bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- ez te hezdikim6
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- bir gün ölecek olmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- paris te son tango2
- 2026 dünya kupası14
- yazarların en sevdiği meyve9
- opel omega b2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
8 gözle beklediğim alper çağlar filmi. son dönemde izlediğim en kaliteli viral teaserlara sahiptir. facebook sayfasından detaylı bilgi edinebilirsiniz.
(bkz: galatasaray yönetimi)
play stationda fark yiyen insana denir.
lise yıllarında genelde sessiz sakin oturup, ders calışıp, kravatını boynuna kadar çekip de gezen insanlara takılan isimdir.
kendi başına bir bok olamayan kişi durumu.
Eleştirilince çılgına dönen kişi.
sürekli başkalarının hayatını inceleyen, tanımadığı insanlar hakkında yorum yapan kendisi hep arka planda kalan kişilik.
küçükken vücudumun çeşitli yerlerinde hiç eksik olmayan şey.
benim gibisine denir arkadaş.olay şöyle gerçekleşmektedir.
yağmurlu bir gündür eşin aracı evde bırakmıştır.öğle saatleri zil çalar ve bir bayan sesi aracınızı alırmısınız dükkana mal gelicek diye höykürür.önce yalan söylenir eziklik belli olmasın diye eşim evde yok anahtarda bende değil ama sonra aracın sağlığından endişe duyulur ve anahtarı buldum diyerek paşa paşa aşağı inilir kendi aracınız olduğu halde kullanamadığınız araç anahtarı kuru kara pıtırcık bir kıza teslim edilir haydi çek diyerek oda hoplaya zıplaya ezmenin verdiği zevkle anahtarı alır hop diye aracı çeker.ve tarihin golü olur kendi bünyemde.kendimden nefret ediyorum .***
yağmurlu bir gündür eşin aracı evde bırakmıştır.öğle saatleri zil çalar ve bir bayan sesi aracınızı alırmısınız dükkana mal gelicek diye höykürür.önce yalan söylenir eziklik belli olmasın diye eşim evde yok anahtarda bende değil ama sonra aracın sağlığından endişe duyulur ve anahtarı buldum diyerek paşa paşa aşağı inilir kendi aracınız olduğu halde kullanamadığınız araç anahtarı kuru kara pıtırcık bir kıza teslim edilir haydi çek diyerek oda hoplaya zıplaya ezmenin verdiği zevkle anahtarı alır hop diye aracı çeker.ve tarihin golü olur kendi bünyemde.kendimden nefret ediyorum .***
kompleksi insanların tümüdür.
ezik insan aslında kendine en çok değer veren insandır, aşağılayan değil.
ezik insan aslında kendine en çok değer veren insandır, aşağılayan değil.
sözlükteki birçok yazarın içinde olduğu acınası durumdur.
(#21569839) budur.
mezun olduğu üniversiteyi saklayıp bize hacettepeden veya odtüden hocalar geliyordu diyerek kendini başka üniversite mezunu diye tanıtan tipcik.
Herkes eziktir aslinda ama farkli konunlarda farkli zamanlarda. Bu yuzden birine ezik derken kendi ezikligini unutmamasi gerek insanin.
Benim. Aranızdaki ezik diye mi değiştirsem bilmemedim nikneymimi
Her çocuğun böyle bir pozu vardır:
http://galeri.uludagsozluk.com/r/ezik-749928/
Ama Türkiye'de yaygın anne baba alışkanlığı, "diklenen" çocukları "EZMEKTiR."
(Bu yüzden çoğunluğumuz "ezik" olur. Kavruk!)
(Biz de çocuk olduk, biliyoruz...)
http://galeri.uludagsozluk.com/r/ezik-749928/
Ama Türkiye'de yaygın anne baba alışkanlığı, "diklenen" çocukları "EZMEKTiR."
(Bu yüzden çoğunluğumuz "ezik" olur. Kavruk!)
(Biz de çocuk olduk, biliyoruz...)
bu sıfat da bana ait.
Ezik kelime olarak bere ve çürük ile eş anlamlıdır.
iğrendiğim bir kelime. kullanan kişinin amacı sırf başka bir insanı aşağılamak, halbuki bilmez ki kendinden daha aşağılık bir varlık yoktur. yazık, bunlara hak helal edilmemelidir.
''kullanan kişinin amacı sırf başka bir insanı aşağılamak'' değildir , ben kendime ezik diyorum mesela aq.
manavların veya pazarcıların çaktırmadan poşetin içine bir iki tane attığı meyve/sebze olur mutlaka. işte bu odur.
Ortaokulda diğer erkekler üzerinde baskı kurmak için söylenilen tatsız bir kelime.
Çok şükür, yüzde 95ini atlattım. Ne kimseyi eziyorum, ne de alay ediyorum.
Çok şükür, yüzde 95ini atlattım. Ne kimseyi eziyorum, ne de alay ediyorum.
(bkz: kemalist)
Ezik demek çaylaklık sebebiymiş.
Am yalakası moderasyona lanet olsun.
Am yalakası moderasyona lanet olsun.
"ingilizce “loser” kelimesi. kaybeden anlamındaki bu kelime türkçe’ye de “ezik” olarak girdi, malaklar tarafından yaygın olarak kullanılıyor.
hayatı; kazananlar ve kaybedenler (yani para kazananlar ve kazanamayanlar) diye okuyan kapitalizm, zengin-fakir ayrımını tehlikeli bulduğu için fakirlere “kaybedenler” demeye başladı.
bunun altındaki temel mantık; “birileri daha zeki olduğu için kazanmış, aptallarsa kaybetmiş. yapacak birşey yok. aptallıklarına doymasınlar” demektir ve devamı da şöyle gelir: “altta kalanın canı çıksın.”
Özenti ve skik gençliğin büyük bölümünün böyle düşündüğünü biliyorum. aslında onların beyinleri gibi ilkel bir ayrım bu ve hayatın gerçeğine uygun değil"
Kaynak:http://m.gazetevatan.com/...zar-yazisi-uzaklardan---/
hayatı; kazananlar ve kaybedenler (yani para kazananlar ve kazanamayanlar) diye okuyan kapitalizm, zengin-fakir ayrımını tehlikeli bulduğu için fakirlere “kaybedenler” demeye başladı.
bunun altındaki temel mantık; “birileri daha zeki olduğu için kazanmış, aptallarsa kaybetmiş. yapacak birşey yok. aptallıklarına doymasınlar” demektir ve devamı da şöyle gelir: “altta kalanın canı çıksın.”
Özenti ve skik gençliğin büyük bölümünün böyle düşündüğünü biliyorum. aslında onların beyinleri gibi ilkel bir ayrım bu ve hayatın gerçeğine uygun değil"
Kaynak:http://m.gazetevatan.com/...zar-yazisi-uzaklardan---/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar