bugün
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- fas6
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- anın fotoğrafı2
- japonya4
- guyana4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- velvet13
- bosna hersek3
- moğolistan2
- ekonomi3
- sözlük kızlarının vücutları15
- cezayir2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- çekya3
- ona bir şey söyle10
- arnavutluk2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- avustralya2
- kolu kıllı kız3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- türk moğol kardeştir3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- kemal kılıçdaroğlu18
- iveco daily3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- ahududu2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- anın görüntüsü18
hoş gelmiş mahalleli tip yazar.
kendisinin balyoz belgelerinin ispatlandığına nasıl kanaat getirdiğini merak ettiğim yazar.
edit: hoş, kendisi belli başlı medya organlarını takip ediyordur böyle kanaatte bulunması normal tabi öyle olunca.
edit 2: kendisi cidden çok zeki(!) olan yazar. hatta aşmış olayı. balyoz davasında sanıkların kaç sene yiyeceği en başında belliydi. * gelseydi bana sorsaydı ben kendisine söylerdim 20 sene yiyecekler diye. unutmasın ama kendisi her neticelendirilen davada sonuçlar gerçekten de bağımsız ve adaletli olmuyor. yandaş yargının verdiği kararları ergen ergen iyi bak oğlum noldu şimdi diye yazmış. ey benim aklı kıt yazar arkadaşım benim beyanatım bu davada adaletsiz, haksız davranıldığı yönünde bunu anla. savcılar, hakimler yandaş karar veriyorsa o kişiler, o olay ispatlanmış mı oluyor. madem ispatlandı neden heyet sanıkların dijital belgelerin tekrar incelenmesini, itirazlarını değerlendirmiyor, direkt geçiştiriyor. sen biliyor musun ey genuis yazar arkadaşım dijital belgelerle alakalı boğaziçi, odtü, yıldız teknikten alınan raporların sonuçlarını. eğer çok merak ediyorsa ben iddianamedeki açıkları tek tek açıklarım. bu işler öyle ergen ergen triplere girmekle olmaz. hadi git kumda oyna şimdi.
edit: hoş, kendisi belli başlı medya organlarını takip ediyordur böyle kanaatte bulunması normal tabi öyle olunca.
edit 2: kendisi cidden çok zeki(!) olan yazar. hatta aşmış olayı. balyoz davasında sanıkların kaç sene yiyeceği en başında belliydi. * gelseydi bana sorsaydı ben kendisine söylerdim 20 sene yiyecekler diye. unutmasın ama kendisi her neticelendirilen davada sonuçlar gerçekten de bağımsız ve adaletli olmuyor. yandaş yargının verdiği kararları ergen ergen iyi bak oğlum noldu şimdi diye yazmış. ey benim aklı kıt yazar arkadaşım benim beyanatım bu davada adaletsiz, haksız davranıldığı yönünde bunu anla. savcılar, hakimler yandaş karar veriyorsa o kişiler, o olay ispatlanmış mı oluyor. madem ispatlandı neden heyet sanıkların dijital belgelerin tekrar incelenmesini, itirazlarını değerlendirmiyor, direkt geçiştiriyor. sen biliyor musun ey genuis yazar arkadaşım dijital belgelerle alakalı boğaziçi, odtü, yıldız teknikten alınan raporların sonuçlarını. eğer çok merak ediyorsa ben iddianamedeki açıkları tek tek açıklarım. bu işler öyle ergen ergen triplere girmekle olmaz. hadi git kumda oyna şimdi.
(#16975225) açtığı anket başlığa sadece kendisinin yazabileceğini zanneden yeni nesil yazar.
(#17024795) "yerken" bile yazamayan, ama ona buna laf sokmaya çalışan yazar.
(#17030348) inci'de insanların annelerine küfür edenlere söylenen laflar var. işte bu yazar o lafları yiyen yazar. genelde vereceği tepki "anan zaaa xd" olur.
not: bakınız da analı bacılı ağır bir küfür vardı.
not: bakınız da analı bacılı ağır bir küfür vardı.
sözcügün tescilli pkklilarina ne sokmussa bas bas bagirtan yazar.
bu ne lan (#17244702) ne ingilizi? RTE yi atatürkle karıştırmış ergen.
(#17244702) dindar muhafazakar olup bir da naya sövme girişiminde bulunan akp liler yok mu? onlardan işte.
(#17289608) duygulara tercüman olmuş yazar. işte budur.
(#17309993)
ilkokul terk. yazacağını da yazamamış. önce 10'a kadar saymayı öğrenecektin sonra okuyup, yazacaktın çocuğum.
edit: ikile lafını dörtle yapmış kişidir. buarada 2006'lı olduğuyla ilgili bilgiler doğrulanıyor yavaş yavaş.
(#17310097)
(bkz: ilkokullu alert)
ilkokul terk. yazacağını da yazamamış. önce 10'a kadar saymayı öğrenecektin sonra okuyup, yazacaktın çocuğum.
edit: ikile lafını dörtle yapmış kişidir. buarada 2006'lı olduğuyla ilgili bilgiler doğrulanıyor yavaş yavaş.
(#17310097)
(bkz: ilkokullu alert)
(#17310623)
hakaret ederek iyi bir şey yaptığını sanan yazardır.
hakaret ederek iyi bir şey yaptığını sanan yazardır.
(bkz: şakirt trolling)'in son halkası vatana millete hayırlı olsun bir an önce silik yiyip yeni hesap açsın.
sen de hoş geldin yeni geldin.
başkalarının babasını arayacağına önce kendi babası kim onu araştırması gerekendir.
allah bilir kaç seçenek var önünde...
allah bilir kaç seçenek var önünde...
moderasyonun yanlışlıkla çaylaklık cezası verdiği yazar, herhalde karıştırdılar biriyle ehehe, çaylağa alınan desire bir kaç dakika sonra tekrar geri dönmüştür, way anasını.
hoşgelmiş safa gelmiş taze yazardır.
gerçekleri çarpıtandır inklap derslerine beyin yıkam derken başklarının dediği tarflı yazılardan baya bir beyni yıkanmıştır.
canım yeniden hoşgeldin, noldu beğenemedin mi?!
senin için yazmıştım halbuki!
senin için yazmıştım halbuki!
kürtçü yazar.
hümanist takılmaya çalışıyor.
fakat hümanizm ve hainlik arasındaki ince çizgiyi bilmesi lazım.
hümanist takılmaya çalışıyor.
fakat hümanizm ve hainlik arasındaki ince çizgiyi bilmesi lazım.
terör yanlısı, zavallı insan artığı. aile terbiyesi almamış,yaradılışı gereği zekaya hasret çeken, ergen, çaylak.yakın zamanda leşi dağdan indirilirken göreceğiz.
(#17465391)
beyin aranıyor...
beyin aranıyor...
çaylak olmuş yazar arkadaşımız. en kısa zamanda yeniden ayarmatörlüğüyle geri dönmesini bekliyoruz. evet.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar