bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- beyaz otomobil satın almak14
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- tgrt3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- kaya çilingiroğlu2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- almanya4
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- esra'yı aç esra'yı2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- lucas luthor2
- hoşgeldin pazartesi7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
ona benzeyen biri eminem albümleri, şapkaları falanları filanlarıyla bir video çekerek beni kıskandırmıştır. *
http://www.youtube.com/watch?v=ewvkecDW8ZM
http://www.youtube.com/watch?v=ewvkecDW8ZM
az önce oturdum hesap yaptım.
şimdi bu adamın 8 stüdyo albümü var. skitleri saymazsak bu albümlerde toplamda 115 şarkı var.
8 mile filmi için 2'si feat olmak üzere toplamda 4 soundtrack yaptı. etti mi 119
kendi prodüktörlüğünde yapmış olduğu "eminem presents: the re-up" albümünde ise 5'i feat olmak üzere toplamda 6 parçası var. etti mi 125
2004 yılında çıkardığı derleme albümünde ise 7 parçası var. etti mi 132
bazı mc'lerle yapmış olduğu toplam düet sayısı ise; 86
etti mi 218
d12 grubuyla birlikte 2 albüm yapmışlığı da var. devil's night albümünde skitleri saymazsak toplamda 14 parça var. etti mi 232,
d12 world albümünde ise skitler haricinde 17 parça var. etti mi 249
düet yaptığı parçalarda sadece 1 verse'lük lirik yazdığını hesap edersek 249 - 126 = 123 yapar. demek ki toplamda 1 verse'lük 123 feati var.
kendi şarkıları zaten 3 verse'ten oluşuyor ve bunların toplam sayısı 126
126 x 3 = 378 verse yapar. bir de featleri topla. 378 + 123 = 501
bizim ülkemizde bir verse genelde 16 bardan oluşuyor. ama bu herif nerden baksan 20 bar giriyor. ama biz ortalama olarak 17 bar düşünürsek,
501 x 17 = 8517 yapar.
peki ben deli miyim, bunları niye yazdım?
oğlum bu adamın aklında 8517 adet ezberlenmiş cümle var lan!!! nasıl bir hafıza var bu herifte. ulan kur'an 6666 ayet zaten. müslüman ol da ezberle şu ayetleri, seni hafız olarak çağırırız ehuehu.
- ya hafız noldu son albüm.
+ önümüzdeki yaz aylarında çıkacak inşallah-ül azim.
şimdi bu adamın 8 stüdyo albümü var. skitleri saymazsak bu albümlerde toplamda 115 şarkı var.
8 mile filmi için 2'si feat olmak üzere toplamda 4 soundtrack yaptı. etti mi 119
kendi prodüktörlüğünde yapmış olduğu "eminem presents: the re-up" albümünde ise 5'i feat olmak üzere toplamda 6 parçası var. etti mi 125
2004 yılında çıkardığı derleme albümünde ise 7 parçası var. etti mi 132
bazı mc'lerle yapmış olduğu toplam düet sayısı ise; 86
etti mi 218
d12 grubuyla birlikte 2 albüm yapmışlığı da var. devil's night albümünde skitleri saymazsak toplamda 14 parça var. etti mi 232,
d12 world albümünde ise skitler haricinde 17 parça var. etti mi 249
düet yaptığı parçalarda sadece 1 verse'lük lirik yazdığını hesap edersek 249 - 126 = 123 yapar. demek ki toplamda 1 verse'lük 123 feati var.
kendi şarkıları zaten 3 verse'ten oluşuyor ve bunların toplam sayısı 126
126 x 3 = 378 verse yapar. bir de featleri topla. 378 + 123 = 501
bizim ülkemizde bir verse genelde 16 bardan oluşuyor. ama bu herif nerden baksan 20 bar giriyor. ama biz ortalama olarak 17 bar düşünürsek,
501 x 17 = 8517 yapar.
peki ben deli miyim, bunları niye yazdım?
oğlum bu adamın aklında 8517 adet ezberlenmiş cümle var lan!!! nasıl bir hafıza var bu herifte. ulan kur'an 6666 ayet zaten. müslüman ol da ezberle şu ayetleri, seni hafız olarak çağırırız ehuehu.
- ya hafız noldu son albüm.
+ önümüzdeki yaz aylarında çıkacak inşallah-ül azim.
yeni albümü elime şimdi ulaşan, hayranı olduğum kişi.
http://galeri7.uludagsozl...com/223/eminem_307022.jpg
http://galeri7.uludagsozl...com/223/eminem_307022.jpg
yeni albümünde lady gaga ile düet yapacak olan eski rapper yeni popçu.
yeni albüm çıkaracağı ve bu albümde pink ile düetinin olacağı söyleniyor. söylentilere göre bunu kendisi bir radyo programında açıklamış. umarım doğrudur.
küçükken kadın sandığım rapçidir.
mükemmel şarkılara imza atmıştır.
mükemmel şarkılara imza atmıştır.
bi aralar bir pazarda yaşanan bir kavga sebebi olmuştu. Pazarcı Eminem tişörtleri satmakta ve eminem eminem diye bağırmakta olduğu sırada birisi yanına gelip benim annemin ismi Emine, sen ne şekilde öyle bağırırsın diyerek adamı bıçaklamıştır. (Bkz: Burası Türkiye)
adamımla ilgili bir tespit daha yaptım. asıl ses renginin ne kadar güzel, ne kadar yumuşak, nasıl kaymak gibi olduğunu göstereceğim sana.
bu adamın asıl ses rengi verse'lerde değil, nakaratlarda. buna kaç kişi dikkat etmiştir, toplasan bir elin parmağını geçmez. the slim shady lp albümündeki ses rengiyle the eminem show albümündeki ses rengi arasında çok fark var. the marshall mathers lp ile recovery albümü arasındaki fark kadar bariz bir gerçek bu. bu durumun bazı nedenleri var elbette. bakma bu adamın beyaz olduğuna, en kral zenciden daha iyi ot çeker. kuzey yarım kürenin en iyi 10 otçusundan biri de bu adamdır. tabi slim shady lp'den sonra kimyasala vurdu, o ayrı konu şimdi. if i had, my name is, role model, rock bottom gibi parçalara bak, sesi ne kadar ince öyle değil mi. hayır bunun yaşla bir ilgisi yok. çünkü adam ilk resmi albümünü 27 yaşında yaptı. 95'te amatör olarak yaptığı infinite albümünü saymıyorum. neyse ne diyorduk, slim shady lp'de sesi çocuk gibi. ama the marshall mathers lp'ye baktığımız zaman ses tonunda ciddi bir değişim var. the way i am, amityville, kim, under the influence, remember me gibi parçalara bak, sesi hayvan gibi kalın. tabi o sıralar davalar ve diğer ailevi nedenlerden dolayı bunalımdaydı. bunun yansımasını sert şekilde the marshall mathers lp'de görebilirsin, fakat ses kalınlığını direkt olarak buna bağlayamazsın. the eminem show'a gelelim. white america, till i collapse, cleanin' out my closet, sing for the moment gibi parçalara dikkat et, bir önceki albümden daha kalın sesle söylüyor. az önce de söylediğim gibi, bu durumu zamana, yaşının ilerlemesine bağlayamazsın. dolaylı yoldan bağlarsın fakat o dolaylı yolları ben anlatıyorum zaten. bu süreci beraber analiz ediyoruz. aynı şekilde encore albümü de böyle devam ediyor. şimdi asıl bombaya gelelim. evet bildin, relapse albümünden bahsediyorum. albüm 2009'da çıktı. yani encore albümünden 5 yıl sonra. proof öldürüldükten sonra senin de bildiğin gibi marshall ciddi anlamda depresyona girmişti. fakat sonradan kendini toparladı ve adam gibi uyuşturucu tedavisi aldı. bu tedavinin ses rengine nasıl yansıdığını görmek için 3 a.m, deja vu, stay wide awake, we made you gibi parçalara bak. sesi ilk resmi albümdeki gibi incelmiş fakat bir o kadar da sertleşmiş. bunu yıpranma süreci olarak değerlendirebiliriz. ama ben hala asıl meseleye gelemedim. şimdi sana aşağıda birkaç örnek vereceğim. o örnekleri iyi analiz et.
yukarıda ilk söylediğim gibi, kaymağa gelelim şimdi.
i remember parçasını ele alalım,
http://youtu.be/Bc9GTTxIai8 üçüncü verse haricinde parçanın tamamı kaymak.
marshall mathers,
http://youtu.be/n_MVFJh1I8Y zaten şarkının kendisi dramatik, nakaratlardaki ses rengiyle ölümcül vuruş yapmış. özellikle kapanış nakaratlarına bak, yok böyle bi şey.
say goodbye hollywood,
http://youtu.be/2WltFY8wE9g (görüntülere takılma, onlar başka klipten) girişe, nakaratlara ve kapanışa bak sadece, sesinin ne kadar sade ve yumuşak olduğunu anla.
spend some time,
http://youtu.be/LQAboEkN1Tc nakaratlar,
amityville,
http://youtu.be/U2JF3Nc_LFk kapanıştaki renge dikkat et, dam da ra ram.
mockingbird,
http://youtu.be/S9bCLPwzSC0 nakaratlar.
hailie's song,
http://youtu.be/PzEAyUrv4A8 ister köprüden sonraki nakarat kısmına, istersen de üçüncü verse'ün tamamına bak, orda da kaymak gibi.
superman,
http://youtu.be/9AWH0C_cDSk köprü sonrası nakaratlara yoğunlaş.
bu adam pop yapsa bile her albümü 200 milyon satar. sırf nakaratlardan oluşan bir albüm yapsa ilk ben alırım. nakarat değil de, rap olmayan, şarkıları böyle ağır aksak söylediği bir albüm yapsa, bırak albümü, single bile çıkarsa çok dehşet olur. ayrıca bu adam ölürse gerçekten çok üzülürüm. killuminati gaga kaltağı ile düet yap diyorsa yap abi, rihanna ile yap diyorsa yap. sana bi şey yapmasınlar yeter ki. kız olsaydım sana vermezdim. ama kızım olsaydı sana verirdim. senin gibi damadı nerden bulucam ben.
bu entry pringles sever kardeşime ithaf edilmiştir.
bu adamın asıl ses rengi verse'lerde değil, nakaratlarda. buna kaç kişi dikkat etmiştir, toplasan bir elin parmağını geçmez. the slim shady lp albümündeki ses rengiyle the eminem show albümündeki ses rengi arasında çok fark var. the marshall mathers lp ile recovery albümü arasındaki fark kadar bariz bir gerçek bu. bu durumun bazı nedenleri var elbette. bakma bu adamın beyaz olduğuna, en kral zenciden daha iyi ot çeker. kuzey yarım kürenin en iyi 10 otçusundan biri de bu adamdır. tabi slim shady lp'den sonra kimyasala vurdu, o ayrı konu şimdi. if i had, my name is, role model, rock bottom gibi parçalara bak, sesi ne kadar ince öyle değil mi. hayır bunun yaşla bir ilgisi yok. çünkü adam ilk resmi albümünü 27 yaşında yaptı. 95'te amatör olarak yaptığı infinite albümünü saymıyorum. neyse ne diyorduk, slim shady lp'de sesi çocuk gibi. ama the marshall mathers lp'ye baktığımız zaman ses tonunda ciddi bir değişim var. the way i am, amityville, kim, under the influence, remember me gibi parçalara bak, sesi hayvan gibi kalın. tabi o sıralar davalar ve diğer ailevi nedenlerden dolayı bunalımdaydı. bunun yansımasını sert şekilde the marshall mathers lp'de görebilirsin, fakat ses kalınlığını direkt olarak buna bağlayamazsın. the eminem show'a gelelim. white america, till i collapse, cleanin' out my closet, sing for the moment gibi parçalara dikkat et, bir önceki albümden daha kalın sesle söylüyor. az önce de söylediğim gibi, bu durumu zamana, yaşının ilerlemesine bağlayamazsın. dolaylı yoldan bağlarsın fakat o dolaylı yolları ben anlatıyorum zaten. bu süreci beraber analiz ediyoruz. aynı şekilde encore albümü de böyle devam ediyor. şimdi asıl bombaya gelelim. evet bildin, relapse albümünden bahsediyorum. albüm 2009'da çıktı. yani encore albümünden 5 yıl sonra. proof öldürüldükten sonra senin de bildiğin gibi marshall ciddi anlamda depresyona girmişti. fakat sonradan kendini toparladı ve adam gibi uyuşturucu tedavisi aldı. bu tedavinin ses rengine nasıl yansıdığını görmek için 3 a.m, deja vu, stay wide awake, we made you gibi parçalara bak. sesi ilk resmi albümdeki gibi incelmiş fakat bir o kadar da sertleşmiş. bunu yıpranma süreci olarak değerlendirebiliriz. ama ben hala asıl meseleye gelemedim. şimdi sana aşağıda birkaç örnek vereceğim. o örnekleri iyi analiz et.
yukarıda ilk söylediğim gibi, kaymağa gelelim şimdi.
i remember parçasını ele alalım,
http://youtu.be/Bc9GTTxIai8 üçüncü verse haricinde parçanın tamamı kaymak.
marshall mathers,
http://youtu.be/n_MVFJh1I8Y zaten şarkının kendisi dramatik, nakaratlardaki ses rengiyle ölümcül vuruş yapmış. özellikle kapanış nakaratlarına bak, yok böyle bi şey.
say goodbye hollywood,
http://youtu.be/2WltFY8wE9g (görüntülere takılma, onlar başka klipten) girişe, nakaratlara ve kapanışa bak sadece, sesinin ne kadar sade ve yumuşak olduğunu anla.
spend some time,
http://youtu.be/LQAboEkN1Tc nakaratlar,
amityville,
http://youtu.be/U2JF3Nc_LFk kapanıştaki renge dikkat et, dam da ra ram.
mockingbird,
http://youtu.be/S9bCLPwzSC0 nakaratlar.
hailie's song,
http://youtu.be/PzEAyUrv4A8 ister köprüden sonraki nakarat kısmına, istersen de üçüncü verse'ün tamamına bak, orda da kaymak gibi.
superman,
http://youtu.be/9AWH0C_cDSk köprü sonrası nakaratlara yoğunlaş.
bu adam pop yapsa bile her albümü 200 milyon satar. sırf nakaratlardan oluşan bir albüm yapsa ilk ben alırım. nakarat değil de, rap olmayan, şarkıları böyle ağır aksak söylediği bir albüm yapsa, bırak albümü, single bile çıkarsa çok dehşet olur. ayrıca bu adam ölürse gerçekten çok üzülürüm. killuminati gaga kaltağı ile düet yap diyorsa yap abi, rihanna ile yap diyorsa yap. sana bi şey yapmasınlar yeter ki. kız olsaydım sana vermezdim. ama kızım olsaydı sana verirdim. senin gibi damadı nerden bulucam ben.
bu entry pringles sever kardeşime ithaf edilmiştir.
harika ses. bir tanecik kendisi. kralın önde gideni.
http://galeri2.uludagsozl...lecek-resimler_315512.png
http://galeri2.uludagsozl...lecek-resimler_315512.png
Shady Records'la anlaşma imzalamanın şartlarından biri Eminem le battle yapmaktır
-8 Mile çekilirken Eminem soundtrack'deki şarkıların sözlerini çekim aralarında yazmış ve onu çekime geri getirmek için kelimenin tam anlamıyla çekiştirmek zorunda kalmışlardır
-Eminem küçükken ufak tefek olduğu ve aptal olduğu düşünüldüğü için bayağı dayak yemiştir.. Çünkü kendi kendine ritmler mırıldanıyormuş ve insanlar deli olduğuna karar vermişler.
-Eminem d-12 grubunun en yaşlısıdır en genci ise Kon Artis'dir
-Spider-Man hayranıdır
-Baptist'dir fakat pek dindar sayılmaz
-En sevdiği porno star Janet Jacme'dir
-Eminem intihara kalkışmamış ancak depresyon hapları alıp aşırı dozdan komaya girmiştir. Ertesi gün uyanmış olduğu için kendini şanslı saymaktadır
-Sürekli taktığı bileklik ve yüzüğünün üstünde "DAD" (baba) yazmaktadır ve kızı Hailie Jade'in hediyesidir
-insanların gözünü ona dikmesiyle ilgili problemi vardır.
-En sevdiği filmler The matrix ve Er Ryan'ı Kurtarmaktır
-Madonna hayranıdır, ama 11 yaşındayken
-Gittiği ilk konser Run DMC, Big Daddy ve Queen Latifah konseridir.
-Kendi saçını kendi kesmektedir
-Lose Yourself, futbolcuları en gaza getiren şarkı sıralamasında 1 numara olduğu gibi, araba kazalarına yol açan şarkılar sıralamasında da liste başıdır
-Em ve Hailie'nin Tigger adında kedileri vardır
-Sigara içmemektedir
-Sanılanın aksine sakin ve sessiz bir yetişkindir
-Karısının ikizinin kızını ve karısının başka ilişkiden olan kızını evlat edinmiştir
-Dre Eminem le ilk tanıştığında, Eminem Parlak sarı bir sponsor t-shirt ü giymektedir ve Dre onu bu haliyle muza benzetmiştir..
-D-12 tekiler grubun elemanı olan ve kanımca süper bir rapper olan Proof'un ilk çıkış yapan olacağını düşünmüşlerdir. Hatta hiç biri Eminem'e bu konuda şans vermemiştir çünkü kendisi aralarındaki en utangaç ve sessiz mc'dir
-Lose Yourself deki 3 versün kaydını bir kerede yapmıştır (mucizedir!)
-Küçüklüğünde sözlük çalışıp kelime haznesini geliştirmiştir
-Eminem bahçesinde mahallenin çocuklarının basketbol oynamasına izin vermektedir
-Aslında çizgi roman çizeri olmak istemiş fakat raple tanışınca bütün hırsını ve zamanını müziğe vermiştir
-XxL beden giymektedir
Kaynak: http://www.facebook.com/n...ilinenler/370059369723935
-8 Mile çekilirken Eminem soundtrack'deki şarkıların sözlerini çekim aralarında yazmış ve onu çekime geri getirmek için kelimenin tam anlamıyla çekiştirmek zorunda kalmışlardır
-Eminem küçükken ufak tefek olduğu ve aptal olduğu düşünüldüğü için bayağı dayak yemiştir.. Çünkü kendi kendine ritmler mırıldanıyormuş ve insanlar deli olduğuna karar vermişler.
-Eminem d-12 grubunun en yaşlısıdır en genci ise Kon Artis'dir
-Spider-Man hayranıdır
-Baptist'dir fakat pek dindar sayılmaz
-En sevdiği porno star Janet Jacme'dir
-Eminem intihara kalkışmamış ancak depresyon hapları alıp aşırı dozdan komaya girmiştir. Ertesi gün uyanmış olduğu için kendini şanslı saymaktadır
-Sürekli taktığı bileklik ve yüzüğünün üstünde "DAD" (baba) yazmaktadır ve kızı Hailie Jade'in hediyesidir
-insanların gözünü ona dikmesiyle ilgili problemi vardır.
-En sevdiği filmler The matrix ve Er Ryan'ı Kurtarmaktır
-Madonna hayranıdır, ama 11 yaşındayken
-Gittiği ilk konser Run DMC, Big Daddy ve Queen Latifah konseridir.
-Kendi saçını kendi kesmektedir
-Lose Yourself, futbolcuları en gaza getiren şarkı sıralamasında 1 numara olduğu gibi, araba kazalarına yol açan şarkılar sıralamasında da liste başıdır
-Em ve Hailie'nin Tigger adında kedileri vardır
-Sigara içmemektedir
-Sanılanın aksine sakin ve sessiz bir yetişkindir
-Karısının ikizinin kızını ve karısının başka ilişkiden olan kızını evlat edinmiştir
-Dre Eminem le ilk tanıştığında, Eminem Parlak sarı bir sponsor t-shirt ü giymektedir ve Dre onu bu haliyle muza benzetmiştir..
-D-12 tekiler grubun elemanı olan ve kanımca süper bir rapper olan Proof'un ilk çıkış yapan olacağını düşünmüşlerdir. Hatta hiç biri Eminem'e bu konuda şans vermemiştir çünkü kendisi aralarındaki en utangaç ve sessiz mc'dir
-Lose Yourself deki 3 versün kaydını bir kerede yapmıştır (mucizedir!)
-Küçüklüğünde sözlük çalışıp kelime haznesini geliştirmiştir
-Eminem bahçesinde mahallenin çocuklarının basketbol oynamasına izin vermektedir
-Aslında çizgi roman çizeri olmak istemiş fakat raple tanışınca bütün hırsını ve zamanını müziğe vermiştir
-XxL beden giymektedir
Kaynak: http://www.facebook.com/n...ilinenler/370059369723935
8-mile isimli film'de bas rol oyuncusu olan Eminem, filmde kendi hayatini anlatiyor.
beyaz oldugu icin asla basarili olamayacagi soylenirmis ama eminem aksini kanitlamistir. kucukken ufak ve zayif oldugu icin okulda cok dayak yemis, problem yasamis ve surekli okul degistirirmis. Ogretmenleri bundan bir bok olmaz derlermis ama eminem milyarlari simdi onlarin gozlerinin onunde yiyor. Babasini gormemistir, bu yuzden kizina cok iyi babalik yapiyor. Bir reportajinda babani gormek istermiydin? sorusuna: hayir, ben onun yerinde olsaydim cocugum dunyanin obur ucunda olsa bile ve bir kurus param olmasa dahi onu yine bulurdum diye cevap vermistir.
2pac ile beraber gelmiş geçmiş en iyi rapper sıralamasında başı çekmekte olan beyaz amerikalıdır. sözleriyle beatleriyle cidden insanı bambaşka bi dünyaya götürür.
bu adamın şarkılarının müzikleri(popüler söyleyişle soundı) dünya da bir numaradır. net.
rapperlar arasında daha iyi ritimlere, seslere sahip olan adam yok.
rapperlar arasında daha iyi ritimlere, seslere sahip olan adam yok.
"güzel olan herşeyi dinlerim" grubunun bir üyesi olarak bu adam içinde bulunduğumuz zamanın müzikal anlamda ilahıdır. kendi jenerasyonunun en iyisidir. ve tarihin en iyi rapper ' ıdır.
bu adama balon diyen, özellikle de düğün şarkıcısı olduğunu iddia eden arabesk rapçidir.
arsız beladır.
4 kişi de olabilirler.
not: sevgi dileklerimle.
arsız beladır.
4 kişi de olabilirler.
not: sevgi dileklerimle.
En iyi rapçidir. (bkz: The king of rap)
cezadan iyi değildir. silahsız kuvvetlerle aynı klansmanda bile değildir. ayrıca tüketim çılgınlığının bir eseridir. ama 2000 lerin başında her ergenin vazgeçilmezi olmuştur. ama klibinde kolzete direkt olarak koca bir ekmeği sıçması aslında kendisini anlatmaktadır. çok çabuk tüketiyoruz ve hazmedemiyoruz. yediğimizi hazmetmeden başka şeyler yiyoruz. daha eminem rapini tamamlamadan milyonlarca rapçi çıktı piyasaya.
Yazdığı her sözle beni ve arkadaş çevremi etki altında bırakmış olan rapper.
bugün * bu mükemmel insanın * doğum günü. 40 yaşına girdi ama hiç göstermiyor.
iyi ki doğdu, iyi ki, iyi ki, iyi ki... *
gülüşü de harika. hehe
https://www.youtube.com/watch?v=xCYqJgi_jHI
iyi ki doğdu, iyi ki, iyi ki, iyi ki... *
gülüşü de harika. hehe
https://www.youtube.com/watch?v=xCYqJgi_jHI
nice seneler dilenen dünyanın en büyük rapçisi.
sesi kötü şarkıcı müsveddesi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar