bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- kadir inanır14
- velvet28
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- bir şeyler söyle3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- arapça okuyabilen yazarlar3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- anın görüntüsü17
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- birsin allahım2
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- galatasaray lobisi11
- 26 haziran 20266
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- erleg han ile revani yemek3
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- kendi kendine gülmek2
- ingiliz aksanı6
sayı saymayı bilmeyen kişi.
evlat bir fotoğrafta taksim metrosu çıkışının etrafına kümelenmiş polis ve metrodan çıkan taraftar var. diğer fotoğrafta 5000 kişi var. yahu merak ediyorum sen istanbulu biliyor musun? söz konusu fotoğraf öğlen 14 civarı çekilmiş gölgelerden belli. lakin yürüş 16'da. valilik yasak koydu diye atladın yasağı tınmadık. adam olan metronun etrafını gösteren fotoğrafın saatinide o fotoya iliştirir. ama fenerde adamlık nerede? cas namus davanızdı değil mi?
http://twitpic.com/9gdmeo
http://twitpic.com/9gdwtb
http://twitpic.com/9gdczs
http://yfrog.com/o0yw9ytj
sahtekarlığa gerek yok.
http://twitpic.com/9gdwtb
http://twitpic.com/9gdczs
http://yfrog.com/o0yw9ytj
sahtekarlığa gerek yok.
fotoğrafları yakın plan cekip bakın biz kalabalığız bütün kızlar toplandık yürüyoruz diyenlerin geniş açıdan toplananların fotoğrafını yayınladığı için sahtekarlıkla sucladığı fenerbahçeli yazar.
fotoğrafları yakın plan çekip biz kalabalıgız diyen mi sahtekar yoksa
dürüst olup geniş açıdan bir fotoğrafı veren mi ?
acıyorum bu ergen kızlara.
fotoğrafları yakın plan çekip biz kalabalıgız diyen mi sahtekar yoksa
dürüst olup geniş açıdan bir fotoğrafı veren mi ?
acıyorum bu ergen kızlara.
taksim metro çıkışını tüm yürüyüş zanneden 1 mayıs kortejindeki fenerlilerin arkasında gelenleri fenerli zanneden asıl vahimi ali sami yen stadının taksim stadının olduğu yere yapıldığını zanneden kişi.
fanatik galatasaraylıdır bu yazar kardeşimiz.
adam gibi fenerbahçelidir. her türlü takımını savunur ve gerektiğinde de taşşağın allahını yapar. hakkıdır. adamdır dibine kadar.
kolpa gs taraftarının son uğrak yeri olmuştur o ayrı.
not: rahat ol bıradır, bunların miyavlama gecesi!*
kolpa gs taraftarının son uğrak yeri olmuştur o ayrı.
not: rahat ol bıradır, bunların miyavlama gecesi!*
yaptığı taşak geçme filan değildir. amiyane tabirle sözlük tarihindeki en büyük göt oluşlardan birini yaşamıştır.
sözlüğümüzün fenerbahçeli trolerinden biridir. başka da bir şey değildir.
sözlükte ki fenerbahçe aşığı renktaşlardandır. ultratravestileri ayar manyağı yapar.
başlık altına yeni cariyeleri geldiği için sevinen yazardır.
kendisinin galatasaray'la ilgili hemen hemen her başlıkta birkaç entrysi mevcuttur. son oynadığımız maçla ilgili bile en az 3 entri yazdığını görmekteyiz ki fazlası varsa bilemem. demek istediğim şudur ki; bir genelleme yaparsak, galatasaraylı yazarlar bile ilgili başlıklara kendisi kadar yazmamaktadır. Ama sorarsanız biz eziğiz, onlar tek büyük. biz bukelamunuz, onlar değil. kendisine tavsiyem; anti galatasaraycılığın b.kunu çıkaracağına gitsin adam gibi takımını savunsun, taraftarlık yapsın. allah akıl fikir versin.
Ayrıca sayesinde öğrendik; g.t olan kişi için aslında t.şağın kralını yapıyor diyenler varmış.
miyav!
Ayrıca sayesinde öğrendik; g.t olan kişi için aslında t.şağın kralını yapıyor diyenler varmış.
miyav!
galatasarayın oynadığı her takımla ilgili peşin peşin "galatasaraya yatacağı" iddiasında bulunur.
bu arkadaş fenerli olduğu için, herkesi, her takımı kendi takımı gibi görmekte, futbol denen oyunu bu şekilde oynanır bilmektedir..kendi takımından başka türlüsünü görmemiştir...amacı; maçtan sonra "ben demedim mi" demektir..
çünkü galatasaray bir takımı bileğinin gücüyle yenemez..çünkü galatasaray değildir 34 hafta ligin tozunu atıp en yakın rakibine 9 puan fark atan..çünkü galatasaray değildir kendi tuttuğu takımla maçlarında altına işten.
karşı takım yatar, galatasaray galip gelir dediği maçlarda, galatasaray puan falan kaybederse, utanmaz..fenerbahçelidir..utanma duygusunu bilmez.
bu arkadaş fenerli olduğu için, herkesi, her takımı kendi takımı gibi görmekte, futbol denen oyunu bu şekilde oynanır bilmektedir..kendi takımından başka türlüsünü görmemiştir...amacı; maçtan sonra "ben demedim mi" demektir..
çünkü galatasaray bir takımı bileğinin gücüyle yenemez..çünkü galatasaray değildir 34 hafta ligin tozunu atıp en yakın rakibine 9 puan fark atan..çünkü galatasaray değildir kendi tuttuğu takımla maçlarında altına işten.
karşı takım yatar, galatasaray galip gelir dediği maçlarda, galatasaray puan falan kaybederse, utanmaz..fenerbahçelidir..utanma duygusunu bilmez.
#15359801 şuradaki 1. 2. ve 4. fotoğrafların yakın plan çekildiğini iddia eden kişi. yazık yahu.
polemik manyağı olmuş yazardır.
diğer fenerbahçeli yeni yetmeler gibi bildiğin trol işte.
diğer fenerbahçeli yeni yetmeler gibi bildiğin trol işte.
an itibariyle kavga sayfasına dönmüş nick6 dır efenim.
-reserved-
not: sikiş var beyler jazz festivalini siktir edin.
-reserved-
not: sikiş var beyler jazz festivalini siktir edin.
çaylaktır.
edit: oha mayıs'ta yazdığım yeni eksileniyor amk.
edit: oha mayıs'ta yazdığım yeni eksileniyor amk.
http://www.eksisozluk.com...reografisi&i=28397011
görsel
entrysi (ç)alınan adam (bkz: galatasaray trabzonspor maçı 3d koreografisi)
görsel
entrysi (ç)alınan adam (bkz: galatasaray trabzonspor maçı 3d koreografisi)
12 mayıs 2012 fenerbahçe galatasaray maçı 'nı izlemeyecek olan yazar sakinleştirici alıp uyumayı düşünüyorum sözlük. ne kalp dayanır ne sinir. kimseyi kırmaya üzmeye gerek yoktur.
sizede tavsiyem sinirlerinize hakim olamayacaksanız gidin uyuyun. kırmayın kimseyi. 2-3 embesilin gazına gelip saldırmayın kimseye.
şampiyon olursak adam gibi sevinin kimseden tebrik beklemeyin büyük ihtimal sinir küpü olacaklardır tahrik etmeyin kimseyi mal gibi silaha davranıp ateş etmeyin
şampiyon olamazsak dünyanın sonu degil bunca olumsuzluga ragmen takımın buralara kadar gelmeside başarıdır. rakibi tebrik edin kırmayın kimseyi.
sizede tavsiyem sinirlerinize hakim olamayacaksanız gidin uyuyun. kırmayın kimseyi. 2-3 embesilin gazına gelip saldırmayın kimseye.
şampiyon olursak adam gibi sevinin kimseden tebrik beklemeyin büyük ihtimal sinir küpü olacaklardır tahrik etmeyin kimseyi mal gibi silaha davranıp ateş etmeyin
şampiyon olamazsak dünyanın sonu degil bunca olumsuzluga ragmen takımın buralara kadar gelmeside başarıdır. rakibi tebrik edin kırmayın kimseyi.
görsel
kesinleşmeden entry girmemesi gerektiğini öğrenmesi gereken yazar kişi.
kesinleşmeden entry girmemesi gerektiğini öğrenmesi gereken yazar kişi.
tahminen galatasarayımızın şampiyonluğundan sonrakendi kendini şikayet ederek çaylak moduna düşürtmüşdür.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar