bugün

/21
#17708627 tek ve en büyük aşkı(!); beşiktaş'ı ile nice mutlu(!) yıllara...doğum günü kutlu olsun yazarı..
adını feriha koydum dizisi müptelası olması muhtemel yazar.*
(#17765147) muhtemel galatasaray başarısından tir tir titreyen yazardır.
frekansı güzel çalan yazar.
şu aralar frekansımızın tuttuğu yazar.
severek takip ediyoruz.
-gereksiz kişidir net.
bu akşam iş çıkışı döner pıçağımı alıp, sözlüğün çıkış kapasında kendisine ana avrat küfür edenleri davuk döner yapacağım yazar.

teke tek gelin lan.

10 numara 5 yıldız kemalistsavar...
öncelikle, bu sözlükten def edilmesi gereken kişidir.

durun durun efenim gitmesin, gelsin böyle -ıq'su yerlerde sürünen başka kiminle eğleneceğiz efendim

bir dakika gitmesin. *
(#19810655)hani geri gelsindi hani seviyordun noldu mormor mu oldun nedir

-hım güzel bir kişi bile olamaz aklı fetüs döneminde kalmış kişi
öncelikle, kişi.
kendisine hakaret etmeyeceğim yazarlardandır. küfrün bile bir değeri, karşıladığı bir anlamı olmalı be dostum.

umarım anlamıştır.
hayvan sesine aşina olduğunu sanmadığım yazardır. ha sessiz kalmış ha susmuş. kendisi işitse ne denmek istediğini anlamaz.
bu yazıdan

(#19881916)

bunu anlamış

(#19882407)

ibretlik...
akp partizanı, başbakan yalakası, dalkavuk ve troll yazar.
afgdagasdfgsga.

adamların düşünce tarzı sürekli birilerine biat etmek olduğundan sanıyolar ki, bu adam da her gün 5 vakit başbakanın önünde secde falan ediyor.

tanıdığım kadarıyla secde ettiği sadece yaratıcısı. sizin gibi, "x olmasaydı şimdi sen olmazdın"cı kullar anlamaz bu "adam" ın dilinden.
(#19900753)

yandı devreler...
bedevi, akepe yalayıcısı...
fikirlerine saygı beklerken, meydanlarda toplanan halka demediğini bırakmayan akpli.
radyo kanalı ararken kaydırdığım frekans tır. bi ayar tutturamıdk bağlamında.
(bkz: götüm ağrıyor artık gülmekten)

neden saçmaladığı belli olan yazar...
klavye başı delikanlılarını kızdırmış adam.

kimbilir kimi yine itin g.tlerine sokup çıkardı.
(#20032299) Espri kabiliyetine hayran kaldığım üstad.
her iki cümlesinin bi tanesi hakaret olan, jimmy tudeski gibi bi gün belasını bulacak yazar.
güzel yazılara sahip yazar.
(bkz: sevgilisine bebek diyen ilk insan)
en kısa zamanda sözlüğün en uç kemalist kızını bulup, kendilerine istemeye gideceğim yazar.

o halıdaki desenleri incelediğini görmen için bile yapacam oğlum bunu.

bu arada kızı isterken allah'ın emri peygamberin kavlı demiyecekmişiz. ulusalcı kızımzın babası tepki gösterebilirmiş. olaya direk 10. yıl marşıyla girip, gençliğe hitabe okuyarak yapacakmışız.

öyle istiyor frekans reyis...
© copyright 2005 - 2026