bugün
- futbol33
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- aselsan3
- yugoslavya kızları4
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması3
- vatandaş halinden memnun2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- deniz baykal7
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- pandela2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- angie abdalla2
- durduk yere ağlamak3
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tamar tanrıyar5
- makarnaya sarımsak girer mi3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- dişarıya şortla çıkmak2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- göte giren şemsiye4
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- kadir inanır'ın vefatı7
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- ciguli kral7
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- saraca finch house7
- arkadaşlar beni sevin2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
hoşgelmiş ottülü yazar, koştur bakalım koç.
odtülü olmak bir ayrıcalıktır diye ortalıklarda görebileceğimiz yazar.
odtü stadyumun daki yazıyı bana hatırlatan yazar;
ODTÜ cehaleti alır, eşeklik baki kalır.
bu yazının onunla hiç alakası olmadığını belirtir, koşturmasını salık veririm. hoşgeldin delüanlı. *
ODTÜ cehaleti alır, eşeklik baki kalır.
bu yazının onunla hiç alakası olmadığını belirtir, koşturmasını salık veririm. hoşgeldin delüanlı. *
odtüdaş yazar. sana köle no açmak isterdim dostum maalesef olmadı, hoş geldin. ayrıca odtü'lü olmak ayrıcalık değildir, el emeğidir sadece. tüm odtü'lü kırık mühendislere, fizikçilere selam olsun. *
hoş gelişler ola metudaşım.
armonik sözlük teki 'italyan' olduğumu belirtmek istediğim ve aynı zamanda armonik sözlükteki nickini merak ettiğim yazar.
amk ne zor lan bu tanım olayı. uluyu sikeyim armonike bi şey olmasın.
amk ne zor lan bu tanım olayı. uluyu sikeyim armonike bi şey olmasın.
(#17718003) odtü odtü dediği jeolojimiymiş peyy bende gerçekten mühendis sandıydım.
teşekkürü bir borç bildiğim yazar. (bkz: türev)
(#18057080) enry yazdığı başlığa bakmasını önerdiğim yazar.
odtüde okuyup hava basan tiplerden olsa gerek. hayat bunlara kaşıkla verir kepçeyle geri alır zira eziklikleri ruhlarına işlemiştir..
anladığım kadarıyla odtüde mühendislik gibi bir şey okuyor yada açıköğretim. her ne okuyorsa ya da okumuyorsa farketmez. aklı hür, vicdanı hür olsun. hoşgelmiş.
ben tom tucker.
ben tom tucker.
eğer odtü'de mühendislik fakültesindeyse gerçekten görgüsüzün ve trollün ağa babası olduğunu düşündüm, öte yandan gene eğer öyleyse bi de saygı duydum. özetle nickiyle kafamı karıştıran yazar.
rahatsiz eden nick. turkcesi odtude muhendis di mi simdi bunun. odtude muhendis nasil olunuyo odtude muhendislik okursun ya da odtu muhendislikten mezun olursun bence bu kadar kasmaya gerek yoktu. turkce odtulu muhendis nickini alsaymis bile daha mantikliymis.
bizden de saygılar yolladığım yazar.
okuldaşım fakültedaşım belki de bölümdaşım? hoşgelmiş.
odtü de filan okumayan yazar. hayali odtüde okumakmış ama zekası yetmeyince sözlükte entel havasında takılıp kız kaldırmaya çalışan ateist bir troll.
okuldaşımdır açık ve net.
okuldaşıdır açık ve net.
-odtülüyüm ben yeaa
demenin sözlük yazarları nezdinde bir halta yaramayacağı. zat-ı şahanesi sözlüğe fikir pislerken onu hiçbir suretle haklı göstermeyeceği, bu konuda bilirkişi sıfatına sokmayacağı, bilakis odtülü olmak ayrıcalıktır dedirtebilmek için önyargıdan kurtulabilmiş bir bilim insanı olmasını ümid ettiğim. ancak bu konuda bir ışık (partikülü) henüz göremediğim engineer.
demenin sözlük yazarları nezdinde bir halta yaramayacağı. zat-ı şahanesi sözlüğe fikir pislerken onu hiçbir suretle haklı göstermeyeceği, bu konuda bilirkişi sıfatına sokmayacağı, bilakis odtülü olmak ayrıcalıktır dedirtebilmek için önyargıdan kurtulabilmiş bir bilim insanı olmasını ümid ettiğim. ancak bu konuda bir ışık (partikülü) henüz göremediğim engineer.
(#18941892) odtü' de mi okuyor bilemiyorum da kafa henüz anaokulu seviyesinde. he canım he türbanlılar oturup kuran okusun he.
sözlükteki onca troll, şakirt ve ateiste rağmen neden bu kadar çok yüklenildiğini anlayamadığım yenice yazar.
ayrıca kendisine nacizane tavsiyem, başlığının altına yazılanlara bu kadar sinirlenecek ve ciddiye alacaksa, hiç başlık açmasın daha yeğ.
ayrıca kendisine nacizane tavsiyem, başlığının altına yazılanlara bu kadar sinirlenecek ve ciddiye alacaksa, hiç başlık açmasın daha yeğ.
bir adet yazar.
Ayrıca güzel bir atasözümüz var bizim, yazmak geldi içimden.
(bkz: okumak cehaleti alır eşeklik baki kalır)
Ayrıca güzel bir atasözümüz var bizim, yazmak geldi içimden.
(bkz: okumak cehaleti alır eşeklik baki kalır)
Bazı kimselerin bu yazar Hakkında cahil eşek yakıştırması yaparak acziyetlerini, karaktersizliklerini, kıt akıllılıklarını, cibiliyetsizliklerini ve en önemlisi freud'un da değindiği aptallık'larını şovenistvari tutumlarla sergiler edaları ve "ben her boku biliyorum" havaları ne kadar yersiz ise; bu şahsa yapılan olumsuz eleştiriler de o kadar yersiz ve mesnetsizdir.
Karalama politikasının başını çeken güruhu; hayretler içerisinde izlerken, alaturka tuvaletimde sıçarak yazmanın verdiği rahatlık kadar olamayan serzenişlerini; sıçmayı bitirdiğimde bana peçete tutar vaziyette bekliyorum. Bu görevi verdim size. Hadi bakim.
Beyin loplarında kortex barındırmayan amatem'lilerin baskına çevirdikleri usta yazarların nick altlarına "respect" iade eden tavrımı seveyim. Bir benden daha yok bu sözlükte kıymetimi bilin lan dingiller.
Engineer kardeşime gelince; senin için sözlükte ayrı bir takip butonu açılması lazım. o kadar usta yazarsın. bırak bıdı bıdı yapsınlar, değmez bunlara laf anlatmaya. kal sağlıcakla.
Karalama politikasının başını çeken güruhu; hayretler içerisinde izlerken, alaturka tuvaletimde sıçarak yazmanın verdiği rahatlık kadar olamayan serzenişlerini; sıçmayı bitirdiğimde bana peçete tutar vaziyette bekliyorum. Bu görevi verdim size. Hadi bakim.
Beyin loplarında kortex barındırmayan amatem'lilerin baskına çevirdikleri usta yazarların nick altlarına "respect" iade eden tavrımı seveyim. Bir benden daha yok bu sözlükte kıymetimi bilin lan dingiller.
Engineer kardeşime gelince; senin için sözlükte ayrı bir takip butonu açılması lazım. o kadar usta yazarsın. bırak bıdı bıdı yapsınlar, değmez bunlara laf anlatmaya. kal sağlıcakla.
(#19371946) adı ismail olan yazardır. tamam panpa anladık adın ismail shw.
odtü de okumasina rağmen gizli gizli ankara havalarını dinleyen arkadaş. bana " aman abi karizmam çizilir kimse duymasın" dedi ama ağzımı tutamadim işte. affetsin artık.
küçük bir bilgi daha; favori sanatçısı sincanlı mustafaymış. *
küçük bir bilgi daha; favori sanatçısı sincanlı mustafaymış. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar