bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dünya12
- kuran-ı kerim3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- insan5
- kolombiya4
- anın görüntüsü22
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- almanya5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- opel frontera2
- x in memeleri3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- kemalist dünya24
- öldükten sonra bana ne olacak5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- her insanın bir cini olması8
- 33 yaşında olmak3
- iran2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
istanbul'da klip çeken izmirli mafyavari , şarkı sözleriyle dolu şarkıların sitemkar rapçileri.
amına koduğumun rezilleri.
hep böyle kendini bilmezler bu hale getirdi türkçe rap'i.
türkçe rap öldü bitti rahatlayın piç oğlu piç damar rapçiler.
edit: rahdan'ın çok güzel bir açıklaması var bu konuda "türkçe rap artık endüstri lisesi müziği haline gelmiştir." %100 katılıyorum.
yunus emre & frekans dan karanlık çağ
u.l.a.ş dan hiphop'u s.ktiler
hayır anlamıyorum daha 3406 project ten haberi olmayan embesiller gelip t-rap hakkında ahkam kesiyorlar.
siz serdar ortaç dinlerken biz istanbulattack, nefret, meclis-i ala dinlerdik
heeey gidi hey
hep böyle kendini bilmezler bu hale getirdi türkçe rap'i.
türkçe rap öldü bitti rahatlayın piç oğlu piç damar rapçiler.
edit: rahdan'ın çok güzel bir açıklaması var bu konuda "türkçe rap artık endüstri lisesi müziği haline gelmiştir." %100 katılıyorum.
yunus emre & frekans dan karanlık çağ
u.l.a.ş dan hiphop'u s.ktiler
hayır anlamıyorum daha 3406 project ten haberi olmayan embesiller gelip t-rap hakkında ahkam kesiyorlar.
siz serdar ortaç dinlerken biz istanbulattack, nefret, meclis-i ala dinlerdik
heeey gidi hey
dünya ahiret hayata küstüm tarzı şarkılarını dinleyince harbiden dünya ahire hayata küsmüştüm .*
bornova sokakları adlı parçasıyla tanıdığım gruptur. pek kitlesi yoktur.
(bkz: samsung e250)
Izmir menşeli rap grubu imiş. Izmir menşeli olduğunu yeni öğrendim. Vay be
"Sen sensen yoksa fotokopisen oglim" diye intro şarkı sözüne sahip izmir bornova'lı rapper. "Hayata küstüm" adlı şarkıyla nam salmış, kendisini tanıtmıştır. Oldukça eski bir mc olup bir çok organizasyonda yer almıştır. Kendine has tarzı/hardcore olduğu söylenebilir.
Küfürlü şarkılara da sahip rapçidir. Müzikli olunca dinleniyor.
herşeyüstüstegelmedimiparalardertlerinermediiderbederölmedimicevapverinoseninvatandaşınaskerinrastgelemaskeninarkasınasaklandımbekliaklandımölüyorsunkanınakıyorkoçsendegörüyorsun.
Son klibinden sonra ''Ulan Rapangels Pi' yi kesin götürmüştür bu amcık ağızlı'' demeyen var mı?
Keş, müzik yoksunu, gangsterboy , cool, imajsız, tarzsız, isim çekim eki almamış fakir bir rapçi işte.
Son klibinden sonra ''Ulan Rapangels Pi' yi kesin götürmüştür bu amcık ağızlı'' demeyen var mı?
Keş, müzik yoksunu, gangsterboy , cool, imajsız, tarzsız, isim çekim eki almamış fakir bir rapçi işte.
Bir zamanlar ne dinlenirdi be.
Tarafından tweeterda takip edildiğim rapçi.
izmir çetesi şarkısı sağlamdır. Hayata küstümden sonra iyi bir parça daha bence.
yolu yok ve mikrofon bizness şarkıları fenaa bağımlılık yaptı bende .
Kardeşimin ergenlik zamanı favorisiydi. Bütün gün Hayata Küstüm dinler xli dli sli atarlı giderli günlükler tutardı. Tabii o zaman face falan yok. Bi de Tripkolik vardı. Ezberledim onun yüzünden.
Yaşamak sorun oldu
Hayallerim kayboldu
Bak mahvoldu
Cash Flow doğdu..
Bilmeyenlere: https://www.youtube.com/watch?v=ZP7pofmvroc
Yaşamak sorun oldu
Hayallerim kayboldu
Bak mahvoldu
Cash Flow doğdu..
Bilmeyenlere: https://www.youtube.com/watch?v=ZP7pofmvroc
gangsta rap yapıyor sanırım. ulan 50 kiloluk adam yapınca da ciddiye alamıyor ki insan. gerçi gangsta dinlemem ama olmamış yani. beyenemedim. üzgünüm.
hayata küstüm.
Oo gta oynadığımız dönemlerde arka planda calan hayata kustum sarkisiyla oyununuza keyif katarlardi.
"her şey üst üste gelmedi mi? paralar dertleri vermedi mi? derbeder ölmedi mi cevap verin! o senin vatandaşın askerin." gibi idare eder ama bir neslin internet cafe favori müziğidir.
hey gidi internet cafede geçen gençliğimiz. ne kadar da güzeldi.
hey gidi internet cafede geçen gençliğimiz. ne kadar da güzeldi.
ismindeki flow kelimesine sahip olmayan rapper.
bir insan ritme söz oturtmayı bu kadar mı beceremez ya.
bir insan ritme söz oturtmayı bu kadar mı beceremez ya.
son albümü daha doğrusu geri dönüş yaptığı albümü güzel olan insandır. kendisi de güzel adamdır. mikrofon bizness, yolu yok ve badman şarkıları iyi gaz verir insana.
hayata küstüm şarkısından başka bildiğim şarkısı olmayan rapçi..
Underground rap için önemli bir isim.
hayata küstüm şarkısı ile gönlümüzde taht kuran grup muydu neydi.
ismi flow da, şarkılarında pek yok sanırım o flowdan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar