bugün

fenerbahçe tv vs galatasaray tv

iki kulübe ait tv kanallarının karşılaştırılması olayı.

GS TV spikeri: Nevriye'nin sakatlığı var sert oynayalım ona.

FB TV spikeri: Bahar kötü düştü umarım önemli bişeyi yoktur.

17 nisan 2012 galatasaray mp fenerbahçe maçında her iki kanalda sarfedilen cümleler aramızda kocaman bir fark var.
© copyright 2005 - 2026