bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- allah9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- duş almak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- adana kızları2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- aile evinde yaşamak7
- galatasaray lobisi9
- üniversitelerin gereksiz olması9
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- amerika birleşik devletleri7
- 26 haziran 20264
- türkiye9
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler4
- kemalistler9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- ona bir şey söyle9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
aşağıdaki paragrafı yazabilen "insan"*:
.
--alıntı--
bak benim faşist, ırkçı, kafatasçı, hazmedemeyen kardeşim! burada havlamak kolaydır. bu adamlar senin yüzünden ölüyorlar, sen suçlusun. sen kindarsın, çözüm istemiyorsun; sen kürtleri yok sayıyorsun, çözüme engel oluyorsun; sen pkk'yi muhatap almıyorsun, savaş devam ediyor; sen dağdaki gerillalar kökünden ölsün diyorsun, kürt halkı kabul etmiyor (gerilla, kürt halkının çocuğudur. onları kesip atacaklarını mı sanıyorsun!?); sen kürtleri öldürelim diyorsun, onlar da dağa çıkıyor; sen kürtlerin dilini yasaklıyorsun, onlar da yasağa karşı çıkıyorlar... bu uzayıp gidiyor.
sen bir inattır bırakmak bilmiyorsun, 30 yıldır bu savaş sürüyor. nice çocuklar öldü, gençler öldü, kadınlar öldü. sizce de artık yetmedi mi?
"vatan bölünecek" korkusuyla yanıp tutuşuyorsunuz, vatan ise olduğu yerde duruyor. bu bölünme korkusu öyle bir hal aldı ki, artık halk paranoyak oldu. vatan sevgisini insanlara zorla dayatıyorsunuz. oysa güzellik ile, hoşgörü ile vatan sevgisi gelir. dayatmalar ne zaman çözüm oldu sizce? bastırılmış duygular, her zaman ters teperler. bu hal böyle devam ederse eğer, içimizdeki vatan sevgisinin kırıntıları da yok olup gidecek. "ya sev ya terk et" diye bir şey olamaz, olmamalı. sevgiye zemin hazırlamadan nasıl beklenir ki bu sevgi?
eğer ki "yok, biz faşistliğimize devam edeceğiz!" diyorsanız, lütfen hemen silahı alın ve dağa çıkın. dağa çıkın ki düşman olarak gördüğünüz halkı öldürün, bitsin bu olaylar da. burada yaptığınız korkaklıktır, faşistlik değil.
--alıntı--
.
(#8616421)
.
--alıntı--
bak benim faşist, ırkçı, kafatasçı, hazmedemeyen kardeşim! burada havlamak kolaydır. bu adamlar senin yüzünden ölüyorlar, sen suçlusun. sen kindarsın, çözüm istemiyorsun; sen kürtleri yok sayıyorsun, çözüme engel oluyorsun; sen pkk'yi muhatap almıyorsun, savaş devam ediyor; sen dağdaki gerillalar kökünden ölsün diyorsun, kürt halkı kabul etmiyor (gerilla, kürt halkının çocuğudur. onları kesip atacaklarını mı sanıyorsun!?); sen kürtleri öldürelim diyorsun, onlar da dağa çıkıyor; sen kürtlerin dilini yasaklıyorsun, onlar da yasağa karşı çıkıyorlar... bu uzayıp gidiyor.
sen bir inattır bırakmak bilmiyorsun, 30 yıldır bu savaş sürüyor. nice çocuklar öldü, gençler öldü, kadınlar öldü. sizce de artık yetmedi mi?
"vatan bölünecek" korkusuyla yanıp tutuşuyorsunuz, vatan ise olduğu yerde duruyor. bu bölünme korkusu öyle bir hal aldı ki, artık halk paranoyak oldu. vatan sevgisini insanlara zorla dayatıyorsunuz. oysa güzellik ile, hoşgörü ile vatan sevgisi gelir. dayatmalar ne zaman çözüm oldu sizce? bastırılmış duygular, her zaman ters teperler. bu hal böyle devam ederse eğer, içimizdeki vatan sevgisinin kırıntıları da yok olup gidecek. "ya sev ya terk et" diye bir şey olamaz, olmamalı. sevgiye zemin hazırlamadan nasıl beklenir ki bu sevgi?
eğer ki "yok, biz faşistliğimize devam edeceğiz!" diyorsanız, lütfen hemen silahı alın ve dağa çıkın. dağa çıkın ki düşman olarak gördüğünüz halkı öldürün, bitsin bu olaylar da. burada yaptığınız korkaklıktır, faşistlik değil.
--alıntı--
.
(#8616421)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar