bugün

death note

çok beğendiğim bir animedir.

--spoiler--
en sinir olduğum şey L in ölmesi ve ikinci sezonda açılış müziğinin değişmesi. hıı sonlara doğru yagami den de gıcık kaptım.
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026