bugün

yeni ehliyetle bankada işlem yapılamıyor. kimlik olarak saymıyorlar.
Kendinden Otomasyonlu araçlardan sonra muhtemelen çok uzun olmayan bir sürede insanların hayatından çıkar umarım.
yıllar önce çok zor şartlarda alabildiğim alkollü araç kullanıp yakalanmam sonucu elimden alınarak el konulan evrak.
Çipli olanlarla değiştirme işlemi nasıl oluyor biri detaylı anlatabilir mi?
Bu sene kesin alın, seneye almak zorlaşıyormuş.
Yedek kimlik.
Peynir ekmek gibi dağıtılan yeterlilik belgesi.
bakkal manav gibi yerlerde dağıtıldığına inancım her geçen gün artandır. amk maymuna öğretsen trafik kurallarını anlar hanzolar anlamıyor. evet.
(bkz: Ehliyet almak zorlaşıyor)
Bir eylemi yapmaya vakıf olma.
bakkaldan alınan bir belge.
bir şeyi kuralları dahilinde yapabilme hakkını veren belge.
Hayır, hayır. Trafikte kadın istemiyorum, alma sakın.
Ciddi psikolojik testlerden sonra verilmesi gereken yeterlilik belgesi.
Saykolar, denyolar, kazmalar tespit edilmeli, bisiklet bile kullanmalarına izin verilmemelidir.
Almak istediğim fakat hocayla aramda bu diyalog geçer diye korktuğum şey...
görsel
Bir iş için gerekli olan yeterlilik belgesidir.
Nedense ilk anda herkesin aklına, "sürücü belgesi "ni getiren yeterlilik belgesidir.
Bilenede bilmeyenede araba kullanması ıcın verılen evrak.
Medeni hukuk alanında hak ve fiil olmak üzere ikiye ayrılır.
bir trafik polisi çevirdiğinde ya da durdurduğunda sunulması gereken 2 nesneden** sürücünün trafiğe uygunluğunu denetleyenine verilen isim, kişinin ehliyetini elinde tutabilmesi, almasından daha zor olan belge.
okul iş derken aklıma gelen belgedir.
araba alacaktım ancak sonra ehliyet gerekti malum.
O yüzden derslere gidiyorum geliyorum.
Alayım da kurtulayım şundan biran önce.
şimdilerde evlenmek için de gerekli olan belge.
19 yaşımda ehliyetimi alırken azmettim motor ehliyetimi de aldım. sonra yasa değişti artık 1400 cc motorsikletleri bile sürebiliyorum.

motorum yok ama olsun ehliyet önemli.
Şubat ayında alacak gibiyim, yalnızca karar veremiyorum araba mı motor mu? Fiyatlar gittikçe artarken bir an önce ehliyet alıp rahatlamak lazım. Eskişehirde ucuza ehliyet veren bir sürücü kursu varsa yeşillendirin.
Araba+motor yap daha uygun alırsın hem.

bir kimseye, belli bir konuda yeterli olduğunu belirtmek için ilgililerce verilen belge.
© copyright 2005 - 2026