bugün
- kemalist dünya17
- sözlük yazarlarının kombinleri5
- birader yazar olmak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- bakir erkek istiyoruz kampanyası3
- allah8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- galatasaray lobisi9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- cemevinde hain kemal sloganları8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- ona bir şey söyle9
- aile evinde yaşamak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- üniversitelerin gereksiz olması8
- devletin her şeye karışması3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- lahmacunu elle yiyen kız20
- arda güler4
- cik cik vs bik bik2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- atilla olgaç2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- kemalistler9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 2026 dünya kupası23
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- pforzheim şu an 34 derece2
- demet evgar10
- bulla dava açmak2
- kayra2
yedinci nesil gerilla. sözlüğe hayırlı olsun.
dağlarda ölmemesi dileğiyle.
dağlarda ölmemesi dileğiyle.
abdullah öcalanı öve öve bitiremeyen pkk sempatizancığı ...
sözlüğü provake etmeye gelmiş pkk sempazitanı kürtcük. (bkz: dağdakinden farkı yok) (bkz: herona gerek yok ortadalar) (#8551069)(#8551260) (#8110696)
edit: bölünmeyecek vatan yokmuş. (bkz: la bi siktir git)
edit: bölünmeyecek vatan yokmuş. (bkz: la bi siktir git)
kürt çocuklarından bahsetmezse ölecek hastalığına yakalanmış.
militan arkadaşları gibi çocukları kullanmayı iyi biliyor. hapisteki kürt çocuk sayısından bahsetmiş. hadi ben de türk çocuklarından bahsedeyim, ırkçılık oynayalım. bu mudur?
militan arkadaşları gibi çocukları kullanmayı iyi biliyor. hapisteki kürt çocuk sayısından bahsetmiş. hadi ben de türk çocuklarından bahsedeyim, ırkçılık oynayalım. bu mudur?
ben nasıl ihanet ederim adlı kitabın sahibi. (bkz: ben nasıl orospu çocuğuyumu yazan kimseyle aynıdır)
benim gibi tansiyonu yüksek yazarlarla birebir diyolağa girmemesini temenni ettiğim insan. *
öldükten sonra en iyi kürt olacak kürttür. *
not: bölünmeyecek vatan yokmuş. siktirsin ordan!
not: bölünmeyecek vatan yokmuş. siktirsin ordan!
ilgi çekmek için türlü türlü maymunluklar yapan ve yazmaya çalışan nesne.
gerçek adını öğrensek dağda ne zaman geberdiği günü de bilirdik iyi olurdu hani.
edit:eksilemeyide bilirmiş. aferin lan!
edit:eksilemeyide bilirmiş. aferin lan!
(#8551260) araştırmadan yazıyımda ne olursa olsun diyen, cahil ve okuduğum kadarıyla pkk zavallısı olan bir leştir kendisi. en kısa zamanda gebermesi dileğiyle...
yazar demeye milyonlarca şahidin yetmeyeceği şahıs. tamamen provakatördür.
(bkz: dağdan inip bağdakiyle atışmak)*
(bkz: dağdan inip bağdakiyle atışmak)*
yediği kaba sıçan diye ben buna derim. apoyu çok seveni aponun yanına yollamak lazım.
Ülke bütünlüğünü savunan hep çok övündüğümüz ancak iş hak , özgürlük meselesine geldiğinde şöyle bir köşede durduğumuz çok renkliliğimizin yanında yer alan yazardır. ona yapılan hakaretlerin de kişisel tatminden öteye geçmediği gözüküyor. tartışılmak istendiği ortada ama bakılırsa ona da adam akıllı yaraşan gözükmüyor...
pkk lı yazar. muhtemelen tsk tarafından takiptedir. değilse de yazılarını ihbar ettiğimiz için artık takiptedir. derdi neymiş anlatsın bakalım yetkili arkadaşlara.
pkk lı provokötör yazar.
bu tip insanlarla birlikte aynı sözlükte yazmak, tıpkı bu topraklarda bu insanlarla aynı havayı solumak kadar iğrenç bir durum olmasıdır..
bu tip insanlarla birlikte aynı sözlükte yazmak, tıpkı bu topraklarda bu insanlarla aynı havayı solumak kadar iğrenç bir durum olmasıdır..
dağdaki hainlerden farkı şehirde yaşayan hain olmasıdır.
pkk'lılar etiketliyin bakalım şimdi kendinizi!
aşağıdaki paragrafı yazabilen "insan"*:
.
--alıntı--
bak benim faşist, ırkçı, kafatasçı, hazmedemeyen kardeşim! burada havlamak kolaydır. bu adamlar senin yüzünden ölüyorlar, sen suçlusun. sen kindarsın, çözüm istemiyorsun; sen kürtleri yok sayıyorsun, çözüme engel oluyorsun; sen pkk'yi muhatap almıyorsun, savaş devam ediyor; sen dağdaki gerillalar kökünden ölsün diyorsun, kürt halkı kabul etmiyor (gerilla, kürt halkının çocuğudur. onları kesip atacaklarını mı sanıyorsun!?); sen kürtleri öldürelim diyorsun, onlar da dağa çıkıyor; sen kürtlerin dilini yasaklıyorsun, onlar da yasağa karşı çıkıyorlar... bu uzayıp gidiyor.
sen bir inattır bırakmak bilmiyorsun, 30 yıldır bu savaş sürüyor. nice çocuklar öldü, gençler öldü, kadınlar öldü. sizce de artık yetmedi mi?
"vatan bölünecek" korkusuyla yanıp tutuşuyorsunuz, vatan ise olduğu yerde duruyor. bu bölünme korkusu öyle bir hal aldı ki, artık halk paranoyak oldu. vatan sevgisini insanlara zorla dayatıyorsunuz. oysa güzellik ile, hoşgörü ile vatan sevgisi gelir. dayatmalar ne zaman çözüm oldu sizce? bastırılmış duygular, her zaman ters teperler. bu hal böyle devam ederse eğer, içimizdeki vatan sevgisinin kırıntıları da yok olup gidecek. "ya sev ya terk et" diye bir şey olamaz, olmamalı. sevgiye zemin hazırlamadan nasıl beklenir ki bu sevgi?
eğer ki "yok, biz faşistliğimize devam edeceğiz!" diyorsanız, lütfen hemen silahı alın ve dağa çıkın. dağa çıkın ki düşman olarak gördüğünüz halkı öldürün, bitsin bu olaylar da. burada yaptığınız korkaklıktır, faşistlik değil.
--alıntı--
.
(#8616421)
.
--alıntı--
bak benim faşist, ırkçı, kafatasçı, hazmedemeyen kardeşim! burada havlamak kolaydır. bu adamlar senin yüzünden ölüyorlar, sen suçlusun. sen kindarsın, çözüm istemiyorsun; sen kürtleri yok sayıyorsun, çözüme engel oluyorsun; sen pkk'yi muhatap almıyorsun, savaş devam ediyor; sen dağdaki gerillalar kökünden ölsün diyorsun, kürt halkı kabul etmiyor (gerilla, kürt halkının çocuğudur. onları kesip atacaklarını mı sanıyorsun!?); sen kürtleri öldürelim diyorsun, onlar da dağa çıkıyor; sen kürtlerin dilini yasaklıyorsun, onlar da yasağa karşı çıkıyorlar... bu uzayıp gidiyor.
sen bir inattır bırakmak bilmiyorsun, 30 yıldır bu savaş sürüyor. nice çocuklar öldü, gençler öldü, kadınlar öldü. sizce de artık yetmedi mi?
"vatan bölünecek" korkusuyla yanıp tutuşuyorsunuz, vatan ise olduğu yerde duruyor. bu bölünme korkusu öyle bir hal aldı ki, artık halk paranoyak oldu. vatan sevgisini insanlara zorla dayatıyorsunuz. oysa güzellik ile, hoşgörü ile vatan sevgisi gelir. dayatmalar ne zaman çözüm oldu sizce? bastırılmış duygular, her zaman ters teperler. bu hal böyle devam ederse eğer, içimizdeki vatan sevgisinin kırıntıları da yok olup gidecek. "ya sev ya terk et" diye bir şey olamaz, olmamalı. sevgiye zemin hazırlamadan nasıl beklenir ki bu sevgi?
eğer ki "yok, biz faşistliğimize devam edeceğiz!" diyorsanız, lütfen hemen silahı alın ve dağa çıkın. dağa çıkın ki düşman olarak gördüğünüz halkı öldürün, bitsin bu olaylar da. burada yaptığınız korkaklıktır, faşistlik değil.
--alıntı--
.
(#8616421)
aşk adamı, yazılarını aşkla yazıyor, 3-5 itin sevmediği yazar.
(#8616421)
vatanını bölmeye, askerlerini şehit etmeye devam eden şerefs.z pkk lı kürtlere karşı olan haklı tepkiyi, "faşistlik" olarak nitelendiren yazar.
vatanını bölmeye, askerlerini şehit etmeye devam eden şerefs.z pkk lı kürtlere karşı olan haklı tepkiyi, "faşistlik" olarak nitelendiren yazar.
PKK sempatizanlarının sözlüklerdeki yapılanmasının en güzel örneği.
dağlarda gebermesi dileğiyle.
dağlarda gebermesi dileğiyle.
pekakanın sözlük versiyonu.
ilgili başlıktada belirttiğim gibi benden kork dediğim yazar.
ilgili başlıktada belirttiğim gibi benden kork dediğim yazar.
kürt
pkk lı
uludağ sözlük yazarı...
pkk lı
uludağ sözlük yazarı...
(#8809255)
abd, rusya ve avrupa birliğinin kürtleri adam yerine koyduğunu sanan garip pekakalı yazarcık. lan olm azıcık akıllı olun saddam kürtleri katletti o gazları saddama kim sattı? amerika lan! rusya ve avrupanın kendine bakacak hali yok gelmiş senin için kılını mı kıpırdatacak? ha buna rağmen gelsinler işimiz kolay olur diyorsun o da yanlış sizin işiniz hiç bir zaman kolay olmayacak burası bize ve kürt olmayan herkese ait.
büdüt: lan nato demiş * olm nato türkiye nin onay vermediği hiç birşey yapamaz. nato nun yapısını öğren önce. türkiye'ye saldır diye onay verecek yani oradaki türk delegesi sen cidden emo sun ya.
abd, rusya ve avrupa birliğinin kürtleri adam yerine koyduğunu sanan garip pekakalı yazarcık. lan olm azıcık akıllı olun saddam kürtleri katletti o gazları saddama kim sattı? amerika lan! rusya ve avrupanın kendine bakacak hali yok gelmiş senin için kılını mı kıpırdatacak? ha buna rağmen gelsinler işimiz kolay olur diyorsun o da yanlış sizin işiniz hiç bir zaman kolay olmayacak burası bize ve kürt olmayan herkese ait.
büdüt: lan nato demiş * olm nato türkiye nin onay vermediği hiç birşey yapamaz. nato nun yapısını öğren önce. türkiye'ye saldır diye onay verecek yani oradaki türk delegesi sen cidden emo sun ya.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar