bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- mola2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması3
- tüm çıplaklığımla burdayım2
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- eski eşle tekrar evlenmek5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- versuch2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- anın görüntüsü22
- gitme diye yalvarmak6
- kemalist dünya24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- genç olmanın en güzel yanı5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- velvet28
- her insanın bir cini olması8
- true'nun çaylak olması16
- öldükten sonra bana ne olacak5
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- kadınlar2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- portekiz5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- kolombiya4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- uludağ sözlüğün boşalması3
kedi-fare temalı oyun.
5 kişi oynaniyor. 1 kisi katil, 4 kisi katilden kaçmaya çalışan insan oluyor. kaçmak icin 5 jenaratoru de çalıştırmak lazım. katil tuzak kurabiliyor, koştuğunuzda izinizi farkedebiliyor. bu arada kaçan kisiler de tuzakları bozabiliyor, dolaba saklanabiliyor ve yaralanan kişileri iyileştirebiliyor.
5 kişi oynaniyor. 1 kisi katil, 4 kisi katilden kaçmaya çalışan insan oluyor. kaçmak icin 5 jenaratoru de çalıştırmak lazım. katil tuzak kurabiliyor, koştuğunuzda izinizi farkedebiliyor. bu arada kaçan kisiler de tuzakları bozabiliyor, dolaba saklanabiliyor ve yaralanan kişileri iyileştirebiliyor.
Steam yaz izdiriminde görüp satın aldığım online gerilim, korku oyunu. 4 elemanın 1 katilden kaçıp 5 jeneratörü tamir edip çıkış kapısını aktif etmesi üzerine kurulu gayet zevkli oyundur.
Not: oynayan varsa yeşillendirsin takılırız.
Not: oynayan varsa yeşillendirsin takılırız.
4 kişilik bi arkadaş grubuyla oynamya başladığımız oyun. fiyatı 27 liraydı 2 ay önce şu an 31 tl tarzında bir miktar olsa gerek. zevkli bir oyun yeni bir konu desteklenebilecek bir atılım bence. fakat oyunda bazı sorunlar mevcut. bazıları yapımcıdan bazıları da beyin fukarası gerizekalı, hak yemeye alışmış arkadaşlar yüzünden. zaten herhangi bir türkle oynarken lobide 'ananızı sikem, bacınızla oynaşam' diyen biriyle karşılaşmadıysanız, bilin ki güzel bir oyun dönecektir. zira oyundaki türklere bu düşmanlığın niye? diye giydirecek arkadaşlardan önce ben cevaplayayım.
katil arkadaşıyla lobicilik faaliyetlerine girişip aynı lobiye düşüp diğer herkesi ifşa edip öldürttükten sonra karşılıklı puan kasanlar mı desem, bir kişiyi yakalayıp ölene kadar başında bekleyen camper killerlar mı desem, küfredenler mi desem, kimse ölmemiş kapılar açılıyorken oyundan çıkan killer mı desem, kurtarılmayı bekleyip ama kurtulmaya çalışarak canını 1/3'üne düşürüp 'beni kurtarmadılar amua goyum'diyenler mi desem, kurtarmaya gitmiş ve canımı tehlikeye atmışken tam o anda oyundan çıkanlar mı desem... en son olaydaki player geçinen arkadaşın cevabı "kardeş bugün çok oynadım, sıktı" oldu. yani çıkar tabi ölene kadar oyna demiyoruz da böyle durumlara bi dishonor bi level düşürme tarzı cezalar olmadıkça isteyen istediğini yapacak. laglı lobiler bu sorunlar yanında çiçek kalıyor. ayrıca bugün bir uptade gelecekmiş merakla bekliyoruz.
son sözüm camper killer'lara; aynısını sizin ananıza bacınıza yapsalar hoşunuza gider mi?
katil arkadaşıyla lobicilik faaliyetlerine girişip aynı lobiye düşüp diğer herkesi ifşa edip öldürttükten sonra karşılıklı puan kasanlar mı desem, bir kişiyi yakalayıp ölene kadar başında bekleyen camper killerlar mı desem, küfredenler mi desem, kimse ölmemiş kapılar açılıyorken oyundan çıkan killer mı desem, kurtarılmayı bekleyip ama kurtulmaya çalışarak canını 1/3'üne düşürüp 'beni kurtarmadılar amua goyum'diyenler mi desem, kurtarmaya gitmiş ve canımı tehlikeye atmışken tam o anda oyundan çıkanlar mı desem... en son olaydaki player geçinen arkadaşın cevabı "kardeş bugün çok oynadım, sıktı" oldu. yani çıkar tabi ölene kadar oyna demiyoruz da böyle durumlara bi dishonor bi level düşürme tarzı cezalar olmadıkça isteyen istediğini yapacak. laglı lobiler bu sorunlar yanında çiçek kalıyor. ayrıca bugün bir uptade gelecekmiş merakla bekliyoruz.
son sözüm camper killer'lara; aynısını sizin ananıza bacınıza yapsalar hoşunuza gider mi?
Yaklaşık 2 aydır oynadığım oyun. 50 level kasıp sakın prestij yapmayın. Kanlı kıyafet geliyor mal gibi 1 leveldan yeteneksiz başlıyorsunuz.
indirimden aldığım verdiğim paranın her kuruşunu sonuna kadar hak eden oyun. Basitçe anlatacak olursak, 4 kişilik ekip ile belirli bir alanda katilden kurtulmaya çalıştığımız bir oyun. Çeşitli karakter seçenekleri ve katiller ile epey renklendirmişler oyunu kendini tekrar etmiyor yani. Arkadaşlarla birlikte oyundan aldığınız keyif on kat artıyor.
Katiller için konuşacaksak gözlemlerime dayanarak üç tane güçlü katil olduğunu belirtmek isterim
*the wraith: elindeki çan ile görünmez olabilen bu çam yarmasından kaçmak pek kolay değildir görünmez iken vuramaz ama fark edilmesi saydam olduğu için zordur
*the doctor: tam bir pezevenktir elektrik şoku verir yediğiniz zaman sıçtınız karakter olur olmadık yerde doktor'un halisülasyonlarını görecek bağırıp,panik atak geçirip yerini belli edecektir
*the nightmare (freddy krueger): sağ tık yapıp da sizi uyku moduna sonra tekrar sağ tık ile sizi rüya alemine çektiyse sıçtınız demektir bu moddan kurtulmak için ya jeneratör patlaması ya da sizi başka bir oyuncu uyandırmak zorunda ayrıca rüya alemine geçip de uzağa kaçarsanız freddy sizin olduğunuz yeri görebilmektedir eh yani bu katilden kaçmanın pek yolu yok bir kere rüyaya soktu mu sıçtınız ama rüyaya sokmadan da vuramaz.
*the wraith: elindeki çan ile görünmez olabilen bu çam yarmasından kaçmak pek kolay değildir görünmez iken vuramaz ama fark edilmesi saydam olduğu için zordur
*the doctor: tam bir pezevenktir elektrik şoku verir yediğiniz zaman sıçtınız karakter olur olmadık yerde doktor'un halisülasyonlarını görecek bağırıp,panik atak geçirip yerini belli edecektir
*the nightmare (freddy krueger): sağ tık yapıp da sizi uyku moduna sonra tekrar sağ tık ile sizi rüya alemine çektiyse sıçtınız demektir bu moddan kurtulmak için ya jeneratör patlaması ya da sizi başka bir oyuncu uyandırmak zorunda ayrıca rüya alemine geçip de uzağa kaçarsanız freddy sizin olduğunuz yeri görebilmektedir eh yani bu katilden kaçmanın pek yolu yok bir kere rüyaya soktu mu sıçtınız ama rüyaya sokmadan da vuramaz.
son zamanlarda oynadığım en keyifli online oyun.
arkadaşlarla oynanırsa daha bir keyifli.
olay basit. bir harita var. bu haritada 1 katil (bu katil bir hayaletten, eli baltalı bir psikopata kadar bir çok çeşitte seçilebiliyor. hepsinin farklı yetenekleri var) ve 4 tane de masum insan.
oyuna başlarken 74645754 tane özellikten kendi setinizi kuruyor ve oyuna başlıyorsunuz.
masumların amacı haritadaki jeneratörleri tamir ederek kapıyı açıp kaçmak, katilin amacı da masumları sikertmek. katil yakalayıp indirdiklerini sırtlayıp götürerek haritadaki kancalara asıyor. siz asılan arkadaşlarınızı geri kurtarabiliyorsunuz. 3 kere asılan ölüyor. (ama alınan özellikler de bu sayıları ve mekaniklerin nasıl çalıştığını değiştirebiliyor)
bir yerden sonra gaza geliyor, çığlık çığlığa kahkahalar içinde oynuyorsunuz.
hatta geçen komşum alttan vurdu.
şu anda steam'de 31 tl, ben yaz indiriminde 10 tl mi ne vermiştim. isteyen fiyat düşmesini bekleyebilir.
oynayınız. valla çok keyifli lan.
arkadaşlarla oynanırsa daha bir keyifli.
olay basit. bir harita var. bu haritada 1 katil (bu katil bir hayaletten, eli baltalı bir psikopata kadar bir çok çeşitte seçilebiliyor. hepsinin farklı yetenekleri var) ve 4 tane de masum insan.
oyuna başlarken 74645754 tane özellikten kendi setinizi kuruyor ve oyuna başlıyorsunuz.
masumların amacı haritadaki jeneratörleri tamir ederek kapıyı açıp kaçmak, katilin amacı da masumları sikertmek. katil yakalayıp indirdiklerini sırtlayıp götürerek haritadaki kancalara asıyor. siz asılan arkadaşlarınızı geri kurtarabiliyorsunuz. 3 kere asılan ölüyor. (ama alınan özellikler de bu sayıları ve mekaniklerin nasıl çalıştığını değiştirebiliyor)
bir yerden sonra gaza geliyor, çığlık çığlığa kahkahalar içinde oynuyorsunuz.
hatta geçen komşum alttan vurdu.
şu anda steam'de 31 tl, ben yaz indiriminde 10 tl mi ne vermiştim. isteyen fiyat düşmesini bekleyebilir.
oynayınız. valla çok keyifli lan.
epic games'in an itibariyle ücretsiz olarak verdiği oyun.
Legion siker her maç 4 kill.
Katil oynamanın yorucu ve yıpratıcı olduğu genel olarak survivor olarak oynadığım , ayrıca izlemesi oynamasından daha zevkli bir oyun.
yeni başlayacak survivorlara bir kaç tavsiye vermek isterim.
-En önemli olanı Lütfen ama lütfen katil ile kovalamacaya girdiğinizde paletleri ışık hızında devirmeyin. Paletler ve pencereler katili oyalatıp takım arkadaşlarınıza jeneratör yapma zamanı kazandırmak için en önemli yerler. Etrafında bir kaç tur attıktan sonra hasar alma riskine karşı paletleri kullanmayın. ilk hasarı almaktan korkmayın.
-Hasar aldıktan sonra etrafta başka bir spot varsa orada dönmek için beklemeyin, katilin size hasar ile verdiği hızı diğer spota gitmek için kulanın, böylece iki spotu daha uzun süre kullanmış olacaksınız. Eğer paletleri gereksiz harcarsanız bir dahaki sefere sizi kurtaracak bir palet bulamazsınız.
-Katilin özelliklerini bilip ona göre hareket edin. Örneğin tuzakcı varsa ekranın ortasına bakarak koşmayın yere bakarak yürüyün ki tuzakları görüp yakalanmayasınız. mesela tuzakçı geldiyse hemen baseyi kontrol edin muhakkak pencere ve çevresine tuzaklar kurmuştur. acuze var ise kancada birini kurtarmaya giderken eğilerek gidin. Bir spota tuzak kurduğunu gördükten sonra o spotu beklemeden terk edin vs vs.
-Katil bir kurbana camp atıyorsa, mesela leatherface kurtarsanız dahi muhakkak bir kişi tekrar kancaya asılacak. O kurbanı kurtarmak için fazla uğraşmayın bu sinir bozucu durumu jenaratör tamir ederek katile daha az kill vermeye çalışın. böylece oyun sonu 3 win aldığınızda haklı olarak ez yazabilirsiniz.
yeni başlayacak survivorlara bir kaç tavsiye vermek isterim.
-En önemli olanı Lütfen ama lütfen katil ile kovalamacaya girdiğinizde paletleri ışık hızında devirmeyin. Paletler ve pencereler katili oyalatıp takım arkadaşlarınıza jeneratör yapma zamanı kazandırmak için en önemli yerler. Etrafında bir kaç tur attıktan sonra hasar alma riskine karşı paletleri kullanmayın. ilk hasarı almaktan korkmayın.
-Hasar aldıktan sonra etrafta başka bir spot varsa orada dönmek için beklemeyin, katilin size hasar ile verdiği hızı diğer spota gitmek için kulanın, böylece iki spotu daha uzun süre kullanmış olacaksınız. Eğer paletleri gereksiz harcarsanız bir dahaki sefere sizi kurtaracak bir palet bulamazsınız.
-Katilin özelliklerini bilip ona göre hareket edin. Örneğin tuzakcı varsa ekranın ortasına bakarak koşmayın yere bakarak yürüyün ki tuzakları görüp yakalanmayasınız. mesela tuzakçı geldiyse hemen baseyi kontrol edin muhakkak pencere ve çevresine tuzaklar kurmuştur. acuze var ise kancada birini kurtarmaya giderken eğilerek gidin. Bir spota tuzak kurduğunu gördükten sonra o spotu beklemeden terk edin vs vs.
-Katil bir kurbana camp atıyorsa, mesela leatherface kurtarsanız dahi muhakkak bir kişi tekrar kancaya asılacak. O kurbanı kurtarmak için fazla uğraşmayın bu sinir bozucu durumu jenaratör tamir ederek katile daha az kill vermeye çalışın. böylece oyun sonu 3 win aldığınızda haklı olarak ez yazabilirsiniz.
Gen rush oynuyorum ben genelde chase lerim pek iyi değil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar