bugün
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- birader yazar olmak11
- kemalist dünya12
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- galatasaray lobisi8
- cemevinde hain kemal sloganları8
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- sigmund freud'un koltuğu4
- devletin her şeye karışması3
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi7
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- üniversitelerin gereksiz olması8
- atilla olgaç2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- pforzheim şu an 34 derece2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- sistem patlamış2
- gitme diye yalvarmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- arda güler3
- demet evgar10
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- sarapci koala2
- yazarların imza parfümleri14
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
siktiğimin course'u.
Hiçbir şey anlamayıp fizikten 4 almak. Zeka diye buna denir.
Fizik 2yi tek seferde geçmiş olmamla üzerinden yıllar geçmiş olmasına rağmen haladır övünürüm. Okulun %80i kalmıştı o dönem.
retinalarımın yanma sebebi.
şer ittifakıdır, gizli güçlerin oyunudur, allah'ın belasıdır.
şer ittifakıdır, gizli güçlerin oyunudur, allah'ın belasıdır.
En temel doga bilimidir. Gelecekte en fazla soz sahibi olucak olan bilim dalidir ayni zamanda. Ne yazik ki 1945 civarindan basliyarak vurulan darbelerle dersten gecmek turkiyede ovunme konusu olmustur.
ileri matematiken daha zor bir ders olarak gözükse de mantığını çözene çok kolay gelen alan.
Tek aşkımdır. Sadece fiziğe aşık oldum.
Aq dediğim bilim dalı.
lise dönemimdeki en iyi dersimdi.evet.
Hayata dair en güzel şeylerden biri olan bilim dalı.
aq bilimi.
hayatı, olayları, durumları matematiksel bir mantığa sokma çabasındaki, fakat hiç bir zaman tam olarak açıklayamayacak olan bilimdir.
atom altı parçacıklarının keşfine kadar newton ve büzükteşleri sayesinde bazı kendini bilmezler "bana evrendeki tüm nesnelerin yerini, zamanını ve hızını verin size geleceği tarif edeyim" demiş fakat daha sonra quantum fiziğinin büyüyüp gelişip, aynı kabda bulundukları newton fiziğini yani klasik fiziği* sıkıştırınca başka bir yol aramışlar, başka mantıksal açıklamalarda bulunmuşlar fakat halen olayları tam olarak açıklayamamışlardır.
sorun zaten "tam" olarak açıklamaya çalışmaktır. bırakın açıklamayı, kendimize yarar olan buluşlar bişiler yapın. bu "mantık çerçevesine sokmaya çalışma" oyununun sonu hiç bir zaman gelmeyecek. sonradan bu oyunun gerçeği aramak değil boş işlerle uğraşmak olduğu anlaşılacaktır.
önce "hiç birşey yokdan var, vardan yok olamaz"
peki şimdi nerdeyiz? "hiç bir şey kesin değildir, herşey olabilir, atom altı parçacıklarının hareketinin esası yokdan var, vardan yok olmaya dayanır"
bi ilerki aşama "ışık hızını aşabilir miyiz*"
atom altı parçacıklarının keşfine kadar newton ve büzükteşleri sayesinde bazı kendini bilmezler "bana evrendeki tüm nesnelerin yerini, zamanını ve hızını verin size geleceği tarif edeyim" demiş fakat daha sonra quantum fiziğinin büyüyüp gelişip, aynı kabda bulundukları newton fiziğini yani klasik fiziği* sıkıştırınca başka bir yol aramışlar, başka mantıksal açıklamalarda bulunmuşlar fakat halen olayları tam olarak açıklayamamışlardır.
sorun zaten "tam" olarak açıklamaya çalışmaktır. bırakın açıklamayı, kendimize yarar olan buluşlar bişiler yapın. bu "mantık çerçevesine sokmaya çalışma" oyununun sonu hiç bir zaman gelmeyecek. sonradan bu oyunun gerçeği aramak değil boş işlerle uğraşmak olduğu anlaşılacaktır.
önce "hiç birşey yokdan var, vardan yok olamaz"
peki şimdi nerdeyiz? "hiç bir şey kesin değildir, herşey olabilir, atom altı parçacıklarının hareketinin esası yokdan var, vardan yok olmaya dayanır"
bi ilerki aşama "ışık hızını aşabilir miyiz*"
(bkz: puşt gibin ibne gibin bi şey)
Yani affedersiniz flood yapcam ama aq dersidir. Tam bir amk'dır. Amk'ım.
görsel
Fizik=çatal.
Fizik=çatal.
lisede zorlayıcı derslerden biridir. ne hocasını ne de dersini severdim. özellikle sigara paketi kaptırıp adamın pos bıyıklarını yakmıştık lisedeykene. fiziği de pek kafam almıyordu o zamanlar galiba. lise bitsin daha fizik kitabı görmek istemiyorum dedim. buna rağmen gittim mühendislik okudum. üstüne fiziğin en nefret ettiğim kısmı olan enerji ve ısıyla alakalı bölümlerini kendime meslek edindim*. adamcağız intikamını misliyle almış oldu yıllar sonra.
Lisede bir sayısal öğrencisi olarak her sene kaldığım derstir. Aynı problemi üniversitede yaşamamak için fiziğe en uzak bölümü seçtim. Fiziği kötü olanlara bu yol tavsiye edilir.
Lise 9 ve 10. sınıflarda gördüğüm ders, 90 dan aşağı not almazdım zaten bitek bu dersim iyiydi. matematik ,biyoloji, kimya zayıftı. severdim uğraşmasını
elektrik devreler lab'dan sıfır alan iki maymun evladını hatırlattınız yine bana.
(bkz: 0 alıp sevinen mühendis öğrencisi)
tanım: anlatılmaz yaşanır dediğim bilim dalı
(bkz: 0 alıp sevinen mühendis öğrencisi)
tanım: anlatılmaz yaşanır dediğim bilim dalı
(bkz: teorik fizik)
Lisede eğlenceli olan bir derstir. Üniversitede 4 yılda bölümünü bitiren beyni yakar.
ygs lys zamanında severdim kendilerini, gel gör ki hemşirelik öğrencisi olarak yerini aramıyor değilim. ama ne yapalım onun yerine anatomiye kucak açtık.
biz daha physics yazamıyoruz, nelerle uğraşıyoruz..
tanım: +18 derstir. her türlü kategorisi vardır. only adult ibaresi kocamandır.
tanım: +18 derstir. her türlü kategorisi vardır. only adult ibaresi kocamandır.
Madde ile enerji arasındaki ilişkiyi inceleyen uygulamalı bilim dalıdır. (bkz: en sevdiğim ders) *
bir fizikfatihi'nin anlatmasıyla sevmeye başladığım ders Allah kendisinden razı olsun selam söyleyin kendisine. (bkz: Fizikfatihi) iyi insandır sağlam bilgiler verir hayatla ilgili severim kendisini.
(Not: Lakabı öğrencilerinin bulduğu söyleniyor.)
(Not: Lakabı öğrencilerinin bulduğu söyleniyor.)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar