bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu15
- cemevinde hain kemal sloganları6
- üniversitelerin gereksiz olması8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- kemalist dünya8
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- gönüllü moderatörlük2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aile evinde yaşamak4
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- sarapci koala2
- 2026 dünya kupası23
- bulla dava açmak2
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- nilsu berfin aktaş3
- arda güler3
- allah5
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- şile2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- venezuela6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
boş kaset
Tanısanız seversiniz aslında...
tanırım iyi çocuktur.
çok kıskanılıyorum yaaa, sürekli bir saldırı altındayım. hofff, sıktılar yani...
isviçre markası saat kullanan şişko elli bir yazardır.
Senden büyük troll mu var Ayol, allahin belası???!!!111
kanki troll olmadığı biri gibi davranarak, manipülasyon yapan kimse oluyor. benim orijinalim bu. öbüyorum gözlerinden.
Aaa gey erkek sesi, nerede olsa tanırım.
Oğlum mal mısın küfür ediyon yaaa, gençlerin ve çocukların zihinsel gelişimini olumsuz yönde etkiliyon. Rtük görse kapama verir.
Ne yapayi kanki? Şive şakası, meh meh meh
Haaa, doğru o manyak yapmış olabilir.
Ben bişey yapmadım...
Güldüm kanki.
iyi bir eleman aslında.
Ama kaytarmaya çok meyilli.
Sürekli sözlükte.
I ıhh çalıştırmam ben bu elemanı.
Kovarım…
Ama kaytarmaya çok meyilli.
Sürekli sözlükte.
I ıhh çalıştırmam ben bu elemanı.
Kovarım…
başladın mı lan içmeye...
saatsiz içicilerden gardaşımız.
saatsiz içicilerden gardaşımız.
iyiki haftanın yedi günü içiyoruz heee, iyice alkolik yaptınız.
Iyyy bi de bunun alkol problemi var dimi?
Ça lı şa maz sın!
Defol!
Sepetlerim yani.
sana değil de yani temsili olarak dedim pampa yanlış anlamadın dimi?
Ça lı şa maz sın!
Defol!
Sepetlerim yani.
sana değil de yani temsili olarak dedim pampa yanlış anlamadın dimi?
kanki iç şu haplarını yaaa! yine kendini işveren sanmaya başladın...
Efes tombulun elinden düşmediği recep ivedik tarzında bir yazar gözümde canlanıyor.
mevsim geçişim başladı. uzun aradan sonra cuppici uyanmadım çocuklar. dün mesela sabah kalktığımda kafamda "can we buy some amda" diye lilttle sis nora çalarkan, bu sabah pentagram'dan "Atalarına malum olmuş, Kitap yazmış anlatmışlar sana. imam rahip rehber olmuş, Yalan yanlış aktarmışlar sana." çalıyordu. yani bu durum tabi ki sizleri de ilgilendiriyor, sonuç olarak metale dönüşüm yazım dilime ve illaki tavrıma da yansıyacaktır. bundan sonra benden pek de "kanki", "şapşik", "ihihi" gibi laflar ya da nidalar duymanız olası değil.
galiba yaz iyice içime işledi diye oldu. yani bu sıcakta dans etmektense, kafa sallamayı tercih etti bedenim ve ruhum herhalde. bundan sonra da size "hacı", "hocu", "toprağım" falan derim. yok lan "toprağım" demem, anadolu rock dinlesem "toprağım" derdim ama.
sizlerle bu durumu paylaşmak istedim. sonra yok gocu abi neden böyle, yok neden hö, yok neden ha olmasın. sonuçta buradaki sıcak aile ortamını bilgilendireyim ki, küslük olmasın. beni bilirsiniz zaten, kavga gürültü hiç sevmem. tarzım değil yani birileriyle ağız dalaşı. neyse öpüyorum gözlerinizden çocuklar, kızları da dunaktan öpüyorum. ihihihi...
galiba yaz iyice içime işledi diye oldu. yani bu sıcakta dans etmektense, kafa sallamayı tercih etti bedenim ve ruhum herhalde. bundan sonra da size "hacı", "hocu", "toprağım" falan derim. yok lan "toprağım" demem, anadolu rock dinlesem "toprağım" derdim ama.
sizlerle bu durumu paylaşmak istedim. sonra yok gocu abi neden böyle, yok neden hö, yok neden ha olmasın. sonuçta buradaki sıcak aile ortamını bilgilendireyim ki, küslük olmasın. beni bilirsiniz zaten, kavga gürültü hiç sevmem. tarzım değil yani birileriyle ağız dalaşı. neyse öpüyorum gözlerinizden çocuklar, kızları da dunaktan öpüyorum. ihihihi...
Her gördüğümde aklıma yaz sıcağında "gocuk" giymiş biri geliyor.
Uzun yazmışsın okuyamadım, uzun yazılara ve çok konuşanlara tahammülüm kalmadı artık. Bir de gürültüyü kafam götürmüyor.
Okumadım ama orta yaş bunalımına girmiş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar