bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- lip balm kullanan erkek5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- online yazarlar8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- kadınlar neden aldatır17
- klimasız arabayla uzun yol gitmek2
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- nofap6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- 0 0 74
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- tekerlek kaşar4
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- devşirmelik makamı13
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- 2026 dünya kupası15
- aldım kabul ettim4
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- lionel messi11
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- günün şiiri5
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- özbekistan2
- portekiz2
Kadıköy'de son kampanyalarda 50cc ve 33cc'nin 15 lira gibi makul bir fiyata satıldığı biradır, yanında Mısır veren yerler de vardır. Esaslı bira, beğendim ben.
Fiyat performans ürünüdür. Önyargı içinde olmadan tuborg malt deneyin onu da seveceksiniz.
Bakın bu tespittir. Efes malt ve tuborg gold alın ikisinidr bir karton kutuya dökün 4 gün sonra efes malt döktüğünüz karton kurtlanıcak, tuborg döktüğünüz kutuda bir sorun göZükmeyecektir. Sebebi efes maltta daha az katkı maddesi olmasıdır. Doğaldır.
adı efesle başlayan herhangi bir biranın güzel olduğuna denk gelmedim uzun zamandır. tuborg fanatizmi falan değil bu düzgün bira yapsınlar efes içelim.
sulu,şekerli, bir bira demeye bin şahit isteyen biramsı. tuborg goldun yanından bile geçemez.
Yanında ağrı kesici ile satılması gereken bira.
tadı güzel, bira gibi bir biradır.
nedenini bilmiyorum ama efes malt dışında bira içtiğim zaman bira içmemişim gibi hissediyorum.
nedenini bilmiyorum ama efes malt dışında bira içtiğim zaman bira içmemişim gibi hissediyorum.
içenlerin ağız tadı olmadığını düşündüğüm biradır.
iki tane bundan içeceğine git adam akıllı weihenstephaner falan iç kardeşim.
iki tane bundan içeceğine git adam akıllı weihenstephaner falan iç kardeşim.
Bugün hayatımda ilk kez alkol alıyorum. Girdim tekel bayine ve gözüme bu çarptı. 7,50 tl yazıyordu üzerinde hemen aldım. Hayatım boyunca boşuna ön yargılı davranmışım meyve suyu lan bu kim demiş alkol günah diye hikaye.
görsel
Fiyat performans ödüllü bira.
Fiyat performans ödüllü bira.
bunların 3 tl lik şişeleri vardı zamanında.
Ortalama bir bira.
Biradan öyle çok anlamam her türlü içebilirim ama yani bu efesin malt modeli hariç diğerlerinin leş gibi bir tadı var hımınkm. Malt içilir güzel.
güzel biradır.
burdaki entel ibnelere bakmayın, söylediği biranın adını google a bakmadan yazamayacak adamlar şekil şukul yapıyor.
burdaki entel ibnelere bakmayın, söylediği biranın adını google a bakmadan yazamayacak adamlar şekil şukul yapıyor.
Oldukça iyi bira. Beğenmeyen biradan anlamaz. Evet.
Temeltepe de kantinde bira mı satılıyor reis. Erectow sana askerde demişti.
Tam biradır. Evet.
çoksel bira lan seviyorum ben ateeeeeeeşşş.
Yarrak gibi bira.
Bunu içen içiciyim demesin amk.
Bunu içen içiciyim demesin amk.
Bunu içen e*kek vuruduruyordur. Pardon e*kek demişim. (bkz: swh)
Hüsam, adam ol. Hahahahhaa
Edit: bende de 2 tane var. kafam bozuk, bu gece içeceğiz kötü gün birasını...
Hüsam, adam ol. Hahahahhaa
Edit: bende de 2 tane var. kafam bozuk, bu gece içeceğiz kötü gün birasını...
10 tl. Sadece şişesini içerim. Tombul efes hiç içmedim, içmem. Yerine tercih edebileceğim sadece sol(çakma corona) ve heineken dır.
Yıllardır içiyorum, tuborg dümdüz gazsız bir içecek ve bana şekerli geliyor efes on numara yerli ve milli, özel seri yeşil şişeyi zaten hiç anlatmıyorum tek kelimeyle muhteşem.
Severek içtiğim güzel bir biradır. Gerçi Efes biraz şekerli ama olsun. Lakin gene de Tuborg severim.
Bunun yılbaşıdır diye tenekelisini aldım ilk defa içgi deneyecektim o kadar acı ki innnnanılmaz kötüydü tadı bidaha içgiye dudağımı sürmem çok kötü tadı.
içmemem lazım, içmemem lazım, içmeme...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar