bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet7
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- kemalist dünya19
- birsin allahım2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- özlü sözler5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- galatasaray lobisi11
- kendi kendine gülmek2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- 27 haziran 20262
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yürüyüş flörtü3
- zor zaman şarkıları2
- ktç abinin çaylak olması5
ben 10 yıl marşını okurken hemen ayaga kalkıp, atatürk basklı türk bayragı karşısında 1 dakikalık saygı duruşundan sonra, ey türk gençliği diye söze başlayacak olan adam.
kayınbabası; ne o lan yoksa ezbere bilmıyo musun dıye soracak olursa, hababam sınıfının, HOCAM, HABABAM SINIFI DA OLSAK, ATATÜRK'ÜN GENÇLiĞE HiTABESi'Ni EZBERE BiLiRiZ ayarı minvalinde, yobaz da olsak akp'li de olsak zorla ezberlettikleri için, hitabeyi de ezbere biliriz babammmm diyecekmiş. öyle dedi demin kendisi.
böyle de asil adamdır.
kayınbabası; ne o lan yoksa ezbere bilmıyo musun dıye soracak olursa, hababam sınıfının, HOCAM, HABABAM SINIFI DA OLSAK, ATATÜRK'ÜN GENÇLiĞE HiTABESi'Ni EZBERE BiLiRiZ ayarı minvalinde, yobaz da olsak akp'li de olsak zorla ezberlettikleri için, hitabeyi de ezbere biliriz babammmm diyecekmiş. öyle dedi demin kendisi.
böyle de asil adamdır.
genelde bilgileri göt kaynaklı yazar. iyi sallayan yobazlardan.
kemalist kızlarla ilişikiye girmesi en çok kemalist adamları üzecek olan yazar.
sana ne ulan? aşkın dini dili ırkı mı olur?
zorla alacaz demıyoruz. çikolatmızla çiçeğimizle gidecez. ulusalcı bi babadan kız nasıl istenirse isteyecez. o'na da mı siz karar verceeksınız...
semra hanım mısınız aq??
(bkz: ben sana aşık olduğun zamanı soylerım)
bu arada tanırım iyi adamdır. kemalıst kızlara selam olsun.
sana ne ulan? aşkın dini dili ırkı mı olur?
zorla alacaz demıyoruz. çikolatmızla çiçeğimizle gidecez. ulusalcı bi babadan kız nasıl istenirse isteyecez. o'na da mı siz karar verceeksınız...
semra hanım mısınız aq??
(bkz: ben sana aşık olduğun zamanı soylerım)
bu arada tanırım iyi adamdır. kemalıst kızlara selam olsun.
beşiktaşın stad yapımı için devlet yardımı aldığını bilmeyen yazar..
boş yazar.
(#20619135)
nse bise demiorm.
dedirtmiştir.
boyleleri bundan anlar herhalde bir de bunu deneyelim dedik.
nse bise demiorm.
dedirtmiştir.
boyleleri bundan anlar herhalde bir de bunu deneyelim dedik.
iyi yazardır. yazdıkları bazılarının ağırına gidiyor nedense. gerçekler acıtır tabi.
açıkça suç işleyen sözlükçü. bir insana terörist iftirası atmanın yaptırımlarından haberi yok.
mod arkadaşları göreve davet ediyorum.
(#21233798)
mod arkadaşları göreve davet ediyorum.
(#21233798)
jop seven yazar.
cnn turk'te gösterilen önde ki penguen'dir kendisi.
torpilli heralde. silik olmadığına göre.
torpilli heralde. silik olmadığına göre.
Kafasi ayrı bi güzel yazar.
evet, beni hatun sanan yazarlar arasına girmeyi başarabilmiş bir yazar.
kendisi iyi de çevresi kötü olan yazarlardan.
ayrıca beni çok şeker ve cici bulduğunu söyledi. ayy şımardım. *
ayrıca beni çok şeker ve cici bulduğunu söyledi. ayy şımardım. *
Frekans birimi hertz(hz)'dir. insan kulağı 16hz ile 16.000 hz arasındaki frekansları duyar.
(#21649161) ile üzmüş yazar. futbol bu, izlersin, keyif alırsın, küfre, tehdite gerek yok.
(#21652302) mehmet akifin dizisi olduğunu iddia eden yazar. kıvanç tatlıtuğ mu lan bu ?
(#21668344) merakından ölecek yazar. ama asla söylemeyiz bunu bil. bu sır bizimle te mezara gidecek. *
çarpı haş plank ahanda kuant enerji.
iki arkadaş, eş , dost arasındaki uyumun mahalli jargonu.
kurban bayramın da kesimden kurtulup sözlüğe dalmış yazar.
(bkz: #21687150) odtü ye sallıyor desteksiz.
(bkz: #21687150) odtü ye sallıyor desteksiz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar