bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- futbol17
- dünya11
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- bitcoin2
- düşün ki o bunu okuyor16
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- kıskanmak7
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- pkk nasıl biter5
bir bölü bilgi eşittir ego. einstein.
you ego
my lego.
my lego.
mükemmel bir indila şarkısı.
indirimli kartını kullandığım bir kurumdur.
kendini beğenmek ile arasında çok büyük farklar olduğunu düşündüğüm durumdur. mesela erkeklerde egoyu çok itici bulurum ama kendini beğenmişlik çekici gelir. fark ettim ki en yakınımdaki bir kaç insan da benim gibi düşünüp hissediyor bu konuda.
mesela güzel/yakışıklı bir insan düşünelim bu insanın sürekli güzelliğini/yakışıklılığını dile getirmesi, bununla övünmesi egodur ve itici buluyorum. bir de zeki bir insan düşünelim. zekasının farkında, bunu sürekli dile getirmiyor ama gerektiği yerde cümle içerisinde net bi şekilde zeki olduğunu belirtiyor ve bununla gurur duyuyor. bu kendini beğenmektir.
fark ettim ki bu ikinci durum hoşuma gidiyor çünkü belli yönlerde çevremdeki herkes (ben de dahil) böyle...
mesela güzel/yakışıklı bir insan düşünelim bu insanın sürekli güzelliğini/yakışıklılığını dile getirmesi, bununla övünmesi egodur ve itici buluyorum. bir de zeki bir insan düşünelim. zekasının farkında, bunu sürekli dile getirmiyor ama gerektiği yerde cümle içerisinde net bi şekilde zeki olduğunu belirtiyor ve bununla gurur duyuyor. bu kendini beğenmektir.
fark ettim ki bu ikinci durum hoşuma gidiyor çünkü belli yönlerde çevremdeki herkes (ben de dahil) böyle...
(bkz: afedersin yarak) gibidir. pesine dustugunuz zaman basiniza bela acar.
hepimizde olan.
Fazla özgüven sonucunda elde edilse bile, ihtiyaç duyulan his. Ego, bireyin kendi üstünlüğünü kabul etmesidir. Kendisine karşı dürüst olmasıdır. Ancak başka bireylerle karşılaştırılarak elde edilen üstünlük kibir ve mutsuzluk getirir. Tatmin ediciliği tercih edilmesine neden olur.
154 diye bir otobüsü var.
Sokullu- çetin emeç- ulus hattıdır.
işte allah onun belasını versin. 1,5 saatte bir mi koyuyorsunuz bu 154'ü !!
Sokullu- çetin emeç- ulus hattıdır.
işte allah onun belasını versin. 1,5 saatte bir mi koyuyorsunuz bu 154'ü !!
Duyduğun bütün başarı hikayelerinin ana teması ego. Yani herkes kendi için kazanmış. Zata.
ankara'da toplu taşım... şaka şaka.
bende biraz da olsa var, tavan yaptığı oluyor anlık. gerçekte gururumun bir sonucu olarak ortaya çıktığını düşünmekteyim. bir kızdan hoşlanınca ilk adımı ben atmam çünkü karşıdaki kişi beni sevmiyorsa onun egosunu tatmin etmiş olma düşüncesini yediremiyorum. ömrünün sonuna kadar yalnız kalmama neden olacak bir davranış belki de bu. ayrıca arada sırada kendimi başka insanlardan üstün görürüm kendimce haklı nedenlerden. tabii sınırımı biliyorum, kendimi yerin dibine de sokmayı iyi bilirim. ki bence de herkes yaşamında bir kez yapmıştır bunu. şu ana kadar bir kez bile olsa "hiç ırkçılık yapmadım." diyen birisi gibi yalan söylüyordur "egoistlik yapmadım, egoist davranmadım." diyen.
bende biraz da olsa var, tavan yaptığı oluyor anlık. gerçekte gururumun bir sonucu olarak ortaya çıktığını düşünmekteyim. bir kızdan hoşlanınca ilk adımı ben atmam çünkü karşıdaki kişi beni sevmiyorsa onun egosunu tatmin etmiş olma düşüncesini yediremiyorum. ömrünün sonuna kadar yalnız kalmama neden olacak bir davranış belki de bu. ayrıca arada sırada kendimi başka insanlardan üstün görürüm kendimce haklı nedenlerden. tabii sınırımı biliyorum, kendimi yerin dibine de sokmayı iyi bilirim. ki bence de herkes yaşamında bir kez yapmıştır bunu. şu ana kadar bir kez bile olsa "hiç ırkçılık yapmadım." diyen birisi gibi yalan söylüyordur "egoistlik yapmadım, egoist davranmadım." diyen.
Bazı insanlarda beyninin 136739864 katı kadar fazla bulunan gereksiz lanet olası şey !!!
ankara belediye otobüsü.
Ortasını bulmak gerekir.
Mustafa sandal şarkısıdır. Bir aya benzer değildir.
O ne yeniliyo mu?
günümüz insanının en büyük sorunudur. hem yalnızlaşır, hem bundan şikayet eder, hem de vazgeçemez.
Kimisinde çok fazladır.
korkunç bir şey.
bazen tam da öldürdüğümüzü düşündüğümüz yerde gezer. tuzak sever ego. kılık değiştirir.
"egon sadakadan besleniyorsa bırak verme!
egon aşktan besleniyorsa bırak sevme!
egon akıldan besleniyorsa aklını yele ver!
egon insanlığa hizmetten besleniyorsa, bırak evine dön!"
"egon sadakadan besleniyorsa bırak verme!
egon aşktan besleniyorsa bırak sevme!
egon akıldan besleniyorsa aklını yele ver!
egon insanlığa hizmetten besleniyorsa, bırak evine dön!"
Sismesi durumnda salaktan farkiniz olmaz .
elektrik-gaz-otobüs. evet angaralıyım.
akıldan büyük olunca sıkıntı yaratan hede.insanı insan yapan ya da zavallılaştıran.
edit:imla
edit:imla
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar