bugün
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek7
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- online yazarlar8
- burç saçmalığı4
- cut the crap3
- erkek erkeğe açık oylaşmak4
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek4
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tekerlek kaşar4
- sedat pekmez18
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- eski uludağ sözlük ortamı2
- tarot falına inanan salak8
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- kadınlar neden aldatır16
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- 2026 dünya kupası15
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- özbekistan2
- portekiz2
- devşirmelik makamı13
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- aldım kabul ettim4
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- hoşçakal leyla2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- lionel messi11
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ithal et3
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- turkcell2
- fransız arabaları3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
edison'un ampulü icad etmediğini sadece daha uzun süre yanmasını sağladığını bilen için tesla'dır.
edison elektriği bulduğu zaman , tesla gta 5 oynuyordu.
edison bok yesin.
yaşasın tesla.
yaşasın tesla.
Berat albayrak bilezik farkıyla alır.
Sike sike Edison'un alacağı versus.
Şimdi de Veletler daha 5 yıl önce tanımadıkları Tesla'yı yüceleştiriyor amk. Moda olmuş teslacılık.
Şimdi de Veletler daha 5 yıl önce tanımadıkları Tesla'yı yüceleştiriyor amk. Moda olmuş teslacılık.
Şu cümleyi 2 metreye 30 metre tabela yapıp her okulun önüne asmak lazım:
"Edison elektriği bulmadı, ampulü buldu."
"Edison elektriği bulmadı, ampulü buldu."
Teslaşk.
Elektronik mühendisi olarak teslacıyız elhamdülillah.
Azıcık araştırın sallamayın. Tesla nın tek geçeceğini göreceksiniz.
Tamam asıl devrimi Tesla yapmıştır ama Edison yanlış hatırlamıyorsam binin üzerinde patent almış ve rekor kırmıştır. Hala da o rekora sahip sanıyorum.
Adam bir tek ampul icat etmiş gibi davranmak da olmuyor şimdi. Tesla'yı göklere çıkartmak için Edison'u böyle gömmek gerekmiyor.
Adam bir tek ampul icat etmiş gibi davranmak da olmuyor şimdi. Tesla'yı göklere çıkartmak için Edison'u böyle gömmek gerekmiyor.
Edison tesla'nin sikini öpsün.
tesla öldüğü yıl dünyanın "en çok patentine sahip insan"ı imiş.
tesla ne bulmuş bıdı bıdısı çevirmeden açın az okuyun.
edison da ampulu bulmuş işte.
teslaya gönül rahatlığıyla dahi diyebiliyorken, edisona anca memur diyebiliriz. ne kısalmış ne uzamış 2 icat yapıp yatmış.
tesla ne bulmuş bıdı bıdısı çevirmeden açın az okuyun.
edison da ampulu bulmuş işte.
teslaya gönül rahatlığıyla dahi diyebiliyorken, edisona anca memur diyebiliriz. ne kısalmış ne uzamış 2 icat yapıp yatmış.
tesla laboratuarında ampul ışığında çalışma yaparken edison gaz lambası ışığında ampulu bulmaya çalışıyordu.
Herkes tesla sever ama ben edison seviciyim...
Usta-çırak, ac-dc kapışması .
Tesla osurtturur.
Boynuz kulağı geçti. .
Tesla osurtturur.
Boynuz kulağı geçti. .
Edison'un haksız rekabetle susturmaya çalıştığı için tesla'dır.
görsel
görsel
ikisininde icat ettiklerini bir kenara bırakalım ve önce insanlığına bakalım.
edison'un hayat amacına bakma gerekirse sadace daha fazla para kazanmak olduğunu görürsünüz.tesla edisonun şirketinde çalışırken, edisonun yaptığı terbiyesizliğide unutmamak lazım.
tesla'nın hayat amacı ise iyosferi bir iletken gibi kullanıp ücretsiz bir şekilde dünyaya elektrik sağlamak.hayatınada bakmak gerekirse yoksulluk içinde yaşamıştır ,maddi sıkıntılardan dolayı bir çok projeyi gerçekleştirememiştir.mütevazi bir insandır.
ey sözlük ! karar senin .tarihde yer bile bulamamış bu insanı , teslayı ,kalbininzde yer bulmasına izin verin.
not:edisonun ampulleri elektriğin (dogrusal akim) %30'unu ışık enerjisini çevirmektedir.geriye kalan %70 ise ısı enerjisine dönüşür.bence edison ampulu değil adam elektrikli soba bulmus.
edison'un hayat amacına bakma gerekirse sadace daha fazla para kazanmak olduğunu görürsünüz.tesla edisonun şirketinde çalışırken, edisonun yaptığı terbiyesizliğide unutmamak lazım.
tesla'nın hayat amacı ise iyosferi bir iletken gibi kullanıp ücretsiz bir şekilde dünyaya elektrik sağlamak.hayatınada bakmak gerekirse yoksulluk içinde yaşamıştır ,maddi sıkıntılardan dolayı bir çok projeyi gerçekleştirememiştir.mütevazi bir insandır.
ey sözlük ! karar senin .tarihde yer bile bulamamış bu insanı , teslayı ,kalbininzde yer bulmasına izin verin.
not:edisonun ampulleri elektriğin (dogrusal akim) %30'unu ışık enerjisini çevirmektedir.geriye kalan %70 ise ısı enerjisine dönüşür.bence edison ampulu değil adam elektrikli soba bulmus.
Edison şu ana odaklıdır. Tesla geçmiş ve şuan hariç her zamana, yani geleceğe. Tam bir idealist, hayalperest, gerçekçi. Hayalleriyle gerçeği birleştirip projeler sunabilmiş deha.
alex vs hagi benzeri bir karşılaştırmadır.Aslen kıyas kabul etmez
Ampül'ü geliştiren, alternatif akımı tesla buldu. Kullandığımız kumandadan tutunda indüksiyon motur'una kadar icatları var. Kablosuz elektriği yaptı fakat gerekli desteği bulamadı. Edison onun projesine çöküp kendiymiş gibi lanse etti ve ya lanse ettirildi. Tesla her şeyini icat ve bilime yatırdı o yüzden parasız bir şekilde otel odasında öldü.
bir elektronikçi olarak edison'un anasını sikeyim. o verimsiz salak sarı ampulleri buldu. ayrıca şebeke elektriğini 110 volt doğru akım üzerinden dağıtan firma da hisse sahibiydi. bu yüzden alternatif akıma hep bok attı. tesla reyizin götünün kılıyız.
tesla'ya hakaret gibi bir versus.
birisi diğerinden çalıp bunun üzerinden fahiş paralar kazanmışken diğeri bilimi insanlık için yapmış, beş parasız ölmüş ve demiştir ki;
bırakın doğruları gelecek söylesin ve herkesi eserlerine ve başarılarına göre değerlendirsin. bugün onların olsun, ama uğrunda çok uğraştığım gelecek benimdir.
-nikola tesla.
birisi diğerinden çalıp bunun üzerinden fahiş paralar kazanmışken diğeri bilimi insanlık için yapmış, beş parasız ölmüş ve demiştir ki;
bırakın doğruları gelecek söylesin ve herkesi eserlerine ve başarılarına göre değerlendirsin. bugün onların olsun, ama uğrunda çok uğraştığım gelecek benimdir.
-nikola tesla.
edison haysiyetsiz yavşak
tesla adamdır.
adamlık mücadelesi veren teslaya saygılar.
tesla adamdır.
adamlık mücadelesi veren teslaya saygılar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar