bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- kadir inanır17
- türk soyu ve arap soyu birdir8
- true'nun çaylak olması16
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- özlü sözler5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 20266
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
peşinden gittikleri ultraslan denen it kopuk grubunun izin aldık diye nara atmasının akabinde valiligin siz yürümeyin lan ayı demesini yeni bir 2-2 vakası olarak algılayan bünyeleri nick altına doluşmasına sebeb olmuştur.
bakın ulrtaslan denilen it kopuk grubunun sözcüsü koordinatörü vs herneyse ne yazmıs
http://galeri.uludagsozlu...r/o%C4%9Fuz-altay-258177/
valilikten izin aldık lalalalala
ama valilik akabinde açıklama yapmıştır bakalım ne demiş
http://www.istanbul.gov.t...x?pid=11336&hbid=4425
kısaca biz kimseye izin vermedik kimse yürümek için izin almadı bugün herhangi bir talepleride olmadı
yani özetle sen yürüme lan ayı demiştir
iş bu haldeyken bakın biz yürüyoruz ayagı yapmaktadılar
istiklal gibi istanbulun degil dünyanın en kalabalık bir bölgesinde ve akşam ki derbi maçının olmasıyla stada gitmek için toplanmış100 -200 kişinin resmini çekip bakın valilik izin vermedi ama biz maça gidiyoruz pardon yürüyoruz deme gafleti içerisine girmektedirler.
bununla kalmayıp nick altıma gelip ama nasıl göt ettik seni yeaa diye ergen triplerine girmişlerdir.
9-30 nisan günü web sitelerinden yürüyüş yapacaklarını duyuran ultaslan yürüyüş afişi olarak fenerbahçelilerin aziz yıldırıma destek için toplandıkları çağlayanda çekildilkleri fotoğrafı kullanmışlardır.
sorsanız biz ne bilelim netten bulduk yada ben yazpmadım kuzenim yaptı derler
sonra ultraslan sorumlusu biz tüm izinleri aldık diye duyurmuştur akabinde valilik siktirin a.q ergenleri ben kimseye izin vermedim demiştir
bu kadar göt olmuşken hala nick altıma gelip göt oldu ya dennishan diyebilecek kadar yüzsüzleşmişlerdir.
yavrucugum önce siz yürüyüş yapmak için valilikten izin alın yanlışlıkla gidip fransız konsoloslugundan değil
sonrada yürüyüş yapacaksanız afiş hazırlamak için fenerbahçelilerin fotoğrafını kullanmayın biliyoruz o kadar kalabalıgı hayatınızda görmediniz ama 3-5 ergen gs'liye 10 lira para verip fotograf cekip onu kullansaydınız daha serefli olurdu.
bakın ulrtaslan denilen it kopuk grubunun sözcüsü koordinatörü vs herneyse ne yazmıs
http://galeri.uludagsozlu...r/o%C4%9Fuz-altay-258177/
valilikten izin aldık lalalalala
ama valilik akabinde açıklama yapmıştır bakalım ne demiş
http://www.istanbul.gov.t...x?pid=11336&hbid=4425
kısaca biz kimseye izin vermedik kimse yürümek için izin almadı bugün herhangi bir talepleride olmadı
yani özetle sen yürüme lan ayı demiştir
iş bu haldeyken bakın biz yürüyoruz ayagı yapmaktadılar
istiklal gibi istanbulun degil dünyanın en kalabalık bir bölgesinde ve akşam ki derbi maçının olmasıyla stada gitmek için toplanmış100 -200 kişinin resmini çekip bakın valilik izin vermedi ama biz maça gidiyoruz pardon yürüyoruz deme gafleti içerisine girmektedirler.
bununla kalmayıp nick altıma gelip ama nasıl göt ettik seni yeaa diye ergen triplerine girmişlerdir.
9-30 nisan günü web sitelerinden yürüyüş yapacaklarını duyuran ultaslan yürüyüş afişi olarak fenerbahçelilerin aziz yıldırıma destek için toplandıkları çağlayanda çekildilkleri fotoğrafı kullanmışlardır.
sorsanız biz ne bilelim netten bulduk yada ben yazpmadım kuzenim yaptı derler
sonra ultraslan sorumlusu biz tüm izinleri aldık diye duyurmuştur akabinde valilik siktirin a.q ergenleri ben kimseye izin vermedim demiştir
bu kadar göt olmuşken hala nick altıma gelip göt oldu ya dennishan diyebilecek kadar yüzsüzleşmişlerdir.
yavrucugum önce siz yürüyüş yapmak için valilikten izin alın yanlışlıkla gidip fransız konsoloslugundan değil
sonrada yürüyüş yapacaksanız afiş hazırlamak için fenerbahçelilerin fotoğrafını kullanmayın biliyoruz o kadar kalabalıgı hayatınızda görmediniz ama 3-5 ergen gs'liye 10 lira para verip fotograf cekip onu kullansaydınız daha serefli olurdu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar