bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi10
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu4
- içtim şarabı13
- venezuella depremi2
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- sözlükteki gizli düşmanım7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- her insanın bir cini olması6
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- kadir inanır22
- aşure yapan sözlük kızları7
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- daha relax2
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat2
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- insan olmaya ceyrek kala3
- hanımefendi2
- rakı sevmemek6
- bazen şık bazen relax mod2
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak2
- ai analiz2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- en son ne yediniz2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- aşk5
- kemalist dünya24
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yalaka2
- çok güzel ama manyak kadın7
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- hayattaki şans seviyeniz4
- mustafa kemal atatürk7
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- anın görüntüsü20
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- true'nun çaylak olması16
- kaşar5
entry'ler (202)
Her ne kadar inkar da etsek, kabullenmek istemesek de genellikle yaptığımızdır. Belki “yargılamak” biraz fazla kaçabilir fakat bilinçaltımızda oluşturduğumuz görsel-tanım ikilisi var ve bilincimiz dışında istemeden insanları dış görünüşlerine göre yargılamış bulunuyoruz sanırım.
O işler afrinli askerin dediği gibi kolay olmuyor. Ağzı olan konuşmasa keşke.
Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün.
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum,
Anlatamıyorum.
Her şeyi söylemek mümkün.
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum,
Anlatamıyorum.
paylaşacak bir şey bulamadığı kızı terk eden erkektir. aferindir.
Bazıları şekilci olmayabiliyor.
Bazıları şekilci olmayabiliyor.
görsel
Maalesef genel zihniyet bu şekilde.
Maalesef genel zihniyet bu şekilde.
Aklıma yakınımdaki 2000li kız çocukları, akrabalarım geldi tüylerim diken diken oldu. Zihniyetinizden ve şu hareketlerinizi dayandırdığınız şeyler her neyse iğreniyorum onlardan da.
“Tetiği çeken ben olabilirim fakat beni sizler öldürdünüz.”
En bilineni;
görsel
görsel
Country isimli çikolatasını çok sevdiğim marka.
Peki bu durumun sana zararı nedir? insanların ilişkideki seçimleri sizi etkilemediği sürece neden bu kadar karışma ihtiyacı duyuyorsunuz?
Haddiniz hariç her şeyi biliyorsunuz.
Haddiniz hariç her şeyi biliyorsunuz.
Daha ne istiyorsun? Kaldı mı bizim gibisi?
Talih kuşudur, iyi şanstır.
Talih kuşudur, iyi şanstır.
Ahmet sonuç’un muhabbeti çok sarıyor.
Jaho alır, seviyoruz seni.
Jaho alır, seviyoruz seni.
Merve gibi bir şam şeytanının serhan’ın masadaki şu hal ve hareketlerinden sonra şüphelenmemesi komik olur.
Şimdiye kadar izletmeyi başaran star tv dizisi.
Şimdiye kadar izletmeyi başaran star tv dizisi.
Zeki olmayan, iki kelime laf etmekten yoksun erkekler. isterse dünya iyisi olsun nedense sevemiyorum.
insanların kilosuyla en son ilkokulda dalga geçildiğini görmüştüm.
Bir tuhafsınız doğrusu.
Bir tuhafsınız doğrusu.
Kısmet değilmiş mi desem ne desem bilemedim, belki anlaşabileceğim biri olur ama şuan bulunmamakta.
Yalnızım dostlarım.
Yalnızım dostlarım.
Sizi üzmek istemezdim ama asosyal veya hayatla tek bağı oyunlar olan insanlar değiliz arkadaşlar. Yaşattığım hayal kırıklığı için üzgünüm.
Çok zor oldu gerçekten, serdar olmasa gerek.
kendini sevdirip karşısındakini ölesiye üzen burç. en azından benim başıma gelen bedbaht durumları yaşatanlar ikizlerdi.
kötü bir tesadüftür belki bilmiyorum ama mensuplarının gerçekten psikolojik sıkıntılar çektiğini düşünüyorum.
kötü bir tesadüftür belki bilmiyorum ama mensuplarının gerçekten psikolojik sıkıntılar çektiğini düşünüyorum.