bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı26
- cemevinde hain kemal sloganları8
- kemalist dünya10
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- aile evinde yaşamak6
- devletin her şeye karışması2
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- galatasaray lobisi6
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- gönüllü moderatörlük2
- sistem patlamış2
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- sarapci koala2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- amerika birleşik devletleri6
- nemden nefes alamamak2
- türkiye8
- saian dan aforizmalar2
- demet evgar10
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şile2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- aşure3
- venezuela6
Türkiye'de en yaşanılası bölge.
Suyu, havası, doğası, insanı...
Hepsi başka güzeldir.
Suyu, havası, doğası, insanı...
Hepsi başka güzeldir.
5 gün önce bırakıp marmara ya geldiğim bölge. Şimdi yanıyor oralar. 45 i bulur yakında. Bu aralar Marmara can valla.
900-1000 yıldır türklere ait bölgedir.
Severim.
görsel
Yaklasik 15 gundur marmaris de tatil yapan biri olarak diyebilirim ki kesinlikle yasamak bu. Ege bolgesinde dogmuş ve yetişmiş olmak en iyisi. Ingilizlerle, ruslarla yasayip gidiyoruz. Kaba, keko abazanlarin olmadigi muhteşem yer. Canim egem.
Yaklasik 15 gundur marmaris de tatil yapan biri olarak diyebilirim ki kesinlikle yasamak bu. Ege bolgesinde dogmuş ve yetişmiş olmak en iyisi. Ingilizlerle, ruslarla yasayip gidiyoruz. Kaba, keko abazanlarin olmadigi muhteşem yer. Canim egem.
şişman erkeklerin ismi. kız ismi olduğu da olur.
paralı ama kültürsüz ne kadar kişi varsa ipini koparıp ege'yi talan ediyor.
tarihi ve doğal dokusu zaten kalmadı. artık temiz de değil.
Bir Yunan tarafına , bir de bizim tarafa bakın.
tarihi ve doğal dokusu zaten kalmadı. artık temiz de değil.
Bir Yunan tarafına , bir de bizim tarafa bakın.
Ege' nin mükemmel anlamlı şarkısıdır. Kitabı da çıkmış. Hep kitap yazacağım diyordu. Muğla'da yalnız yaşayıp inzavaya çekildiği zaman yazsı sanırım. Merak alıp okuyacağım. Sosyal medyam olmadığından geciksem de kitaplığımın en güzel köşesine koyacağım.
Buyrun o şarkının sözleri:
Yine yol göründü yaban ellere
Eşyaları toplamalı çıkmalı
Şimdi şoseye bir vedayı esirgeme
Dost yok resminden gayrı
Helal olsun emeklerine
Helal et sende hakkını
Giden gelirmi bilinmez
Ten gider can ayrılmaz
Kaderimiz alnımızda
Olacaktan kaçılmaz
Küs gidemem dert biçemem
Sevdan rehber yol bilmem
Sen yüreğim sen can evim
Sensiz geçen gün bilmem
Ne çok düşersen düş canım
Mühim olana kalkmandır
Düşmez kalkmaz bir Allah
Dünya bize son haktır
Bu son günde tek dileğim
Seninle barışmaktır
Helal olsun sana sevdam
Helal et sende aşkını
Buyrun o şarkının sözleri:
Yine yol göründü yaban ellere
Eşyaları toplamalı çıkmalı
Şimdi şoseye bir vedayı esirgeme
Dost yok resminden gayrı
Helal olsun emeklerine
Helal et sende hakkını
Giden gelirmi bilinmez
Ten gider can ayrılmaz
Kaderimiz alnımızda
Olacaktan kaçılmaz
Küs gidemem dert biçemem
Sevdan rehber yol bilmem
Sen yüreğim sen can evim
Sensiz geçen gün bilmem
Ne çok düşersen düş canım
Mühim olana kalkmandır
Düşmez kalkmaz bir Allah
Dünya bize son haktır
Bu son günde tek dileğim
Seninle barışmaktır
Helal olsun sana sevdam
Helal et sende aşkını
yunan ismidir. çocuklara koymayin ya yeter artık vre.
ege değil akdeniz.
Şarkıcı ege vardı bir aralar.en son 2000 yılında ankara kızılaydan çankayaya geçerken bir barın önünde park halindeki beyaz spor arabasını görmüştüm yanımdaki arkadaşa,aa egenin arabası lan bu demiştim.aracı,istanbul fenerde çokca gördüğümden,bir an ergen mutluluğu yaşamıştım.buda böyle gereksiz bir anıdır.
(bkz: levent ak)
(bkz: levent ak)
karadenizliyim, lakin şu egeyi hele de muğla kıyılarını hiç ama hiçbir şeye değişmem.
delice bir sevda şarkısını bir kaç yıl önce delice dinlediğim sanatçıdır.
Şu anda seyrettiğim deniz. .
Sarısın mı, kumral mı, kızıl mı olduğu sorusu hala çözüme ulaşamamış, tarafımdan sabah akşam yiyilen bir çeşit ekürinin ismi.
Şehirler arası yolda bornoz bakabilecek süper güçleri olan birisi.*
Şehirler arası yolda bornoz bakabilecek süper güçleri olan birisi.*
doğanın bağrından kopan ürünlerle büyüdüğünüz vatandır. yeşildir, ottur, yağdır, incirdir, enginardır, bakladır, doğa anadır. başka yerde yaşayamaz insan egeye bulaştıysa bir kere.
Piç erkek ismidir.
Bengünün çok güzel bir şarkısı. Ayrıca karadenizli olmasaydım kesinlikle egeli olmak isterdim.
Türkiye'nin en güzel, en sıcak ve samimi, en huzurlu bölgesidir.
Aynı zamanda 90'ların en önemli şarkıcısının ismidir.
Aynı zamanda 90'ların en önemli şarkıcısının ismidir.
zamanında türkiye'de verilmiş tüm gipsy kings konserlerine gitmiş olmasıyla tanınmış kaş ve dudak kombinasyonu.
boku çıkmış erkek isimi. o kadar çok veledde varki. hakandan daha çok ayağa düşecek.
bir zamanlar deniz seki nin vokalisti olduğu şarkıcı.delice bir sevda şarkısındaki başarısını yakalayamadı bana göre.
https://www.youtube.com/watch?v=_8Ia765mwtI
https://www.youtube.com/watch?v=_8Ia765mwtI
Büyüklük bakımından Sondan 3. Sırada yer alan türkiye bölgesi.
Bir egeli olarak ZEYBEK. Zeybek önemli. Havası, suyu, taşı, toprağı, her yeri ayrı güzel.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar