaz. Ha bizim memlekette böyle saçma şeylerin reyting aldığı oluyor, ama türk insanının da espiri anlayışının artık farklılaştığını düşünüyorum. Bu tür bir komedi artık eskide kaldı.
edit: yukarıda "ömrü uzun olmaz" derken dizinin fox tv'de yayınlandığını unutmuşum heralde. fox tv'de yayınlanan dizi ömür billah sürer. geçmiş olsun herkese.
edit: yukarıda "ömrü uzun olmaz" derken dizinin fox tv'de yayınlandığını unutmuşum heralde. fox tv'de yayınlanan dizi ömür billah sürer. geçmiş olsun herkese.
gani müjde nin "ulan nerden çaksam da espri olsa" diye günlerce kafa patlattığı(!) proje olsa gerek. kalitesiz. muhteşem yüzyıl dan prim yapmaya çalışmış olacak zahir.
sırf erotik ve belaltı esprilerin(!) olduğu gani müjde dizisi.
sırf ömür özdemir için açıp izlediğim dizi. ha levent üzümcü için de açıp izleyemez miydim? izlerdim, onu da severik. şimdi bu adam için neden açıp izledim, bu adam bu dizide rol aldı ya, sonuçta yeteneğiyle çıktı oynadı, belki de bir hayalini gerçekleşti. güzel bir iş yaptı.
önümüzdeki süreçte binlerce oyuncu(altını çiziyorum) sosyal medya'dan dizilere, sinema alanında oyunculuk yapmak için geçecek. bu adamın başlattığı furya ile olacak bu, kim ne derse desin, ne laflar ederse etsin bu adam belki de bir gecede, oynadığı rol ile büyük bir yol açmıştır. bu açıdan bakıldığında harem dizisi sırf bu adamın güzelliği, atacağı adımların izinden gidecek binlerce genç için izlenebilecek bir dizidir.
cogito?
önümüzdeki süreçte binlerce oyuncu(altını çiziyorum) sosyal medya'dan dizilere, sinema alanında oyunculuk yapmak için geçecek. bu adamın başlattığı furya ile olacak bu, kim ne derse desin, ne laflar ederse etsin bu adam belki de bir gecede, oynadığı rol ile büyük bir yol açmıştır. bu açıdan bakıldığında harem dizisi sırf bu adamın güzelliği, atacağı adımların izinden gidecek binlerce genç için izlenebilecek bir dizidir.
cogito?
fox tv' dizisi olmaktan öteye gidemez senaryo, ışık ve dekor zayıflığı ile dikkat çekmeyen yapım.
kahpe bizans'ın hareme uyarlanmış halidir dizi versiyonu. 5 dk anca dayanabildim.
tarihi dizidir. mehmet ali erbil mi kaldı allasen?
bu kadar rezil dizi olmaz. bir de deli gibi dekor kurmuşlar. önce yazdıklarını bir okusalarmış keşke.
bir de artık gani müjde iyice belaltı esprilere vermiş kendini. o ne iğrençlik öyle.
bir de artık gani müjde iyice belaltı esprilere vermiş kendini. o ne iğrençlik öyle.
yeni bir dizi. bi o kadar da saçma... bi o kadar gereksiz...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar