bugün
- kadınlar neden aldatır8
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlükteki zengin yazarlar3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- donald trump4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- dut ağacı5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi2
- altin2
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- chp'deki değişimciler5
- karı hoplatmak3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- orospum2
- sedat pekmez12
- yagmurcu ile revani yemek4
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- eren ali bingöl2
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
- türkiye eyalet haritası2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- agresif süs köpeği3
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- utanmadan şort giyen erkek7
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- duşta şarkı söylemek2
- z kuşağının metal dinlememesi2
- ismet gurbuz 202418
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- askerlik4
(bkz: http://www.ntvmsnbc.com/id/25369454/) ilk fragman
inanılmaz heyecan ve merakla beklediğim film. bu kadar başarılı ismi barındırması beni gerçekten meraklandırıyor. yönetmen koltuğunda wachowski kardeşler ve koş lola koş un yönetmeni tom tykwer,oyuncular ise tom hanks halle berry ve ajan smith hugo weaving.
sonbaharın gelmesini isteme sebeplerimden biri.
sonbaharın gelmesini isteme sebeplerimden biri.
uzun fragmanı ağızlara bal çalıp bırakmıştır. çok çok farklı bir yapım olduğunu 5 dakikalık ön gösterimden anlayabiliyoruz. bu kadar farklı hikayenin bir nokta da kesişip birleşmesi çok etkileyici ve keyifli olmuş. sabırsızlıkla bekliyoruz.
david mitchell'in romanıdır. ingiltere'de fırtınalar koparmış zamanında. çeviriden midir bilmiyorum, türkçesi pek sarmadı, bitiremediğim kitaplardan.
26 ekimde gösterime giricek olan filmdir. benim için yılın filmidir şimdiden o kadar yani.
Bu gün vizyona giren ve izleyicilerin parasını gasp eden film. Bir senaryo bu kadar kötü olur.
çok övülen bu sebeple merak uyandıran film.
--spoiler--
filmin geleceğini biliyordum lakin wachowski biraderlerin varlığından haberim yoktu. ayrıca hugo weavingi de credits de görmek beni çok heyeceanlardırmıştı.
bu kardeşlerin filmlerini artık biliyorsak deriz ki filmde nefis vurdu kırdı sahneleri ve felsefe olur o felsefenin temelinde de insana yardım vardır.
bu perspektifden bakınca aslında film o kadar da yabancı gelmedi ilk dakikasından itibaren sarmaya başladı benim için ama salonun %20si henüz ilk yarım saatte kaçtı.
geçmişte olan gelecekte de olur teması filmde çok işlenmiş yamyamlar insanları yiyor gelecekte de aynı yöntem devam ediyor.
farklı olan her birey çağından sonra anlaşıp değere biniyor. zaten aragon dememiş mi "deha, ölümünden 20 yıl sonra salaklara ilham verendir." diye
filmde ying yang olayı net işlenmiş her çağda kötü varsa iyi de var.
ne vaerirsen elinle o gelir seninle (tamam belki bu olmayabilir.)*
hugo weavingi de özlemişiz bu rollerde arkadaş ajan simithi görmüş etkisi yarattı ve gayet kotarmış rolünü
bu adam sadece bir filminde normal insan oldu arkadaş diğer rolleri hep insanı aşağılayıp onu hakir gören tondaydı. ama iyi yapıyor bunu namussuz.
tom hanks binbir surat çıktı karşımıza ve hepsinde gayet başarılı buldum ben ama favorim yazar olduğu kişiydi. tom eğer bu satırları çevirtiyorsan birine düşün bence o tarz rolleri en azından inglorius bastards tarzında birşey yapıver.
halle bery filme renk katmış castı dolgun tutmuş bence olmasa olurmuydu olurdu ama bizi nur cemalinden eksik bırakırdı.
filmde aşkın kimyasına vurgu yapılmış elemanlar hep vurgun birbirine değişik zamanlarda dahi
sana puanım imdbyle aynı panpa 8.4 helal olsun.
--spoiler--
filmin geleceğini biliyordum lakin wachowski biraderlerin varlığından haberim yoktu. ayrıca hugo weavingi de credits de görmek beni çok heyeceanlardırmıştı.
bu kardeşlerin filmlerini artık biliyorsak deriz ki filmde nefis vurdu kırdı sahneleri ve felsefe olur o felsefenin temelinde de insana yardım vardır.
bu perspektifden bakınca aslında film o kadar da yabancı gelmedi ilk dakikasından itibaren sarmaya başladı benim için ama salonun %20si henüz ilk yarım saatte kaçtı.
geçmişte olan gelecekte de olur teması filmde çok işlenmiş yamyamlar insanları yiyor gelecekte de aynı yöntem devam ediyor.
farklı olan her birey çağından sonra anlaşıp değere biniyor. zaten aragon dememiş mi "deha, ölümünden 20 yıl sonra salaklara ilham verendir." diye
filmde ying yang olayı net işlenmiş her çağda kötü varsa iyi de var.
ne vaerirsen elinle o gelir seninle (tamam belki bu olmayabilir.)*
hugo weavingi de özlemişiz bu rollerde arkadaş ajan simithi görmüş etkisi yarattı ve gayet kotarmış rolünü
bu adam sadece bir filminde normal insan oldu arkadaş diğer rolleri hep insanı aşağılayıp onu hakir gören tondaydı. ama iyi yapıyor bunu namussuz.
tom hanks binbir surat çıktı karşımıza ve hepsinde gayet başarılı buldum ben ama favorim yazar olduğu kişiydi. tom eğer bu satırları çevirtiyorsan birine düşün bence o tarz rolleri en azından inglorius bastards tarzında birşey yapıver.
halle bery filme renk katmış castı dolgun tutmuş bence olmasa olurmuydu olurdu ama bizi nur cemalinden eksik bırakırdı.
filmde aşkın kimyasına vurgu yapılmış elemanlar hep vurgun birbirine değişik zamanlarda dahi
sana puanım imdbyle aynı panpa 8.4 helal olsun.
--spoiler--
dün izleyebildiğim ilginç film. arkadaş tavsiyesi ile bir anda karar vererek girdik filme. konusu vs. hakkında en ufak bir bilgim yoktu. sadece farklı hikayelerin anlatıldığını biliyordum.
film 6 farklı hikayeyi aynı anda anlatmasına ve bir hayli uzun olmasına rağmen kesinlikle sıkmıyor. hikayelerin hepsi çok etkileyici, biri dışında.
görsel efektler çok iyi, oyunculuklar fena değildi.
büyük beklentilerle izlemediğim için çok beğendim ama beklentiye göre beğeni değişebilir.
bence 7,5/10.
film 6 farklı hikayeyi aynı anda anlatmasına ve bir hayli uzun olmasına rağmen kesinlikle sıkmıyor. hikayelerin hepsi çok etkileyici, biri dışında.
görsel efektler çok iyi, oyunculuklar fena değildi.
büyük beklentilerle izlemediğim için çok beğendim ama beklentiye göre beğeni değişebilir.
bence 7,5/10.
istanbula döner dönmez gitmeyi planladığım filmdir .konu orjinal üstüne t.hanks ,hugo w. üstüne bir de pek sevmesen de halle berry
Cloud Atlas, eh işte fena değildi. Hugo Weaving seviyom seni. Halle Berry hiç sevemedim seni. birde filmin adını izninizle "devrim aşkına!" olarak değiştiriyorum. zira mesajlardan başım döndü.
sinemada izlenilmesi gereken filmdir çünkü filmden kopmamanız gerek. patlamış mısır felan da yemeyin sadece izleyin ve bağlantıları kurmaya çalışın.
bu gece seansından cikip ayagimin tozuyla birseyler yazmak istedim.
--spoiler--
film 4 farkli zaman ve mekanda anlatildigindan oncelikle ne oldugunu anlayamiyorsunuz. hele ki ilk yariya kadar (1.5 saat) acaba bunlar arasinda nasil bir iliski kuracak diye dikkatlice izliyorsunuz. film bitince tamamen olmasada puzzle oturmaya basliyor.
anlatmadan gecemiyecegim bir kac nokta var. biri mesela o iftihara girme sahnesi. abicim sen gel bilmem kac yil hizmet et onurlu ve yasam dolu bi yere varacam diye sonra gelsinler pat diye kafa basasagi. acaba ilerki yillarda da kapitalizm boyle bir kiliga mi burunecek. calisanlarin Boynunda bir tasma ihanet ettiginde fisine cekecekler. falan.offf cok uzuldum harbi hallerine. goruntu anlaminda ise o yeni ve eski seul. o ne guzel bir mimari ve teknoloji gelisimidir. bu tar goruntuler serefsizim teknolojiden beklentimi yukseltiyor.
--spoiler--
not : spoylır için huzur uyardı.
son olarak gitmeyenler varsa gidip gorsun, ben bir iktisatci olarak filmdeki 4 farkli zaman dilimindeki ekonomik sistemlere odaklandim ama sizde baska seye odaklanin.sanirim algida secicilik bu olsa gerek.
--spoiler--
film 4 farkli zaman ve mekanda anlatildigindan oncelikle ne oldugunu anlayamiyorsunuz. hele ki ilk yariya kadar (1.5 saat) acaba bunlar arasinda nasil bir iliski kuracak diye dikkatlice izliyorsunuz. film bitince tamamen olmasada puzzle oturmaya basliyor.
anlatmadan gecemiyecegim bir kac nokta var. biri mesela o iftihara girme sahnesi. abicim sen gel bilmem kac yil hizmet et onurlu ve yasam dolu bi yere varacam diye sonra gelsinler pat diye kafa basasagi. acaba ilerki yillarda da kapitalizm boyle bir kiliga mi burunecek. calisanlarin Boynunda bir tasma ihanet ettiginde fisine cekecekler. falan.offf cok uzuldum harbi hallerine. goruntu anlaminda ise o yeni ve eski seul. o ne guzel bir mimari ve teknoloji gelisimidir. bu tar goruntuler serefsizim teknolojiden beklentimi yukseltiyor.
--spoiler--
not : spoylır için huzur uyardı.
son olarak gitmeyenler varsa gidip gorsun, ben bir iktisatci olarak filmdeki 4 farkli zaman dilimindeki ekonomik sistemlere odaklandim ama sizde baska seye odaklanin.sanirim algida secicilik bu olsa gerek.
isterse dünyanın en güzel filmi olsun 2,5 saati geçen bir film ne kadar iyi olabilir ki ? Wachowski kardeşlere güvenip gittik ama bu kadar uzun olması insanı filmden koparıp atıyor. izleyenlerin yüzde doksanı da hiçbir şey anlamıyor zaten ama bir yandan da bu kadar uzun bir film muhakkak derin bir şeylerden bahsediyordur deyip izlemeye devam ediyor. bir matrix asla değil! tavsiyem şudur asla bu filmi sinemada izlemeyin dvd bekleyin ve uykusuz iyi bir kafayla vaktinizi ayırın belki o zaman hayran bile kalırsınız. birde filmin izlenip izlenilmemesini imdb den aldığı oya göre belirleyenler ne güzel filmleri kaçırıp ne boktan filmleri izlemeye mahkum oluyor yazık.
Filmden az önce çıktım, illuminati saçmalığından başka birşey değil...kölelelik ve kapitalizm temalı masonik filmde kölelerin sonunu anlatıyor.
imdb nin puanina guvenilip filme gidilmistir.
gerektiginden uzun olmasi hasebiyle konulara olan ilginin azalip ne zaman bitecek bu film kivamina geliyor sona dogru. hikayelerin sonlarinin filmin basinda izleyiciye goz kirpmasi ilginc bir merak uyandirsada filmin basinda ki heyecani korumaya yetmemistir.
gerektiginden uzun olmasi hasebiyle konulara olan ilginin azalip ne zaman bitecek bu film kivamina geliyor sona dogru. hikayelerin sonlarinin filmin basinda izleyiciye goz kirpmasi ilginc bir merak uyandirsada filmin basinda ki heyecani korumaya yetmemistir.
klişe hikayeleri farklı bir şekilde kurgulayıp sunmuşlar farklı bir film olmuş izlemeye değer.
senaryosu incelikle yazılmış, olayların örgü gibi işlenmiş olduğu film. ancak karışık yapısına rağmen biraz sığ kalmış, derine inememiş. evet yapılabilecek çıkarımlar, karşılaştırmalar var ama biraz basit kalmış sanki. çekik kızımızın söyledikleri, yaptıkları daha güçlü işlenmeliydi belki(ki bunu çok efsane bir kaç sahnesi olmasına rağmen söylüyorum hakkını yemeyelim). ama bu tarz çok karakterli filmlerin en büyük sıkıntısı bu zaten, izleyici birisiyle tam anlamda özdeşleşip duygu yoğunluğu yaşayamıyor.
6 farklı hikayeden oluşan film:
--spoiler--
1850'li yıllarda köleliğe karşı tavrını bir siyah köleye destek olarak gösteren Amerika'lı noter Adam Ewing; 1930'lu yıllarda yanında çalıştığı ünlü besteci Ayrs'ın, yeni eserini kendine mal etmesine karşı koyan genç müzisyen Robert Frobisher; 1970'li yıllarda Kaliforniya'daki bir nükleer santral hakkındaki gerçeği enerji şirketlerinin tehditlerine rağmen ortaya çıkarmaya çalışan gazeteci Luisa Rey; kapatıldığı huzurevinden kaçmaya çabalayan yayıncı Timothy Cavendish; gelecek zamanda Kore'de android köleler arasından ayrılıp özgürlüğü arayan garson Sonmi451 ve uygarlığın sona ermeye yüz tuttuğu uzak gelecekte tüm inançlarını ve korkularını geride bırakarak sarp dağların tepesindeki teleskoptan son bir umutla gökyüzüne mesaj yollanmasına yardımcı olan Zachary.
--spoiler--
--spoiler--
1850'li yıllarda köleliğe karşı tavrını bir siyah köleye destek olarak gösteren Amerika'lı noter Adam Ewing; 1930'lu yıllarda yanında çalıştığı ünlü besteci Ayrs'ın, yeni eserini kendine mal etmesine karşı koyan genç müzisyen Robert Frobisher; 1970'li yıllarda Kaliforniya'daki bir nükleer santral hakkındaki gerçeği enerji şirketlerinin tehditlerine rağmen ortaya çıkarmaya çalışan gazeteci Luisa Rey; kapatıldığı huzurevinden kaçmaya çabalayan yayıncı Timothy Cavendish; gelecek zamanda Kore'de android köleler arasından ayrılıp özgürlüğü arayan garson Sonmi451 ve uygarlığın sona ermeye yüz tuttuğu uzak gelecekte tüm inançlarını ve korkularını geride bırakarak sarp dağların tepesindeki teleskoptan son bir umutla gökyüzüne mesaj yollanmasına yardımcı olan Zachary.
--spoiler--
sinemada izlenmesini tavsiye ettiğim son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden.
birbirinden farklı 6 hikayeyi akıcı bir şekilde anlatmayı başarmışlar. roman gibi uzun olsa (2s 45d) sürekli akıcılığı hikaye okuyormuş hissi yaratıyor.
hikayelerin örgüsü o kadar iyi ki film sürekli daldan dala hikayeden hikayeye atlasa da bağlantıları kaçırmıyorsunuz ve aklınızda hikayeleri birleştirebiliyorsunuz.
tabi bunun için ortalama bir zekanın yeterli olacağı kanaatindeyim.
birbirinden farklı 6 hikayeyi akıcı bir şekilde anlatmayı başarmışlar. roman gibi uzun olsa (2s 45d) sürekli akıcılığı hikaye okuyormuş hissi yaratıyor.
hikayelerin örgüsü o kadar iyi ki film sürekli daldan dala hikayeden hikayeye atlasa da bağlantıları kaçırmıyorsunuz ve aklınızda hikayeleri birleştirebiliyorsunuz.
tabi bunun için ortalama bir zekanın yeterli olacağı kanaatindeyim.
film'de matrix'te olduğu gibi yine bir sisteme başkaldırı hakim. zenci ve ewing köleliğe karşı, robert frobisher elit kesimin koyduğu tabulara karşı
ve en önemlisi somni-451 ise sistemin köleleştirmesine karşı.
--spoiler--
bence ana hikaye somni-451 ile anlatılan hikayeydi. alttan alta vermeye çalıştığı mesaj birine birşey vaat ederseniz ona ulaşma umuduysa herşeyi yaptırabilirsiniz. somni gibi emekçi üretilmişler belli bir zaman sonra onlarda 10 yıldız alınca * cennete gitme merasimi yapılıyor fakat filmin sonunda anlaşılıyor ki öldürüp, sabun yapılıyorlarmuş. sonunda cenneti vaat ediyorlar, ama ya cennet yoksa?
--spoiler--
edit: ben demiyorum lan film diyor *
ve en önemlisi somni-451 ise sistemin köleleştirmesine karşı.
--spoiler--
bence ana hikaye somni-451 ile anlatılan hikayeydi. alttan alta vermeye çalıştığı mesaj birine birşey vaat ederseniz ona ulaşma umuduysa herşeyi yaptırabilirsiniz. somni gibi emekçi üretilmişler belli bir zaman sonra onlarda 10 yıldız alınca * cennete gitme merasimi yapılıyor fakat filmin sonunda anlaşılıyor ki öldürüp, sabun yapılıyorlarmuş. sonunda cenneti vaat ediyorlar, ama ya cennet yoksa?
--spoiler--
edit: ben demiyorum lan film diyor *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar