essah mi

mahlası dolayısıyla açtığı her başlığa @2 baabında (bkz: essah mi) yazılası yazar. hehe.

ayrıca;
(bkz: türkçemizi doğru kullanalım/#10538822)

dilin esnekliği konusunda haklı, tabii konuşma dili için geçerli. yazı dilinde kurallara itibar etmemiz gerektiğini düşünüyorum. saygılar.
© copyright 2005 - 2026