bugün
- kaşar5
- kadir inanır20
- içtim şarabı4
- sözlükteki gizli düşmanım5
- her insanın bir cini olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- gizem3
- mustafa kemal atatürk7
- içinden canavar çıkan insan3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kemalist dünya24
- ilk sevgiliyle evlenmek3
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım3
- hırt4
- mason2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- nervio4
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- velvet28
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak13
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- israil6
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- ona bir şey söyle9
- galatasaray lobisi11
istanbul'da klip çeken izmirli mafyavari , şarkı sözleriyle dolu şarkıların sitemkar rapçileri.
amına koduğumun rezilleri.
hep böyle kendini bilmezler bu hale getirdi türkçe rap'i.
türkçe rap öldü bitti rahatlayın piç oğlu piç damar rapçiler.
edit: rahdan'ın çok güzel bir açıklaması var bu konuda "türkçe rap artık endüstri lisesi müziği haline gelmiştir." %100 katılıyorum.
yunus emre & frekans dan karanlık çağ
u.l.a.ş dan hiphop'u s.ktiler
hayır anlamıyorum daha 3406 project ten haberi olmayan embesiller gelip t-rap hakkında ahkam kesiyorlar.
siz serdar ortaç dinlerken biz istanbulattack, nefret, meclis-i ala dinlerdik
heeey gidi hey
hep böyle kendini bilmezler bu hale getirdi türkçe rap'i.
türkçe rap öldü bitti rahatlayın piç oğlu piç damar rapçiler.
edit: rahdan'ın çok güzel bir açıklaması var bu konuda "türkçe rap artık endüstri lisesi müziği haline gelmiştir." %100 katılıyorum.
yunus emre & frekans dan karanlık çağ
u.l.a.ş dan hiphop'u s.ktiler
hayır anlamıyorum daha 3406 project ten haberi olmayan embesiller gelip t-rap hakkında ahkam kesiyorlar.
siz serdar ortaç dinlerken biz istanbulattack, nefret, meclis-i ala dinlerdik
heeey gidi hey
dünya ahiret hayata küstüm tarzı şarkılarını dinleyince harbiden dünya ahire hayata küsmüştüm .*
bornova sokakları adlı parçasıyla tanıdığım gruptur. pek kitlesi yoktur.
(bkz: samsung e250)
Izmir menşeli rap grubu imiş. Izmir menşeli olduğunu yeni öğrendim. Vay be
"Sen sensen yoksa fotokopisen oglim" diye intro şarkı sözüne sahip izmir bornova'lı rapper. "Hayata küstüm" adlı şarkıyla nam salmış, kendisini tanıtmıştır. Oldukça eski bir mc olup bir çok organizasyonda yer almıştır. Kendine has tarzı/hardcore olduğu söylenebilir.
Küfürlü şarkılara da sahip rapçidir. Müzikli olunca dinleniyor.
herşeyüstüstegelmedimiparalardertlerinermediiderbederölmedimicevapverinoseninvatandaşınaskerinrastgelemaskeninarkasınasaklandımbekliaklandımölüyorsunkanınakıyorkoçsendegörüyorsun.
Son klibinden sonra ''Ulan Rapangels Pi' yi kesin götürmüştür bu amcık ağızlı'' demeyen var mı?
Keş, müzik yoksunu, gangsterboy , cool, imajsız, tarzsız, isim çekim eki almamış fakir bir rapçi işte.
Son klibinden sonra ''Ulan Rapangels Pi' yi kesin götürmüştür bu amcık ağızlı'' demeyen var mı?
Keş, müzik yoksunu, gangsterboy , cool, imajsız, tarzsız, isim çekim eki almamış fakir bir rapçi işte.
Bir zamanlar ne dinlenirdi be.
Tarafından tweeterda takip edildiğim rapçi.
izmir çetesi şarkısı sağlamdır. Hayata küstümden sonra iyi bir parça daha bence.
yolu yok ve mikrofon bizness şarkıları fenaa bağımlılık yaptı bende .
Kardeşimin ergenlik zamanı favorisiydi. Bütün gün Hayata Küstüm dinler xli dli sli atarlı giderli günlükler tutardı. Tabii o zaman face falan yok. Bi de Tripkolik vardı. Ezberledim onun yüzünden.
Yaşamak sorun oldu
Hayallerim kayboldu
Bak mahvoldu
Cash Flow doğdu..
Bilmeyenlere: https://www.youtube.com/watch?v=ZP7pofmvroc
Yaşamak sorun oldu
Hayallerim kayboldu
Bak mahvoldu
Cash Flow doğdu..
Bilmeyenlere: https://www.youtube.com/watch?v=ZP7pofmvroc
gangsta rap yapıyor sanırım. ulan 50 kiloluk adam yapınca da ciddiye alamıyor ki insan. gerçi gangsta dinlemem ama olmamış yani. beyenemedim. üzgünüm.
hayata küstüm.
Oo gta oynadığımız dönemlerde arka planda calan hayata kustum sarkisiyla oyununuza keyif katarlardi.
"her şey üst üste gelmedi mi? paralar dertleri vermedi mi? derbeder ölmedi mi cevap verin! o senin vatandaşın askerin." gibi idare eder ama bir neslin internet cafe favori müziğidir.
hey gidi internet cafede geçen gençliğimiz. ne kadar da güzeldi.
hey gidi internet cafede geçen gençliğimiz. ne kadar da güzeldi.
ismindeki flow kelimesine sahip olmayan rapper.
bir insan ritme söz oturtmayı bu kadar mı beceremez ya.
bir insan ritme söz oturtmayı bu kadar mı beceremez ya.
son albümü daha doğrusu geri dönüş yaptığı albümü güzel olan insandır. kendisi de güzel adamdır. mikrofon bizness, yolu yok ve badman şarkıları iyi gaz verir insana.
hayata küstüm şarkısından başka bildiğim şarkısı olmayan rapçi..
Underground rap için önemli bir isim.
hayata küstüm şarkısı ile gönlümüzde taht kuran grup muydu neydi.
ismi flow da, şarkılarında pek yok sanırım o flowdan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar