1. 1.
    (bkz: şimdi reklamlar)

    ekşi sözlükte görüldü yazmayı da unutmayalım biraz gerçekçi olsun.

    dip not: reklam olarak gammazlandı, hayırlı forumlar.
    1 ... dislokasyon
  2. 2.
    Son zamanların en iyi uygulaması.
    ... kivircikella
  3. 3.
    süper bi uygulama. valla bilgisayar kendisi mi uyduruyor yoksa biri tek tek tüm falları mı yorumluyor anlayamadım. zaten uydurma gibi değil de hikaye ederek güzel bi anlatımı var. yüklemenizi tavsiye ederim. fala inanma falsız da kalma.
    3 -1 ... mulazimefendi
  4. 4.
    son günlerde epey popüler olmus fal baktirma uygulamasi.
    sirf buna fal göndereyim diye kahve icen kizlar gördüm.
    Birkac kez denedim hakikaten bu ilgiyi hak ediyor mu diye.
    genelde tutturuyor gibi durmasinin sebebi fal yorumunu cok uzun göndermesi.
    o kadar uzatiyor ve süslüyor ki anlatimi illa icinde size uyan bir seyler cikiyor. yani diger fal uygulamalari gibi bunda da sahtekarlik oldugunu düsünüyorum. Ücretsiz sekilde kimse bu kadar ugrasmaz fal bakacagim diye. inananlari net saf buluyorum.

    eglencesine arada kullanilabilir ama buna fal göndermek icin kahve icmeyi de biraz abarti buluyorum.
    4 -2 ... kedicorn
  5. 5.
    Hicbir sey beklemeyin bu uygulamalardan cunku bu tarz uygulamalar genelde gecmisinizi veya internette aratmis oldugunuz kelimeleri baz alarak salliyor. Mesela bir belge nasil alinir vs tarzinda arastirmalar yapiyorsunuz sonra fal yollayinca falda o belgeyle ilgili bir seyler salliyor gibi.
    2 ... zero two
  6. 6.
    şöyle bir şey farkettim uygulama da sanırım pazar günleri ya da günün belli saatleri hazırdan rastgele yazılan şeyler atılıyor. Onun dışında belli vakitlerde ise gerçekten birisi oturup yorumluyor çünkü birebir şekilleri anlatıyor. rastgele atıyor dediğim anlarda ise şekillerden asla bahsetmiyor. Faladdin'den bir kişi var ise Sözlükte beni aydınlatsın lütfen.

    onun dışında çok sevdiğim bir uygulama herkese öneriyorum ve kahve içmeyen bana sık sık kahve içirttirir oldu. Ancak üstte ki durum hoş değil sadece.
    5 ... freudun takkesi
  7. 7.
    saat 9 da hem tanışmak hemde beleş fal hakkı kazanmak için tıklayın diye bildirim atan ama tıklayınca hata kodu veren uygulama.merak etmiştim halbuki.
    1 ... alliswell
  8. 8.
    kahve içince fincanı çekip atıp atmamak konusunda ikilemde kaldığım ve karar verirken çok zorlandığım uygulama.

    ikizler olmak zor. herkes yargılıyor ama kimse de kalkıp demiyor, kardeş ikizler olmayı onlar seçmedi diye...
    4 -1 ... bilmem ki
  9. 9.
    mesajlari okuyorlar. net.
    2 -1 ... not2day
  10. 10.
    (img:#1629822)
    Harbiden tutturuyor.
    2 ... sekhmet07