bugün
- kadir inanır14
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek9
- true'nun çaylak olması11
- özlü sözler5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- evagreen2
- yürüyüş flörtü3
- yazarların iyi olduğu konular9
- the saturdays2
- seri gizli artı oy veren melek7
- erleg han ile revani yemek2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- egay bey birader2
- kemalist dünya19
- bana dönmek istiyormuşsun2
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- 26 haziran 20265
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- feminist sloganı2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- ktç abinin çaylak olması5
- ciguli kral3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- islam2
- ebu muhammed el culani4
- galatasaray lobisi11
- neden herkes evleniyor hala2
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- savcı ile sevgili olan mafya2
- ingiliz aksanı6
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- artık şaşırmıyorum2
- birader yazar olmak13
eskiden kat be kat daha iyi çizgifilmleri vardı. camp lazlo
dexter'in laboratuvarı
cramp ikizler...etc.
şimdilerde ise sadece gumball ve regular show zevkle izlediklerim arasında.
ttg ise anca yoklukta gider.
dexter'in laboratuvarı
cramp ikizler...etc.
şimdilerde ise sadece gumball ve regular show zevkle izlediklerim arasında.
ttg ise anca yoklukta gider.
(bkz: ed edd ve eddy yi izlerdim bu kanalda. guzel üçlüydü bunlar.
flapjack vardı ne güzel izliyoduk. kaptan yosun hep puştluk yapıyordu. daha yayınlamıyorlar onu. neyse ki adventure time yayınlanıyor hala.adamım finn. onu da kaldırırlarsa sileceğim kanalı.
Yayin akisinin yuzde 90i reklamlardan olusan siktigimin cizgi film kanali.
Cartoon network 10. Yıl özel kuşağı adı altında belli saatlerde eski yapımları yayınladıklarını öğrendim az önce, aklım çıktı sevinçten. samurai jack, dexter's laboratory, juniper lee gibi dizilerin jenerikte aktığını gördüm, umarım denk gelirim. Az önce squirrel boy bitti. Valla muhteşem olay.
Edit: flap jack başladı lan koşun.
Edit: flap jack başladı lan koşun.
Eski çizgi filmleri daha mı eğlenceliydi yoksa biz mi çocuktuk diye sorgulatan dizi. Bir ed, edd n eddy vardı mesela, efsaneydi. Bunun dışında Johnny bravo, samuray jack gibi hoş şeyler olurdu. Tabi 7-8 yıl öncesinden bahsediyorum ama her dizinin 30-35 bölümü olurdu sonra kendini tekrar ederdi.
ileride çocuğum olursa bu kanalı izletirim. trt'deki çizgi filmlerden daha kaliteli çizgi filmler yayınlıyor çünkü. hatta çocuğumla birlikte izlerim.
Çok kaliteli olmasa da eh işte diye geçiştirerek izliyorum, lakin çizgi film icin izleyecek başka kanal göremiyorum. Ben casper, heidi falan istiyorum galiba.
10 yıl önce çok daha kaliteli çizgi filmleri olduğu gerçeği.
imdadıma yetişen çizgi film kanalıdır. sony ve disney de öyle
misafir çocukları sürekli bebe yapımları izliyordu. bebe yapımlara inat cartoon network açarım daha iyi
misafir çocukları sürekli bebe yapımları izliyordu. bebe yapımlara inat cartoon network açarım daha iyi
Şu 3 tipe ne yaptığını merak ettiğim kanal.
adamlar ne zamandır ortada yok.
Ne güzel iyiydiler..
(img:#1697789)
adamlar ne zamandır ortada yok.
Ne güzel iyiydiler..
(img:#1697789)
cartoon network çok bozmuş. eskiden ne güzel gumball falan izliyoduk. kral şakir ne ya.. hayatımda gördüğüm en itici çizgifilm sanırım.
(bkz: ed edd ve eddy
nickelodeondaki avatarın yerini tutamaz.
Çocuğum olsa, izletmem. Çocukların beynini yıkayan kanal.
Zamanında Kids next door, powerpuff girls, samurai jack, megas xlr, johnny bravo gibi çizgi filmleri yayınlayan kanaldı.
Tabi efsane olarak sayılabilmesi için yu gi oh'u yayınlaması gerekirdi.
Tabi efsane olarak sayılabilmesi için yu gi oh'u yayınlaması gerekirdi.
suan tom&jerry var, eski bolumler degil ama seslendirmisler bunlari.
çizgi film kanalı.
benim çocukluğumda daha kaliteli çizgi filmler vardı. johnny bravo ve dexter'ın laboratuvarı efsaneydi
Kablo tv de yok olan kanal,turkcell tv de olan fakat çizgi filmleri orjinal dili ile yayınlayan kanal.Türkçe dublaj yok.
Sonradan b*ka dönen bir çizgi film kanalı.
iyiki küçükken bu kanalda çizgi film izlemiştim
Aksi halde sonum Tiktok izleyen veletler gibi olabilirdi.
Aksi halde sonum Tiktok izleyen veletler gibi olabilirdi.
Sabi sıbyanın hayatını zken kanal. La bi antin kuntin çizgi filmler, bi konu bütünlüğü bile yok anlatılan olayda! Bildiğin mal bi nesil yetişsin diye icat edilmiş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar