bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- demet evgar10
- venezuela6
- kemalistler7
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- 2026 dünya kupası22
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- alan greenspan3
- am okşama4
- aşure2
- dünya11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- zippo2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- futbol17
- kazım koyuncu2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- cips alırken utanmak2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- pozantı2
- panter emel2
- kıskanmak7
eskiden kat be kat daha iyi çizgifilmleri vardı. camp lazlo
dexter'in laboratuvarı
cramp ikizler...etc.
şimdilerde ise sadece gumball ve regular show zevkle izlediklerim arasında.
ttg ise anca yoklukta gider.
dexter'in laboratuvarı
cramp ikizler...etc.
şimdilerde ise sadece gumball ve regular show zevkle izlediklerim arasında.
ttg ise anca yoklukta gider.
(bkz: ed edd ve eddy yi izlerdim bu kanalda. guzel üçlüydü bunlar.
flapjack vardı ne güzel izliyoduk. kaptan yosun hep puştluk yapıyordu. daha yayınlamıyorlar onu. neyse ki adventure time yayınlanıyor hala.adamım finn. onu da kaldırırlarsa sileceğim kanalı.
Yayin akisinin yuzde 90i reklamlardan olusan siktigimin cizgi film kanali.
Cartoon network 10. Yıl özel kuşağı adı altında belli saatlerde eski yapımları yayınladıklarını öğrendim az önce, aklım çıktı sevinçten. samurai jack, dexter's laboratory, juniper lee gibi dizilerin jenerikte aktığını gördüm, umarım denk gelirim. Az önce squirrel boy bitti. Valla muhteşem olay.
Edit: flap jack başladı lan koşun.
Edit: flap jack başladı lan koşun.
Eski çizgi filmleri daha mı eğlenceliydi yoksa biz mi çocuktuk diye sorgulatan dizi. Bir ed, edd n eddy vardı mesela, efsaneydi. Bunun dışında Johnny bravo, samuray jack gibi hoş şeyler olurdu. Tabi 7-8 yıl öncesinden bahsediyorum ama her dizinin 30-35 bölümü olurdu sonra kendini tekrar ederdi.
ileride çocuğum olursa bu kanalı izletirim. trt'deki çizgi filmlerden daha kaliteli çizgi filmler yayınlıyor çünkü. hatta çocuğumla birlikte izlerim.
Çok kaliteli olmasa da eh işte diye geçiştirerek izliyorum, lakin çizgi film icin izleyecek başka kanal göremiyorum. Ben casper, heidi falan istiyorum galiba.
10 yıl önce çok daha kaliteli çizgi filmleri olduğu gerçeği.
imdadıma yetişen çizgi film kanalıdır. sony ve disney de öyle
misafir çocukları sürekli bebe yapımları izliyordu. bebe yapımlara inat cartoon network açarım daha iyi
misafir çocukları sürekli bebe yapımları izliyordu. bebe yapımlara inat cartoon network açarım daha iyi
Şu 3 tipe ne yaptığını merak ettiğim kanal.
adamlar ne zamandır ortada yok.
Ne güzel iyiydiler..
(img:#1697789)
adamlar ne zamandır ortada yok.
Ne güzel iyiydiler..
(img:#1697789)
cartoon network çok bozmuş. eskiden ne güzel gumball falan izliyoduk. kral şakir ne ya.. hayatımda gördüğüm en itici çizgifilm sanırım.
(bkz: ed edd ve eddy
nickelodeondaki avatarın yerini tutamaz.
Çocuğum olsa, izletmem. Çocukların beynini yıkayan kanal.
Zamanında Kids next door, powerpuff girls, samurai jack, megas xlr, johnny bravo gibi çizgi filmleri yayınlayan kanaldı.
Tabi efsane olarak sayılabilmesi için yu gi oh'u yayınlaması gerekirdi.
Tabi efsane olarak sayılabilmesi için yu gi oh'u yayınlaması gerekirdi.
suan tom&jerry var, eski bolumler degil ama seslendirmisler bunlari.
çizgi film kanalı.
benim çocukluğumda daha kaliteli çizgi filmler vardı. johnny bravo ve dexter'ın laboratuvarı efsaneydi
Kablo tv de yok olan kanal,turkcell tv de olan fakat çizgi filmleri orjinal dili ile yayınlayan kanal.Türkçe dublaj yok.
Sonradan b*ka dönen bir çizgi film kanalı.
iyiki küçükken bu kanalda çizgi film izlemiştim
Aksi halde sonum Tiktok izleyen veletler gibi olabilirdi.
Aksi halde sonum Tiktok izleyen veletler gibi olabilirdi.
Sabi sıbyanın hayatını zken kanal. La bi antin kuntin çizgi filmler, bi konu bütünlüğü bile yok anlatılan olayda! Bildiğin mal bi nesil yetişsin diye icat edilmiş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar