bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet9
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- true'nun çaylak olması15
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- velvet28
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- seri gizli artı oy veren melek7
- galatasaray lobisi11
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- anın görüntüsü17
- arapça okuyabilen yazarlar3
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- hızlı para kazanmanın yolları14
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
yeni bir komplo teorisyeni, futbol eleştirmeni.
yaz yaz biz gülüyoruz.
yaz yaz biz gülüyoruz.
boş konuşmayan bir kardeşimiz. tabi haliyle çekemeyeni de boldur.
sol framede nıckini görünce boş konuşuyor sandıgım yazar. neyse gene kedileri sinirlendirmiş.
(bkz: egitime devam)
(bkz: egitime devam)
Birilerini Kapak Yaptıkça Nick Altı Dolan Yazar. Doğruları yazıncada hazımsız ergenler tarafından eksi yağmuruna tutulan yazar. Lakin kendisi Kalitesinin ergenlerin verdiği eksi oylarla belirlenmediğini çok iyi bilmektedir.
estetik dayaktan önce estetik ayar yiyen yazar.
galatasaray amblemine çalıntı diye imada bulunmuş : (bkz: #15218580)
ayar yiyerek kıçının üzerine oturtulmuştur : (bkz: #15218782)
not: bu sana kaçıncı dersimdi bilmiyorum, hatırlamıyorum. sana tavsiyem; bir şey yazmadan önce 3 kez düşün, galatasaray hakkında bir şey yazmadan önce bana mesaj at ben sana gereken bilgiyi veririm. ha, yaptığının bilincindeysen de yolun açık olsun.
galatasaray amblemine çalıntı diye imada bulunmuş : (bkz: #15218580)
ayar yiyerek kıçının üzerine oturtulmuştur : (bkz: #15218782)
not: bu sana kaçıncı dersimdi bilmiyorum, hatırlamıyorum. sana tavsiyem; bir şey yazmadan önce 3 kez düşün, galatasaray hakkında bir şey yazmadan önce bana mesaj at ben sana gereken bilgiyi veririm. ha, yaptığının bilincindeysen de yolun açık olsun.
bukalemunlara gerekli ayarı veren fenerbahçeli renktaş.
yine, yeniden araştırmadan, bilmeden galatasaray'a çamur atmış yazar.
--spoiler--
gs tv spikeri: nevriye'nin sakatlığı var sert oynayalım ona.
(bkz: fenerbahçe tv vs galatasaray tv/#15219650)
--spoiler--
toplumun genel sorunlarının bir level üstünü yaşıyor bu yazar. ve öyle ki, iddia ettiği şeyler çoğunlukla çürütüldüğü halde bu arkadaşın peşinden koşup "ooouuvv yeaaaa ayar veriyor!" diyenler var. ne diyeyim, hepsinin yolu açık olsun.
son olarak; galatasaray tv spikeri öyle demiş mi dememiş mi herkesin bilmesi gerekiyor tabi; ben söyleyeyim uzaktan yakından alakası yok zira ilgili ispat entry'si aşağıda, ama karşımızda bir grup var; yazdığını anlamaz, gördüğünü anlamaz, duyduğunu da anlamaz...
(bkz: #15224712)
--spoiler--
gs tv spikeri: nevriye'nin sakatlığı var sert oynayalım ona.
(bkz: fenerbahçe tv vs galatasaray tv/#15219650)
--spoiler--
toplumun genel sorunlarının bir level üstünü yaşıyor bu yazar. ve öyle ki, iddia ettiği şeyler çoğunlukla çürütüldüğü halde bu arkadaşın peşinden koşup "ooouuvv yeaaaa ayar veriyor!" diyenler var. ne diyeyim, hepsinin yolu açık olsun.
son olarak; galatasaray tv spikeri öyle demiş mi dememiş mi herkesin bilmesi gerekiyor tabi; ben söyleyeyim uzaktan yakından alakası yok zira ilgili ispat entry'si aşağıda, ama karşımızda bir grup var; yazdığını anlamaz, gördüğünü anlamaz, duyduğunu da anlamaz...
(bkz: #15224712)
ayar yemekten içi dışına çıkan yazarcık.
Milleti Göt etmekten bıkmış yazar hala ergenlerin nick altına ayar verdik yeaaa diye çemkirmesini büyük bir zevkle izliyor.
(#15225402) tam gün yasasından haberi olmayan yazardır.
tarih konusunda zır cahilliği tavan yapmış yazar. hiç okumuyor hiç. ya da yazma biliyor ama okuması yok. biraz kitapçıları dolaşsa siyasi tarih konusunda yazılmış kitapları üç beş kelam etse cahilliğinden kurtulacak. cahilliği sebebiyle sağa sola çamur atmayı maharet sayması da cabası. gülerek izliyoruz kendisini. çok komik çünkü.
hakaret ve küfür içeren mesajlar göndererek karşısındaki kişiyi küçük düşürebileceğini zanneden terbiyesiz, zavallı ve korkak yazar. tipik bir laikçi.
mecidiyeköy'deki şimdi yıkılmış olan stadın taksim stadının olduğu yere yapıldığını zanneden kişi. yazık lan.
(bkz:alisamiyen arazisinin kendilerine ait olduğunu sanan taraftarlara sahip kulüp.
ama bu taraftarlar bilmezler ki alisamiyenin oldugu yerde ki taksim stadında maçlarını oynadıkalrını sonra devletten stad yapacagız diye izin istediklerini, sonra ellerine yüzlerine bulaştırınca alisamiyen stadını devletin yaptığını.
bu taraftar grubu hem alisamiyeni kendi malları zanneder hem arsasını)
(bkz: (#15228925))
(bkz:alisamiyen arazisinin kendilerine ait olduğunu sanan taraftarlara sahip kulüp.
ama bu taraftarlar bilmezler ki alisamiyenin oldugu yerde ki taksim stadında maçlarını oynadıkalrını sonra devletten stad yapacagız diye izin istediklerini, sonra ellerine yüzlerine bulaştırınca alisamiyen stadını devletin yaptığını.
bu taraftar grubu hem alisamiyeni kendi malları zanneder hem arsasını)
(bkz: (#15228925))
(#15236136) erol köse tarafından bu entrysinin çalındığını öğrendiğimiz sözlük yazarımız. (bkz: erol köse nin sözlükten kopya çekmesi/#15277167)
(#15332552)entrysinde sübliminal bir mesaj vermeye çalışmış olan fenerbahçe düşmanı.
Fenerbahçe Aşığı.
bir cotodelas değildir.
Nick Altında Gs'li Ergenlerin Cirit Attığı yazar. Beni Sizler yarattınız Kızlar.
bir fenerbahçe neferi.
alt devrelerin zoruna gitmesin.
alt devrelerin zoruna gitmesin.
kalbi fenerbahçe aşkı ile çarpan renktaş.
cotodelas olamaması gayet normal olan yazar.
Cotodelas yazmayacağım demiştir ve yazmamıştır, sözünde durduğu için onurludur, ama verdiği söz kendisini bağlar. Herkesin forma aşkı farklıdır ve istediği şekilde yaşar. Bu sebeple güya laf sokmak komiktir.
Fenerbahçe başlıklarının altında onca ayar yemesine rağmen hala yazan, galatasaraylı olmayan anti-fenerbahçeli yazarlar da mı onursuzdur?
Cotodelas yazmayacağım demiştir ve yazmamıştır, sözünde durduğu için onurludur, ama verdiği söz kendisini bağlar. Herkesin forma aşkı farklıdır ve istediği şekilde yaşar. Bu sebeple güya laf sokmak komiktir.
Fenerbahçe başlıklarının altında onca ayar yemesine rağmen hala yazan, galatasaraylı olmayan anti-fenerbahçeli yazarlar da mı onursuzdur?
bugün bana anlattığı birşey beni inanılmaz eğlendirmiştir.
çok nüktedan bir arkadaş.
paylaşmak için izin istedim ancak cevap vermediği için paylaşamıyorum.
bundan mahrum kaldığınız için üzgünüm.
çok nüktedan bir arkadaş.
paylaşmak için izin istedim ancak cevap vermediği için paylaşamıyorum.
bundan mahrum kaldığınız için üzgünüm.
galatasaraylı kızların oturmakta zorlanmasının sebebidir.
peşinden gittikleri ultraslan denen it kopuk grubunun izin aldık diye nara atmasının akabinde valiligin siz yürümeyin lan ayı demesini yeni bir 2-2 vakası olarak algılayan bünyeleri nick altına doluşmasına sebeb olmuştur.
bakın ulrtaslan denilen it kopuk grubunun sözcüsü koordinatörü vs herneyse ne yazmıs
http://galeri.uludagsozlu...r/o%C4%9Fuz-altay-258177/
valilikten izin aldık lalalalala
ama valilik akabinde açıklama yapmıştır bakalım ne demiş
http://www.istanbul.gov.t...x?pid=11336&hbid=4425
kısaca biz kimseye izin vermedik kimse yürümek için izin almadı bugün herhangi bir talepleride olmadı
yani özetle sen yürüme lan ayı demiştir
iş bu haldeyken bakın biz yürüyoruz ayagı yapmaktadılar
istiklal gibi istanbulun degil dünyanın en kalabalık bir bölgesinde ve akşam ki derbi maçının olmasıyla stada gitmek için toplanmış100 -200 kişinin resmini çekip bakın valilik izin vermedi ama biz maça gidiyoruz pardon yürüyoruz deme gafleti içerisine girmektedirler.
bununla kalmayıp nick altıma gelip ama nasıl göt ettik seni yeaa diye ergen triplerine girmişlerdir.
9-30 nisan günü web sitelerinden yürüyüş yapacaklarını duyuran ultaslan yürüyüş afişi olarak fenerbahçelilerin aziz yıldırıma destek için toplandıkları çağlayanda çekildilkleri fotoğrafı kullanmışlardır.
sorsanız biz ne bilelim netten bulduk yada ben yazpmadım kuzenim yaptı derler
sonra ultraslan sorumlusu biz tüm izinleri aldık diye duyurmuştur akabinde valilik siktirin a.q ergenleri ben kimseye izin vermedim demiştir
bu kadar göt olmuşken hala nick altıma gelip göt oldu ya dennishan diyebilecek kadar yüzsüzleşmişlerdir.
yavrucugum önce siz yürüyüş yapmak için valilikten izin alın yanlışlıkla gidip fransız konsoloslugundan değil
sonrada yürüyüş yapacaksanız afiş hazırlamak için fenerbahçelilerin fotoğrafını kullanmayın biliyoruz o kadar kalabalıgı hayatınızda görmediniz ama 3-5 ergen gs'liye 10 lira para verip fotograf cekip onu kullansaydınız daha serefli olurdu.
bakın ulrtaslan denilen it kopuk grubunun sözcüsü koordinatörü vs herneyse ne yazmıs
http://galeri.uludagsozlu...r/o%C4%9Fuz-altay-258177/
valilikten izin aldık lalalalala
ama valilik akabinde açıklama yapmıştır bakalım ne demiş
http://www.istanbul.gov.t...x?pid=11336&hbid=4425
kısaca biz kimseye izin vermedik kimse yürümek için izin almadı bugün herhangi bir talepleride olmadı
yani özetle sen yürüme lan ayı demiştir
iş bu haldeyken bakın biz yürüyoruz ayagı yapmaktadılar
istiklal gibi istanbulun degil dünyanın en kalabalık bir bölgesinde ve akşam ki derbi maçının olmasıyla stada gitmek için toplanmış100 -200 kişinin resmini çekip bakın valilik izin vermedi ama biz maça gidiyoruz pardon yürüyoruz deme gafleti içerisine girmektedirler.
bununla kalmayıp nick altıma gelip ama nasıl göt ettik seni yeaa diye ergen triplerine girmişlerdir.
9-30 nisan günü web sitelerinden yürüyüş yapacaklarını duyuran ultaslan yürüyüş afişi olarak fenerbahçelilerin aziz yıldırıma destek için toplandıkları çağlayanda çekildilkleri fotoğrafı kullanmışlardır.
sorsanız biz ne bilelim netten bulduk yada ben yazpmadım kuzenim yaptı derler
sonra ultraslan sorumlusu biz tüm izinleri aldık diye duyurmuştur akabinde valilik siktirin a.q ergenleri ben kimseye izin vermedim demiştir
bu kadar göt olmuşken hala nick altıma gelip göt oldu ya dennishan diyebilecek kadar yüzsüzleşmişlerdir.
yavrucugum önce siz yürüyüş yapmak için valilikten izin alın yanlışlıkla gidip fransız konsoloslugundan değil
sonrada yürüyüş yapacaksanız afiş hazırlamak için fenerbahçelilerin fotoğrafını kullanmayın biliyoruz o kadar kalabalıgı hayatınızda görmediniz ama 3-5 ergen gs'liye 10 lira para verip fotograf cekip onu kullansaydınız daha serefli olurdu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar