bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sedat pekmez21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- bir şeyler söyle3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- anın görüntüsü17
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- seri gizli artı oy veren melek7
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
- özlü sözler5
- galatasaray lobisi11
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- erleg han ile revani yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
istanbul'da klip çeken izmirli mafyavari , şarkı sözleriyle dolu şarkıların sitemkar rapçileri.
amına koduğumun rezilleri.
hep böyle kendini bilmezler bu hale getirdi türkçe rap'i.
türkçe rap öldü bitti rahatlayın piç oğlu piç damar rapçiler.
edit: rahdan'ın çok güzel bir açıklaması var bu konuda "türkçe rap artık endüstri lisesi müziği haline gelmiştir." %100 katılıyorum.
yunus emre & frekans dan karanlık çağ
u.l.a.ş dan hiphop'u s.ktiler
hayır anlamıyorum daha 3406 project ten haberi olmayan embesiller gelip t-rap hakkında ahkam kesiyorlar.
siz serdar ortaç dinlerken biz istanbulattack, nefret, meclis-i ala dinlerdik
heeey gidi hey
hep böyle kendini bilmezler bu hale getirdi türkçe rap'i.
türkçe rap öldü bitti rahatlayın piç oğlu piç damar rapçiler.
edit: rahdan'ın çok güzel bir açıklaması var bu konuda "türkçe rap artık endüstri lisesi müziği haline gelmiştir." %100 katılıyorum.
yunus emre & frekans dan karanlık çağ
u.l.a.ş dan hiphop'u s.ktiler
hayır anlamıyorum daha 3406 project ten haberi olmayan embesiller gelip t-rap hakkında ahkam kesiyorlar.
siz serdar ortaç dinlerken biz istanbulattack, nefret, meclis-i ala dinlerdik
heeey gidi hey
dünya ahiret hayata küstüm tarzı şarkılarını dinleyince harbiden dünya ahire hayata küsmüştüm .*
bornova sokakları adlı parçasıyla tanıdığım gruptur. pek kitlesi yoktur.
(bkz: samsung e250)
Izmir menşeli rap grubu imiş. Izmir menşeli olduğunu yeni öğrendim. Vay be
"Sen sensen yoksa fotokopisen oglim" diye intro şarkı sözüne sahip izmir bornova'lı rapper. "Hayata küstüm" adlı şarkıyla nam salmış, kendisini tanıtmıştır. Oldukça eski bir mc olup bir çok organizasyonda yer almıştır. Kendine has tarzı/hardcore olduğu söylenebilir.
Küfürlü şarkılara da sahip rapçidir. Müzikli olunca dinleniyor.
herşeyüstüstegelmedimiparalardertlerinermediiderbederölmedimicevapverinoseninvatandaşınaskerinrastgelemaskeninarkasınasaklandımbekliaklandımölüyorsunkanınakıyorkoçsendegörüyorsun.
Son klibinden sonra ''Ulan Rapangels Pi' yi kesin götürmüştür bu amcık ağızlı'' demeyen var mı?
Keş, müzik yoksunu, gangsterboy , cool, imajsız, tarzsız, isim çekim eki almamış fakir bir rapçi işte.
Son klibinden sonra ''Ulan Rapangels Pi' yi kesin götürmüştür bu amcık ağızlı'' demeyen var mı?
Keş, müzik yoksunu, gangsterboy , cool, imajsız, tarzsız, isim çekim eki almamış fakir bir rapçi işte.
Bir zamanlar ne dinlenirdi be.
Tarafından tweeterda takip edildiğim rapçi.
izmir çetesi şarkısı sağlamdır. Hayata küstümden sonra iyi bir parça daha bence.
yolu yok ve mikrofon bizness şarkıları fenaa bağımlılık yaptı bende .
Kardeşimin ergenlik zamanı favorisiydi. Bütün gün Hayata Küstüm dinler xli dli sli atarlı giderli günlükler tutardı. Tabii o zaman face falan yok. Bi de Tripkolik vardı. Ezberledim onun yüzünden.
Yaşamak sorun oldu
Hayallerim kayboldu
Bak mahvoldu
Cash Flow doğdu..
Bilmeyenlere: https://www.youtube.com/watch?v=ZP7pofmvroc
Yaşamak sorun oldu
Hayallerim kayboldu
Bak mahvoldu
Cash Flow doğdu..
Bilmeyenlere: https://www.youtube.com/watch?v=ZP7pofmvroc
gangsta rap yapıyor sanırım. ulan 50 kiloluk adam yapınca da ciddiye alamıyor ki insan. gerçi gangsta dinlemem ama olmamış yani. beyenemedim. üzgünüm.
hayata küstüm.
Oo gta oynadığımız dönemlerde arka planda calan hayata kustum sarkisiyla oyununuza keyif katarlardi.
"her şey üst üste gelmedi mi? paralar dertleri vermedi mi? derbeder ölmedi mi cevap verin! o senin vatandaşın askerin." gibi idare eder ama bir neslin internet cafe favori müziğidir.
hey gidi internet cafede geçen gençliğimiz. ne kadar da güzeldi.
hey gidi internet cafede geçen gençliğimiz. ne kadar da güzeldi.
ismindeki flow kelimesine sahip olmayan rapper.
bir insan ritme söz oturtmayı bu kadar mı beceremez ya.
bir insan ritme söz oturtmayı bu kadar mı beceremez ya.
son albümü daha doğrusu geri dönüş yaptığı albümü güzel olan insandır. kendisi de güzel adamdır. mikrofon bizness, yolu yok ve badman şarkıları iyi gaz verir insana.
hayata küstüm şarkısından başka bildiğim şarkısı olmayan rapçi..
Underground rap için önemli bir isim.
hayata küstüm şarkısı ile gönlümüzde taht kuran grup muydu neydi.
ismi flow da, şarkılarında pek yok sanırım o flowdan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar