bugün

fizik

Lise 9 ve 10. sınıflarda gördüğüm ders, 90 dan aşağı not almazdım zaten bitek bu dersim iyiydi. matematik ,biyoloji, kimya zayıftı. severdim uğraşmasını
© copyright 2005 - 2026