bugün
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım5
- true'nun çaylak olması14
- kadir inanır14
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- velvet28
- anın görüntüsü17
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- özlü sözler5
- yazarların iyi olduğu konular9
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kemalist dünya19
- seri gizli artı oy veren melek7
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- fransa3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- the saturdays2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bulla dava açmak3
- izmir de cami var mı2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- egay bey birader2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- galatasaray lobisi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ktç abinin çaylak olması5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
muhteşem sempatik alexander rybak tarafından seslendirilen, dehşetengiz kemanıyla adamı coşturan, onca norveçli arkadaşımla ve niyeyse norveççe biliyor oluşumla gururlanıp ağlamama sebep olan, ödülü sonuna kadar hak eden harika bir şarkıdır.
"ağlamış mna koyim mal lan bu" diyebilirsiniz ki deyin de hani. hadise çıktığında da "biz 20. sırada çıkmayacak mıydık lan?!" diye şaşırmış, duygulanmış ve yine gözyaşlarına boğulmuştum, kalbim düm tek tek diye atmıştı.
dinlemek için,
https://www.youtube.com/watch?v=uiH4BFTELME
düdüt: bu entry kimilerine batmış, osuruktan nem kapanlara selam ederim.
"ağlamış mna koyim mal lan bu" diyebilirsiniz ki deyin de hani. hadise çıktığında da "biz 20. sırada çıkmayacak mıydık lan?!" diye şaşırmış, duygulanmış ve yine gözyaşlarına boğulmuştum, kalbim düm tek tek diye atmıştı.
dinlemek için,
https://www.youtube.com/watch?v=uiH4BFTELME
düdüt: bu entry kimilerine batmış, osuruktan nem kapanlara selam ederim.
bir kemanla bu kadar oy alınıyorsa, kontrbasla ne yapılırdı diye düşündürdü bu şarkı.
suratı kaymış otistik bir arkadaşın, başka ülkelerin folk müziğinden çalıntı yaparak oluşturduğu, sözleri saçma, herşeyi saçma, şovu saçma, kısaca totalde saçma şarkıdır.
ulan hard rock hallelujah .mua goyim.
ulan hard rock hallelujah .mua goyim.
2009 eurovision unda norveç isimli ülkenin seçtiği genç arkadaşın mükemmel bir sahne şovuyla izleyiciyle buluşturduğu, en az show kadar güzel şarkı.
http://www.youtube.com/watch?v=y4d_hguwpqe
http://www.youtube.com/watch?v=y4d_hguwpqe
dinlemeden duramıyorum diyenler için;
http://rs433.rapidshare.c.../233800036/norvec2009.rar.
http://rs433.rapidshare.c.../233800036/norvec2009.rar.
keman solosuyla birinciliği götüren çok hoş bir şarkıdır.aldığı puanları haketmiştir hakkıyla kazanmıştır.
dinleyince insanın içine umut aşılayan ve 1. olmayı haketmiş şarkı. ilk dinlediğimde, "işte bu" dedim. "birinci olsun bu adamlar".. hadise'nin berbat vokali ve şovunun 1. olmasını beklemek saçmalık olurdu zaten.
şarkının en özel kısmı, herkesinde dediği gibi o kemanların konuştuğu kısım. harika tek kelimeyle..
şarkının en özel kısmı, herkesinde dediği gibi o kemanların konuştuğu kısım. harika tek kelimeyle..
1 aya kalmadan tamamen unutulacak, son yıllarda eurovision 1.'si olan tırt şarkılardan bir başkası.
(bkz: The Magical Legend of the Leprechauns)
güzel bir filmdir kanımca, tavsiye edebilirim. Film müziği de gayet hoştur. (bkz: emma townshend - we can fly away)
güzel bir filmdir kanımca, tavsiye edebilirim. Film müziği de gayet hoştur. (bkz: emma townshend - we can fly away)
yalın'ın 'bit pazarı' şarkısının ilham kaynağı olduğunu ve bu nedenle benzediğini düşündüğüm 54. eurovision şarkı yarışması birincisi olan masalsı şarkı.
eurovision'un gerçekten bir şarkı yarışması olabileceğine dair içimde umutların yeşermesine neden olan, sabahtan beri yaklaşık 30 kere dinlediğim, dinledikçe sevdiğim, basit ama bir o kadar da güzel şarkı. sade olmak lazım biraz, öyle kıpkırmızı tüllerle dansöz gibi kıvırarak olmuyor bu işler.
eğer norveç'in şarkısı olduğunu bilinmese; sadece melodi, enstrüman kullanımı ve sahne şovuna bakılarak irlanda şarkısı olduğu yanılgısına varılabilecek şarkı.
okulda yürürken stadyumdan bangır bangır sesi geldi eurovision ertesi.
şarkıyı kendim bestelemiş, ödülü de kendim almış kadar sevindim.
lan kerata bi gecede hayatın değişti, selebritigillerden oldun.
benim mi? benim de hayatım bir gecede değişti evet. sınavlara çalışmaya karar verdim. kısmetse 35 yaşımda keman çalmaya başlıycam. belki 60ıma kadar hadiseden hallice olan sesimi eğitimle düzeltir 60ımda da euorivision'a katılırım. birincilik kazanıp tüm huzur evi sakinlerinin rüyası olurum.
şarkıyı kendim bestelemiş, ödülü de kendim almış kadar sevindim.
lan kerata bi gecede hayatın değişti, selebritigillerden oldun.
benim mi? benim de hayatım bir gecede değişti evet. sınavlara çalışmaya karar verdim. kısmetse 35 yaşımda keman çalmaya başlıycam. belki 60ıma kadar hadiseden hallice olan sesimi eğitimle düzeltir 60ımda da euorivision'a katılırım. birincilik kazanıp tüm huzur evi sakinlerinin rüyası olurum.
eurovision şarkılarını daha önceden dinlemeyen birisi olarak, hadise'nin güzel performansından sonra sallana sallana izlerken bir anda "siktir!" çektirmiş şarkıdır. yerini hakeder.
gerçekten muhteşem bir şarkıdır.
"eurovision'da ne işi var?" dedirten aşmış şarkı. bir dümtek'e bakıyorsun, bir diğer ıvır zıvırlara bakıyorsun. "eh işte, yarışma. hakeden kazansın." diyorsun finali izlerken. bir an bu şarkıyla parlak elemanın bir tanesi çıkıyor. "n'oluyoz lan?" deyip koltuğuna yapışıp kalıyorsun. diğer şarkılara bir kaç beden büyük gelecek bir şarkı, yarışmanın tüm rekabetini ortadan kaldırdı, 2009 eurovision'u heyecansız bir hale getirdi. nitekim oylama da, doğal olarak rekabetsiz geçti. yarışmadaki tek sürpriz (tabi ki benim açımdan), estonya'nın ilk 5'e girememesi oldu. zira onların şarkısı da, fairytale kadar olmasa da, etkileyiciydi.
bu şarkı hakkında "çocuk şarkısı gibi melodisi var" diyenlere bayramlarda seyranlarda gururla söyledikleri "dağ başını duman almış"'ın şarkı söyleyen üç küçük kızla ilgili olan bir isveç çocuk şarkısı olduğunu hatırlatmak gerekir.
euorivision'da bu şarkıyı sırtlayan tek şey keman sesidir.
sozleri sacmalik olan melodisi mukemmel sarki. arka plani da cok iyi kullanmislardi yarismada.
i am in love with a fairy tale ne demek? peri masali degil de peri olmasi lazimmis sanki. ben kazmayim sanirim anlamsiz geldi. tabi bu sarkinin muhtesem oldugu gercegini degistirmiyor.
i am in love with a fairy tale ne demek? peri masali degil de peri olmasi lazimmis sanki. ben kazmayim sanirim anlamsiz geldi. tabi bu sarkinin muhtesem oldugu gercegini degistirmiyor.
eurovision'da diğer parçalarla arasında dağlar kadar fark olan güzel parça. her sene orta sıralara güreşen norveç'i en tepeye taşımıştır hak ederek... bana gelip komşu oyu bilmem ne demeyin, 2003'te yunanistan'ın oylarıyla mı kazandık, bulgaristan'ın desteğiyle mi? evet komşulara verilen fazladan puanlar var, politik hadiseler de etkiliyor yarışmayı ama genellikle hak eden parça ipi göğüslüyor. böyle bir açık ara puan farkı da herhalde uzun yıllardır görülmemiştir.
eurovision tarihinin en yüksek puanını alarak birinci olmuş şarkı.
http://www.izlesene.com/v...ander-rybak-alexan/925635
yukardaki linkten videosu izlenebilir.
yukardaki linkten videosu izlenebilir.
türkiye'nin 3 puan verdiği parça,süper ayrıca.ben burdayım diyen bir şarkı evet fairytale birinci.
(bkz: bok gibi şarkılar)
aldığı puanları zerre kadar haketmeyen iğrenç ötesi bir şarkı.düm tek tek bile daha iyiydi.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar