1. 1.
    ilköğretim düzeyindeki çocukların yurt ve vakıf evlerinde kalmasının yasak olmasına rağmen bu çocuklara yasadışı ev açtığı Ve eğitmenleri tarafından bu çocukların cinsel istismara uğradığı basın Ve yargı yolu ile kanıtlanmış akape yandaşı vakıf.
    21 -5 ... alkolik oldum
  2. 2.
    Mide bulandırıcı vakıftır.
    8 -1 ... ataturkcu 20
  3. 3.
    Başlığı uludağ sözlükte 3. Defa silinmiş, temizlenmiş olan vakıf.
    Şimdi başlığındaki tüm entryler silinince ne zannediyorlar?
    Unuttuğumuzu mu, yoksa rezaletlerini unutturacağımızı mı?
    Adamlardaki kafaya bak.
    Çıkıp halktan özür dileyeceklerine, sansür uygulatıyorlar.
    hayır, başlık mahkeme kararıyla silindiyse bu da belirtilmemiş.
    ayrıca amacı gönüllü hizmet olan, halk yararına olan bir vakıf neden yazılanlardan rahatsız olup hakkındaki yorumları sildirmeye uğraşır ki?
    (bkz: işkilli göt tingirder)
    23 -6 ... tengir budun
  4. 4.
    çocuklara eğitim kisvesi altında tecavüz.taciz eden ve bunu bir kereden bir sey olmaz diyerek meşrulaştıran muhafazakar sapkın vakıftır.
    7 -2 ... munir bey
  5. 5.
    ''Komolostloro çoldorton vokof'' ilk önce bir çocuk tecavüzlerini önleyip, kınamaktan aciz bir kereden bir şey olmaz diyen aile bakanını savunan akıl yoksunları Atatürk'e saldırıyorsa demek ki doğru yoldayız.
    5 -1 ... dirilis yarinlara kaldi
  6. 6.
    çocuklara tecavüz eden donsuz dincileri çağırıştırıyor.

    zaten bu dincinin içinde olduğu hiç bir şeyden hayır beklenmez.

    anca maadur oluyorlar.

    tanım : bir vakıf ama hiç tekin değil.
    6 -2 ... timur cengiz hulagu
  7. 7.
    Başlığa söylenecek çok söz var esasen ama benim şu an için daha çok ilgimi çeken bu güzide tespittir.

    Hakikaten helal olsun. Dolayısıyla kimisine de eş zamanlı yazıklar olsun.
    4 ... rumpelstiltskin
  8. 8.
    başlık niye silindi diyen onun bunun çocukları..

    ensar vakfı insan mı ki çocuklara tecavüz etsin.. amına kodumun nyeti ahlaksız orospu çocukları..

    ulan ibneligi yapan piç kurularına tek küfür yok bakın adamın isminin baş harfini bilmiyorum veya yapanlarının..

    ama varsa yoksa ensar vakfı..

    aydınlamacı bir vakıf olsa bu orospu çocukları bırakın vakıfa yapana bile laf etmezdiler görmezden gelirdiler..

    bunlar böyel orospu çocugu.. ceza verilsin amk silinmekle kalmasın.. aleni bir şekilde müslümanları kötü göstermeye çalıyorlar.. ahlaksızın şerefsizin dik alası bunlar..

    sikerim böyle medyayı da, adamlar teknelerde birbirlerini yegenlerini sikiyorlar bir tanesi bunun kadar konuşulmuyor bizim derneklerimizde kurumlarımızda en ufak bir şerefsizlik olsa ki bu büyük bir şerefsizlik kabul ediyorum katlanarak atlatılıyor..



    çıkıyorlar hala dernegi savunuyorsunuz diyorlar.. ulan amına kodumun malları dernek savunulacak bir şey mi yaptı ki savunalım.

    ahlaksızın ismi cismi var tepkini ona koysana amacvını siktigimin ahlaksız şerefsiz lagım faresi namussuzu..
    3 -7 ... zargna
  9. 9.
    Kemalikaların adam olmayacaklarını ispat etmiş vakıftır. Oğlum senin devletinin okulunda öğretmen talebesini sykiyor. Talebe birbirini sykiyor. Şimdi kapatalım mı okulları, öğretmen yetiştiren üniversiteleri?

    Ama siz bu kafayla bu ülkeye islam ı çok çabuk getirtirsiniz.
    1 -2 ... malazgirt40
  10. 10.
    buyrun olayın faili orospu çocugunun başlıgı
    https://www.uludagsozluk.com/e/38586031/

    kaç entry var 22..

    silinmiş mi silinmemiş..

    tecavüz taciz ve her türlü şerefsizligin sahibi..

    fakat ne olmuş duyarcı orospu çocuklarının vicdanına kramp mı girmiş bilinmez 22 entryde kalınmış başlık silinmedigi halde..

    burda gelip " başlık siliniyor ama unutturmayacagız diyor " ulan amına kodumun çocugu sen olayın failini hatırlamıyorsun..

    şerefsiz ya eger bu orospu çocuklarından biraz vicdan biraz merhamet duygusu olsa bu vakfı eleştirdikleri kadar hatta daha fazla olayın failini eleştirirler..

    yapmıyoralr çünkü dertleri tecavüz ve tecavüz eden degil..

    dertleri islam..

    bunların kuyruguna takılan kendine müslüman diyen dalyaraklar var.

    ulan salaklar akıl var fikir var size mantıklı geliyor mu konunun failinin başlıgına 22 entry yazılması..

    mk ne kadar aşagılık oldugunuz ne ara oldugunuz tecavüzü tacizi görmezden gelip önemsemeyip konudan rant saglamaya çalışacak kadar..

    hayır para kazansalar diyecegim ki ekmegindeler..

    dertleri davalar islam işleri güçlü millet düşmanlıgı..

    adama 22 entry yazmışlar yav inanılır gibi degil..
    3 -3 ... zargna