bugün
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- ona bir şey söyle10
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 19 yaşında kızla yatmak4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- genç görünmeye çalışmak7
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- anın görüntüsü22
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- kadınlar2
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kemalist dünya24
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- amerika birleşik devletleri7
- öldükten sonra bana ne olacak5
- portekiz5
- x in memeleri3
- kolombiya4
- her insanın bir cini olması8
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- true'nun çaylak olması16
- dünya12
- velvet28
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- opel frontera2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- 33 yaşında olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- insan5
Muhtemelen profil fotoğrafına, gençlik zamanlarından kalma 'janti' fotoğraflarından birini koymuş olan babadır. Aynı zamanda her bağlantının altına yorum yapma gerekliliği duyar, çoğu zamanını okey oyunu oynayarak geçirir.*
önce facebook u çok sonrasında ise çocuğu olmuş babadır.
Edit: bunu ne diye eksilediniz. neyin kafasını yaşıyorsunuz. face i 2006 da açtım sonra evlendim şimdi babayım. zoruna mı gitti?
Edit: bunu ne diye eksilediniz. neyin kafasını yaşıyorsunuz. face i 2006 da açtım sonra evlendim şimdi babayım. zoruna mı gitti?
profil sayfası tavla ve okey haberleriyle dolu olan babadır. ve içinde "allah rızası için paylaş" yazan bütün bağlantıları fütursuzca paylaşır.
profil fotoğrafı vesikalıktır.
sabah 4 te sen daha yatmadinmi diye okey oynarken basilip zevkle yillarin intikami alinan babadir.
fotoğraf koymayı defalarca gösterilmiş olmasına rağmen bir türlü öğrenemeyen, her dakika okey oynayan, profil fotoğrafları gençliğinden kalma olan bir babadır.
haber kaynaklarını babama kapatmam sonucu
- sen neden hiç birşey paylaşmıyorsun ?
+ sevmiyorum baba ben gözlemciyim facebookta.
- engelledin beni değil mi ?
+ yok baba ya ne engeli.
babam anlamış durumu. *
- sen neden hiç birşey paylaşmıyorsun ?
+ sevmiyorum baba ben gözlemciyim facebookta.
- engelledin beni değil mi ?
+ yok baba ya ne engeli.
babam anlamış durumu. *
Arkadaşımın "oğlum şu babanızı facebooktan alın" serzenişiyle yerlere yatmamıza neden olan babadır. Abkz, facebookta babayla yazışmak.
arkadaslik teklifi kesinlikle kabul edilmemelidir.
twitter yada snapchat falan olmasindan iyidir.
sadece okey oynamak için giren babadır. zamanın da fotoğraf beğenileri, benim fotoğraf beğenilerimden daha fazlaydı. sonra hayata küsüp faceyi kapattım.
sizi takip eden babadır.
-sevgilin mi var senin? ahmetcan mı adı profil fotoğrafınız vardı?
ciddi misiniz? kafasını kırarım onun. gelsin tanışsın.
bahsi geçen kişi en yakın arkadaşım.
bir gün arayıp;
-evladım şu siyasi yazılarını sil bak içeri alınırsan gelmem karakola hiç arama beni haberin olsun.
anarşist oldun iyice! demişti.
kendisi 12 eylül döneminde hapse girmiş bir şahıs korkuyor işte. canım benim.
-sevgilin mi var senin? ahmetcan mı adı profil fotoğrafınız vardı?
ciddi misiniz? kafasını kırarım onun. gelsin tanışsın.
bahsi geçen kişi en yakın arkadaşım.
bir gün arayıp;
-evladım şu siyasi yazılarını sil bak içeri alınırsan gelmem karakola hiç arama beni haberin olsun.
anarşist oldun iyice! demişti.
kendisi 12 eylül döneminde hapse girmiş bir şahıs korkuyor işte. canım benim.
arada yazılarımı okuyup "çok güzel olmuş canım" diyen adamdır. eli öpülesi, kucaklanası adamdır.
yaşlı olmamasına rağmen bende olmayan babadır. facebook kullanan babamı olur ya.
(bkz: düşman başına)
karı kızla konuşuyordur. evet.
caps lock açık yazıyodur. evet.
çok cool takılan babadır. adam fotoğraflarımı bile beğenmiyor.
bende var. 443 tane arkadaşım var. ne bir şey yazmışlığım yada paylaşmışlığım yoktur. sadece düğünleri, cenazeleri,hastaları öğreniyorum.
yorumlarda siyasi tartismalara girmeleriyle ünlü babalardir.
zaman zaman akrabalara laf sokmak amaciyla göndermeli cümlelerden olusan paintte yapilmis görseller paylasirlar.
bunun disinda "allah rizasi icin begen ve paylas" motto lari haline gelmistir.
tatli adamlar yani, sevilesi.
zaman zaman akrabalara laf sokmak amaciyla göndermeli cümlelerden olusan paintte yapilmis görseller paylasirlar.
bunun disinda "allah rizasi icin begen ve paylas" motto lari haline gelmistir.
tatli adamlar yani, sevilesi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar