bugün
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz5
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor5
- hızlı para kazanmanın yolları8
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- pkk nasıl biter5
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkekler neden az yaşar9
- dünya11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 2026 dünya kupası25
- tramer kaydı olan kız2
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- saygıdeğer birader yazarlar3
- yazarların imza parfümleri12
- futbol17
- bir insanı sevmek12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- lise5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- niğdeliler2
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- akp aslında yok her şey dekor5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- raskolnikov2
- kıskanmak7
- yargıcı2
- amerikan yahudileri3
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- devlet gücü6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- güney kore2
- güney afrika2
- 25 haziran 2026 güney afrika güney kore maçı2
- devlet bahçeli2
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- teoman mı tarkan mı2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- bosna hersek4
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
Akşam Calisto' ya uğramak isteyen olursa beklerim. Laflarız.
Muğla'ya bağlı ama muğla'dan daha büyük olan bir yer, ozlenesi yer.
memleketin kafayı dinleyebileceğin en güzel köşesi. kendi dünyasının cenneti gibi.
yerinden oynayacak yerdir.
Burada yaşayan varsa beni bir kaç gün ağırlayabilecek var mı? Ücreti neyse vereceğim.
gerçekten cennet gibi bir yerdir. doğa harikası. açık ve net.
Yakın gelecekte tipik bir Kürt kasabası olacak ilçe, malüm sahil beldesi de lazım turizm önemli.
Yörüklerin yani cimri, hödük tavırlı insanların bolca bulunduğu şehir.
Bir ilçe. Evet.
ege bölgesi'ne değil akdeniz bölgesi'ne ait bir şehirdir.
gün itibariyle hala denize girilen ilçedir.
Ciğerini bilirim Fethiye'nin ona göre yazıyorum. Doğa olarak harika. Ancak turizm anlayışında 90 larda kaldı.
Halkı ayırmak istemem ama inanın yerine göre biraz çomar kaçan halkı var. Yörük olduğundan çoğu çomar. Yani Girit Rodos göçmeni olanlar bir kaç gömlek üst. Ama onlar da yavaş yavaş eridiler.
Yani her sene giderim. Hem de yıllardan beri. Bir tık ilerleme yok memlekette yaa. Halkını adam etmek gerek. Araç kullanmayı bilmeyen köylü memed ağaların dolduğu mhp taraftarı yüksek olan bir ilçemiz. Allahtan mhp diyorum ama zaten deniz kıyısı olunca ancak o kadar adam etmiş deniz, biraz içeride kalsa ak partili güzide rize den farkı olmazdı.
Halkı için negatif düşüncelerime rağmen. Doğası denizi çok güzel olan yerdir.
Halkı ayırmak istemem ama inanın yerine göre biraz çomar kaçan halkı var. Yörük olduğundan çoğu çomar. Yani Girit Rodos göçmeni olanlar bir kaç gömlek üst. Ama onlar da yavaş yavaş eridiler.
Yani her sene giderim. Hem de yıllardan beri. Bir tık ilerleme yok memlekette yaa. Halkını adam etmek gerek. Araç kullanmayı bilmeyen köylü memed ağaların dolduğu mhp taraftarı yüksek olan bir ilçemiz. Allahtan mhp diyorum ama zaten deniz kıyısı olunca ancak o kadar adam etmiş deniz, biraz içeride kalsa ak partili güzide rize den farkı olmazdı.
Halkı için negatif düşüncelerime rağmen. Doğası denizi çok güzel olan yerdir.
halkının rizeliden konyalıdan bir farkının olmadığı
sahilleri güzel belde.
sahilleri güzel belde.
yerlilerinden arındırılırsa daha da güzel olacak belde. fethiyeliler kusura bakmayın ama sanki biraz şeysiniz...
edit: fethiyede yaşıyorum. canım benim.
edit: fethiyede yaşıyorum. canım benim.
yerlileriyle kafayı bozmuş yazarların olduğu şehir. ayıptır.
şaka şaka, ben de uyuz oluyorum. rivayet odur ki allah tüm bu coğrafyayı yarattıktan sonra şöyle bir bakmış. bi marmarise, bi bodruma, efendim bi gölhisara, korkuteline falan. demiş ki "fethiye çok güzel güzel oldu. ortada bir adaletsizlik var ve adaletsiz olmak bana yakışmaz. napayım? napayım da bu adaletsizliği gidereyim. fethiyeyi yarattım dur bi de fethiyelileri yaratayım".
istisnaları hariç çileden çıkarır fethiyeliler adamı.
şaka şaka, ben de uyuz oluyorum. rivayet odur ki allah tüm bu coğrafyayı yarattıktan sonra şöyle bir bakmış. bi marmarise, bi bodruma, efendim bi gölhisara, korkuteline falan. demiş ki "fethiye çok güzel güzel oldu. ortada bir adaletsizlik var ve adaletsiz olmak bana yakışmaz. napayım? napayım da bu adaletsizliği gidereyim. fethiyeyi yarattım dur bi de fethiyelileri yaratayım".
istisnaları hariç çileden çıkarır fethiyeliler adamı.
kordonda bira içmeme sayı günler kaldı. bekle beni güzelim.
Tam bir ay sonra oradayım bekle beni Fethiye.Kelebekler vadisi,aşıklar tepesi,ölüdeniz en sevdiğimdir.rafting,yamaç paraşütü yapmadan dönmeyin derim.
bir haftadır memleketimdeyim. yalnız üç gün önce denize gittim. koruyucuya rağmen insan gibi yanmamışım. hava da on dokuz derece idi. üç gündür ıstakoz gibiyim. geçmedi yanıklar. koruyucu da sürmüştüm oysaki. peynir bi tip de değilim ya. hayatımda ilk defa yandım.
Bi kere gittim o da ocak ayında hava eksi iki derece ikendi işte ben ve hayattaki şansım. .
Neden bilmiyorum fakat o kadar seferihisarda, focada tatil yaptim yanmadim fakat muglada 1 kere yaptim ve hic yanmayan ben muglada yandim.
denizi dedikleri gibi ölüdür, ama ölü bir denize girmek parayla mümkündür malum beach hesabı.
memleketimi çok özlemişim. insanın doğduğu yer farklı arkadaş ne kadar süre başka şehirlerde yaşasanda evine dönünce oranın havasını bile özlediğini fark ediyor insan.
Türkiye'nin en huzurlu birkaç ilçesinden biri. Bakir kalan nadir Muğla ilçelerinden.
memleketim diye demiyorum ama güzel yer vesselam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar