bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- king is back5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- pandela3
- yugoslavya kızları4
- breko brek kara kuş2
- mor semsiyeli yabanci5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- vatandaş halinden memnun2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- deniz baykal7
- hayatını kaybetmek3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- durduk yere ağlamak3
- angie abdalla2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- göte giren şemsiye4
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- dişarıya şortla çıkmak2
- ciguli kral7
- saraca finch house7
- günün şiiri8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
flormarın french seti ile 20 dk süren, artık vazgeçilmezim olan manikür şeklidir.
evde yapılmaya kalkılması durumunda insanı sinir krizinden sinir krizine oradan da tımarhaneye nakledecek manikür şeklidir ama hoş duruyor yalan yok.
gayetle basıt bır uygulama bu kadar zorlayan nedır arkadas bu avratları selobant denen hadıseden de mı haberın yok?
kezbanların kendilerinde hoş durduğunu sandığı oje. Güleceğim tutuyor. Kızağımı kırdım çünkü. evet.
ikinci gün pek de hoş durmaz tazelemek gerekir.
bir kırmızı oje değildir.
acemiyseniz hüsran, ustaysanız mükemmellik yaratan bir icattır. ilgi çeker.
En seksi ojedir kanimca.
twitter fenomenidir.
en sevdiğim manikür şekli. yalnız her gün tekrar yapmak gerekir. çok sade ve bakımlı durur.
bir kırmızı oje olmasa da sadelikten yana olanların tercihidir.
güzel ve sadedir. Bir çok kadında/kızda hoş duruyor.
Güzel olmasinin cesitli sebebleri vardir. Biri tirnaklarin daha hijyenik durmasidir ki bu kücük bir ayrintidir. Cunki en basit renkte oje bile yikanmamis ellerde ki pislikleri kamufle eder. Diger sebeb ise karsidaki insana "ben saglikliyim" mesaji vermesidir. Beyaz tirnaklar duzgun beslenmenin ve bedenin tüm ihtiyaclarinin karsilandiginin simgesinden biridir.
sacma buldugum oje modeli. turuncu, mavi, yesil, bordo gibi renkler varken cok sade ve gereksiz gözüküyor.
zor sürülen , sürekli sürerken bozulan insanı sinir eden ve bir o kadarda muhteşem gözüken oje modeli.
şişman kızların yapmaması önemle kendim tarafından tavsiye edilen oje sürme stili.
elde çok hoş duran oje şeklidir. önceliğim.
güzeldir.
şişmanlar pek sever bunu. evet.
eli temiz ve zarif gösterir.
bir bayana en çok yakışan oje.
iyi hoş güzel de o tırnaklarını blair cadısı gibi uzatmayın bari. midesi bulanıyor insanın.
yapışkanlı yalancısı çıkmış ojeleme tekniği.
French oje yoktur.
French bir sürüş tekniğidir.
French bir sürüş tekniğidir.
bayanların doğal ve temiz tırnak görüntüsü vermek için kullandığı oje sürüm tekniğidir.
Her kıyafete uygun olduğundan zor anların kurtarıcısıdır ve eli zarif gösterir, tabi çok uzun olmayan tırnaklara sahipseniz.
Kendim uzun tırnak kullanan biriyim ve klasik frenchin bana yakıştığını hiç görmedim.
Ama çift renk frenchler her zaman iyi duruyor. Bazen orjinaline yakın frenchler denediğim oluyor buz mavisi ve 01 gibi. Ama genelde mat renk ve parlağının kombinasyonunu kullanıyorum bazense çok uçuk olacak kadar mor ve yeşil kombinasyonu. Aslında daha çok giyime göre değişiyor denilebilir. Tırnak süsleme sanatı dünyada gayet popüler son yıllarda bu yüzden klasiklikten çok farklı türler de deneniyor ve bazen otjinalinden daha hoş olabiliyor.
Her kıyafete uygun olduğundan zor anların kurtarıcısıdır ve eli zarif gösterir, tabi çok uzun olmayan tırnaklara sahipseniz.
Kendim uzun tırnak kullanan biriyim ve klasik frenchin bana yakıştığını hiç görmedim.
Ama çift renk frenchler her zaman iyi duruyor. Bazen orjinaline yakın frenchler denediğim oluyor buz mavisi ve 01 gibi. Ama genelde mat renk ve parlağının kombinasyonunu kullanıyorum bazense çok uçuk olacak kadar mor ve yeşil kombinasyonu. Aslında daha çok giyime göre değişiyor denilebilir. Tırnak süsleme sanatı dünyada gayet popüler son yıllarda bu yüzden klasiklikten çok farklı türler de deneniyor ve bazen otjinalinden daha hoş olabiliyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar