bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- beyaz otomobil satın almak14
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- tgrt3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- kaya çilingiroğlu2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- almanya4
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- esra'yı aç esra'yı2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- lucas luthor2
- hoşgeldin pazartesi7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
Bir eylül sabahı geldi aklıma.
(bkz: atatürkçü)
karacaoğlan ve dadaloğlu'nun torunu bir avşar yazar.
avşarlar hala anadolu'da, toros dağlarında ve hala koyu milliyetçi.
senin savunduğun yavuz döneminde dahi bizimkiler şuan konuştuğun türkçeyi konuşuyordu. seninkiler hangi kırma dili kullanıyordu.
sırplar asilmiş.
devşirme yallah sırbistana.
anadolu da bizim, orhun vadisi de.
edit: laf atıldı, entry silindi.
yine entrym başa kaldı.
avşarlar hala anadolu'da, toros dağlarında ve hala koyu milliyetçi.
senin savunduğun yavuz döneminde dahi bizimkiler şuan konuştuğun türkçeyi konuşuyordu. seninkiler hangi kırma dili kullanıyordu.
sırplar asilmiş.
devşirme yallah sırbistana.
anadolu da bizim, orhun vadisi de.
edit: laf atıldı, entry silindi.
yine entrym başa kaldı.
şerefli üçüncü. hoşgeldin.
ağlama git yat lan valla içimiz parçalanıyor.
sen de sütüne "sekiz" (8) kaşık bal at da iç. malum yine 8'ler.
ağlama git yat lan valla içimiz parçalanıyor.
sen de sütüne "sekiz" (8) kaşık bal at da iç. malum yine 8'ler.
tipik bir gsli. gs son 2 sezonda olduğu gibi yine ilk 3 dışına çıktığında ortalarda görmeyeceğimiz için üzerinde konuşmaya gerek yok açık ve net.
batırdığımız sezon bunun neyini savunacağız? kör müyüz, aptal mıyız?
kötüysek ne dense haklı ise biz de eleştiririz.
ama yine 8'lere gelip hala savunmak falan..
işte bu tiner işi. 8'lere geldik ama iyi geldik. *
bu ülkenin neredeyse tüm kayda değer avrupa başarıları galatasaray iyi iken yaşanmıştır.
e aktif faal ulusal kupalarda zaten kimsenin itiraz edebileceği bir şey yok.
galatasaray türkiye'dir.
kötüysek ne dense haklı ise biz de eleştiririz.
ama yine 8'lere gelip hala savunmak falan..
işte bu tiner işi. 8'lere geldik ama iyi geldik. *
bu ülkenin neredeyse tüm kayda değer avrupa başarıları galatasaray iyi iken yaşanmıştır.
e aktif faal ulusal kupalarda zaten kimsenin itiraz edebileceği bir şey yok.
galatasaray türkiye'dir.
Kendisiyle farklı düşüncede olanlara hoşgörü göstermediği için haz etmediğim yazar. Sevemedim.
kuzen evliliğine karşı olduğu için yobaz ilan edilen yazar.
kuzen evliliği medeniyetse (ne alaka ise) yobaz olmaktan gurur duyarım.
kuzen evliliği medeniyetse (ne alaka ise) yobaz olmaktan gurur duyarım.
diyarbakır'ın köyü, gaziantep'in işçi toplama noktası değil mi orası?
kirletme ulen burayı, yeter.
inançta var diye kadında döversiniz ehe eheh.
gidin yasak ilan edileni yapın demiyorum ama yasak denmeyen her şeyi yapmak doğru size göre.
ve müslümanız elhamdülillah da yobazlarca yobaz ilan edilmek garip.
kirletme ulen burayı, yeter.
inançta var diye kadında döversiniz ehe eheh.
gidin yasak ilan edileni yapın demiyorum ama yasak denmeyen her şeyi yapmak doğru size göre.
ve müslümanız elhamdülillah da yobazlarca yobaz ilan edilmek garip.
hem ''sen namus kavramının olmadığı, günlük ilişkilerin sıradan karşılandığı şehirlerde büyümüş'' biri, hem ''yobaz'' biriymişim.
sizde artık tek eşli hayata geçildi mi? kuma falan kalmadı değil mi?
sizde kuma yaygınken, bizde kadın erkek mirasta eşitti artist.
kadını çocuk doğurması için araç gören bir zihniyetten gelen laflara bak sen.
güneydoğudayım lan.
il il söyle ben sana hangi ilin hangi ilçeleri büyük, hangi ilçelerinde sosyal durum ne anlatırım. senden de iyi anlatırım. bingöl'den hakkari'ye, antep'ten batman'a dek. sen kimsin? araştır gelmiş. bak hele, bak.
son 17 senedir doğu anadolu ve güneydoğu'dayım.
doğuda yegane ısınamadığım yerde şanlıurfa ve mardin'dir. bingöl, muş, ergani, erciş, hakkari'nin insanına kurban olun. arap kültürü olum sizinki, diğer güneydoğu illeriyle bir mi sanıyorsun.
bunu kim musallat etti nickaltıma?
sizde artık tek eşli hayata geçildi mi? kuma falan kalmadı değil mi?
sizde kuma yaygınken, bizde kadın erkek mirasta eşitti artist.
kadını çocuk doğurması için araç gören bir zihniyetten gelen laflara bak sen.
güneydoğudayım lan.
il il söyle ben sana hangi ilin hangi ilçeleri büyük, hangi ilçelerinde sosyal durum ne anlatırım. senden de iyi anlatırım. bingöl'den hakkari'ye, antep'ten batman'a dek. sen kimsin? araştır gelmiş. bak hele, bak.
son 17 senedir doğu anadolu ve güneydoğu'dayım.
doğuda yegane ısınamadığım yerde şanlıurfa ve mardin'dir. bingöl, muş, ergani, erciş, hakkari'nin insanına kurban olun. arap kültürü olum sizinki, diğer güneydoğu illeriyle bir mi sanıyorsun.
bunu kim musallat etti nickaltıma?
On birinci nesil donuz.
vatansever, milliyetçi bir kardeşimiz.
nicki sebebiyle kız sanılan gayet odun cinsinden bir erkek yazar.
avşar beyi'ne çeviricem nicki böyle giderse. *
avşar beyi'ne çeviricem nicki böyle giderse. *
9 puan fark ettığımız sezon, Fenerbahçe şampiyon olsun diye son anda play off saçmalığı çıkardılar diye uydurma fikirler beyan eden, afedersiniz gsli yazar.
Play off sezon başlamamışken açıklanmıştı. Ligin son haftasında değil. Ligi Fenerbahçe de lider bitirebilirdi. O zaman ds gs için mi play off çıkmış sayılacaktı? Az mantık lütfen.
Play off sezon başlamamışken açıklanmıştı. Ligin son haftasında değil. Ligi Fenerbahçe de lider bitirebilirdi. O zaman ds gs için mi play off çıkmış sayılacaktı? Az mantık lütfen.
9 puan farkla biten sezonun ardından play offta şampiyon olsaydınız gururla şampiyonuz diyebilecek miydiniz?
ve bu o sahada kupa kaldırmaya laf atan bir yazara idi. yok efenim berabere kalarak şampiyon oldunuz gibi laflar eden bir kendini bilmeze. sanırsın normal şartlarda şampiyonluk şansı var sanan birine.
bileğin hakkı olan 9 puan farkla alınmış bir şampiyonluk sonrası aynı performansı sergilemiş gibi bir üslup ve tavra girişirseniz ilahi adalet böyle döner sahanızda kupa kaldırtır.
sanırım 20 küsür yıllık hasretin dineceği finaldeki 5, bursa'dan gol haberi, 10 yıldır şl'ye katılamama, küme düşme ve tek üstünlüğün kadıköy olduğu kısmına da katılıyorsunuz.
nickaltında gönderme yapmak bana göre olmadığı için tek cevabım bu olacaktır. daha fazla lise arka dörtlü muhabbeti yapmazsak sevinirim.
ve bu o sahada kupa kaldırmaya laf atan bir yazara idi. yok efenim berabere kalarak şampiyon oldunuz gibi laflar eden bir kendini bilmeze. sanırsın normal şartlarda şampiyonluk şansı var sanan birine.
bileğin hakkı olan 9 puan farkla alınmış bir şampiyonluk sonrası aynı performansı sergilemiş gibi bir üslup ve tavra girişirseniz ilahi adalet böyle döner sahanızda kupa kaldırtır.
sanırım 20 küsür yıllık hasretin dineceği finaldeki 5, bursa'dan gol haberi, 10 yıldır şl'ye katılamama, küme düşme ve tek üstünlüğün kadıköy olduğu kısmına da katılıyorsunuz.
nickaltında gönderme yapmak bana göre olmadığı için tek cevabım bu olacaktır. daha fazla lise arka dörtlü muhabbeti yapmazsak sevinirim.
Karadeniz’den akdeniz’e uzanan bir dostluğumuz var kendisiyle. Ah onun o bilgi kasmaları yok mu.. adamın dibi dibi.
Şu uludağ sözlük çöplüğünde şimdiye kadar gördüğüm en dolu yazardır. Her entrysi okunası insan. Ekranı aşağıya kaydırmaktan elim yoruldu. Başladın mı bitiremiyosun.
Sakın bozma dostum. Hiç olmazsa şu sözlüğün iler tutar az sayıdaki yazarından biri sen olmaya devam et.
Selametle...
Sakın bozma dostum. Hiç olmazsa şu sözlüğün iler tutar az sayıdaki yazarından biri sen olmaya devam et.
Selametle...
Değerli bir insandır.
Daim olsun da okuyalım hep.
Daim olsun da okuyalım hep.
yine bir eylül sabahı,
yeniden gelmiş olan..
yeniden gelmiş olan..
(bkz: #42533492) sanki las vegas'a giriyor bu ne heyecan.
insanların canını kendi keyfinden önemsiz tutanlarca eleştirilmiş yazar.
öncelik insanların sağlığı, canı.
evet süreç içinde zorluklar olacak.
ama bu zorluklar herkesi etkilemekte. candan önemli ne olabilir?
öncelik insanların sağlığı, canı.
evet süreç içinde zorluklar olacak.
ama bu zorluklar herkesi etkilemekte. candan önemli ne olabilir?
Sözlükteki kadim dostlarımdan Birisidir kendisi. Gerek bilgi birikimi, gerekse entellektüel bakış açısı ile sözlükte kalitesini her zaman konuşturan bir yazardır. Öyle sözde falan da değil ha harbi harbi adanalı’dır.
Varlığın daim, dostluğumuz baki dostum.
Varlığın daim, dostluğumuz baki dostum.
yeni bir aşk mı doğuyor yoksa..
Eylulsabahi nişanlı. Sanmam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar