bugün
- kadir inanır14
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek9
- velvet28
- true'nun çaylak olması11
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- üniversitelerin gereksiz olması11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek3
- yazarların iyi olduğu konular9
- yürüyüş flörtü3
- seri gizli artı oy veren melek7
- evagreen2
- izmir de cami var mı2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- the saturdays2
- anın görüntüsü15
- erleg han ile revani yemek2
- kemalist dünya19
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- egay bey birader2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- bana dönmek istiyormuşsun2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 20265
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- feminist sloganı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ktç abinin çaylak olması5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ciguli kral3
- galatasaray lobisi11
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- ebu muhammed el culani4
- neden herkes evleniyor hala2
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
başlık açmadan önce sözlük formatını öğrenmesi gereken 7. nesil yazar kardeşimiz.
nazikçe beni uyarmış, hoşgelmiş yazar.
eğer benim tanıdığım essah mı abim ise, hoşgelmiştir. umarım beni hatırlamıştır.
kardeşini yalnız bırakmayıp yine yeniden eskisi gibi diyerekten ortama dalmış ve beni "hoşlandığı alien'le asit yağmurunda yürüyüş yapmaktan mutlu olan adam" kadar bahtiyar etmiştir.hoşgeldin güzel insan.
nazik uyarısıyla beni rezil olmaktan kurtarmış, hoşgelmiş yazar. *
gülmekten yarmış yazar. (bkz: #8965046)
(#9513008)
bu entrysindeki karolin betimlemesiyle güldürüp gözden yaş getiren nesildaş.
yerlere yattım, yarıldım lan.
bu entrysindeki karolin betimlemesiyle güldürüp gözden yaş getiren nesildaş.
yerlere yattım, yarıldım lan.
güzel bir yılmaz özdil klonu. tıröl falan demedim bağ... çok güzel ve eğlenceli yazıyor.
mahlası dolayısıyla açtığı her başlığa @2 baabında (bkz: essah mi) yazılası yazar. hehe.
ayrıca;
(bkz: türkçemizi doğru kullanalım/#10538822)
dilin esnekliği konusunda haklı, tabii konuşma dili için geçerli. yazı dilinde kurallara itibar etmemiz gerektiğini düşünüyorum. saygılar.
ayrıca;
(bkz: türkçemizi doğru kullanalım/#10538822)
dilin esnekliği konusunda haklı, tabii konuşma dili için geçerli. yazı dilinde kurallara itibar etmemiz gerektiğini düşünüyorum. saygılar.
film-dizi-reklam setlerinden birinde çalışmayan,
yılmaz özdil'i okumayan,
yazı dilinde de kurallara uyan, uymayanları uyaran,
dertli gönüllere giren
işte benim zeki müren
yılmaz özdil'i okumayan,
yazı dilinde de kurallara uyan, uymayanları uyaran,
dertli gönüllere giren
işte benim zeki müren
erbakan'a kafayı takmış yazar. atatürk bilmem ne kadar rakı içmiş demiş biri bu da erbakan bilmem kaç trilyon indirmiş demiş, anıtkabir kemalistlerin kabesidir demiş bir bu da erbakan'ın da kabesi var falan demiş. erbakan naptı gülüm sana. topunu inşaata mı attı, kolana ilaç mı attı?.
çirkinleşmeden de tartışabilen bir yazar...
erbakan'a ve onun gibi halkın dini duygularını lehine kullanalara hep karşı çıkmış,
erzurumlu olmayan ama erzurum şivesine bayılan,
çirkinleşmek bir yana uzlaşmadan yana olan yazar...
neymiş?
erzurumlu olmayan ama erzurum şivesine bayılan,
çirkinleşmek bir yana uzlaşmadan yana olan yazar...
neymiş?
http://www.uludagsozluk.com/e/11546526/
sol frame'deki başlığı görünce "aha troll" dedim... ama saygıdeğer bir yazar çıkınca şaşırdım doğrusu.
(bkz: ya ben lan neyse bir şey demiyorum)
sol frame'deki başlığı görünce "aha troll" dedim... ama saygıdeğer bir yazar çıkınca şaşırdım doğrusu.
(bkz: ya ben lan neyse bir şey demiyorum)
yaptığı bir espri ile troll ilan edilmiş bir yazar. şunu anladım ki gececi arkadaşların artık ders çalışmak mı diyeyim, öyle bir geçer zaman ki dizisinde cemile pıcağı ali kaptan'ın böğrüne böğrüne verecek mi endişei diyeyim tahammülü pek kalmamış...
etmeyin gençler, biraz olaylara değişik bakalım eğlenelim...bu arada ergen diyenler de olmuş yaşımızı da söyleyelim; o ergen dediğiniz yaş ne ise onu ikiyle çarpın 6-7 ekleyin...
etmeyin gençler, biraz olaylara değişik bakalım eğlenelim...bu arada ergen diyenler de olmuş yaşımızı da söyleyelim; o ergen dediğiniz yaş ne ise onu ikiyle çarpın 6-7 ekleyin...
geyik adam valla iyi yazmalar.*
eğlenceli bir adamdır. muhtemelen benim kafadan. hayat böyle pirim, taşşağını geçmezsen taşşağı seninle geçerler. hürmetler kardeş!*
çay ve poğaça daveti edebilen nazik yazar. ayrıca takip ettiğim nadir yazarlardan.
değişik başlıklar açan yazar. kimi zaman sağlam güldürüyor.
okuyoruz efenim.
okuyoruz efenim.
harika diyalog yazan, eski sözlükçü, esprili, sempatik insan. fenerbahçe hariç her konuda uzlaşmacıdır. konu fener olursa son derece çamur olabilir.
Kafayı grup sekse takmış yazar.
fenerbahçe için türklüğü bile ayaklar altına alan yazar.
(#13178199)
iq seviyesi bilinmiyor... zaten yazarken beynini kullanmadığı kesin.
türk ezikliği yoktur, türk kahramanlığı ve cesareti vardır! fener ezikliği vardır, fenerlinin g.t olması vardır.
(#13178199)
iq seviyesi bilinmiyor... zaten yazarken beynini kullanmadığı kesin.
türk ezikliği yoktur, türk kahramanlığı ve cesareti vardır! fener ezikliği vardır, fenerlinin g.t olması vardır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar