bugün
- sözlük kızlarının vücutları5
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- yılmaz güney8
- dolandırılan insanların genel özellikleri6
- rahmi koç5
- falıma bakmak isteyen var mı24
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- namaz takkesi4
- kuzenin içine boşalmak9
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak5
- sırrı süreyya önder4
- kemal kılıçdaroğlu17
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış3
- winona ryder3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı3
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- velvet5
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- birader yazar olmak4
- yengeyi götürmek3
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- futbol12
- erkekler neden az yaşar4
- tff başkanının adalet bakanını göreve çağırması3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- evde mum bulundurmak5
- gulmekicinyaratilmis4
- yaşama nedenleri2
- ioçk kızmış beyler4
- ibrahim hacıosmanoğlu7
- futbolun eskiden güzel olması3
- chobani stadyumu2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- metrobüs kliması4
- aylık 309 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- messicilerin genel özellikleri2
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yaz aşkı bulamamak7
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- aldım kabul ettim9
- sevan nişanyan2
toblerone'un gönlümdeki tahtını sallamaktadır, pek güzel bir çikolatadır kendisi.
(bkz: cennetten bir parça)
Ps: eksileyen arkadaşa ithafen
Göklerdeki babamız sen bizi kutsa. bi ayet daha Küller küllere karışır.
Ps: eksileyen arkadaşa ithafen
Göklerdeki babamız sen bizi kutsa. bi ayet daha Küller küllere karışır.
afrodizyak etkisi yaratan enfes çikolata.
bütün yer fıstıklarını alelade olması eğırda kıtır kıtır kırılması hafif yumuşak nuganın o mahmur hissi hele karamel... bekaretini phoenix marie ile kaybetmek gibidir. bittiğinde dahasını istersin ama... yapabilecek bir şey yoktur. işini çok hızlı bitirmiş keyfini çıkartamamışsındır.
kim bulmuşsa allah ondan bin kere razı olsun.
kutsal çikolatadır.tapılır.
beni benden alan çikolatadır. kahve ile de süper gitmektedir.
Yumuşak biraz ağızda eriyecek kıvamda yenmesi makul olan. Beyin içinde saniyelik huzur, isyan , göz kararması gibi durumlara yol açabilecek güçteki lezzet.
muhteşem bir şey sınavlardan yazılılardan önce liselilere tavsiyemdi. lipton icetea nin her türlüsüyle iyi gider.
bir çikolatadan daha fazlasıdır.
bakkallarda marketlerde yok satan çikolatadır. 2012'nin yıldız çikolatasıdır. 1 tane alan görmedim, hep ikişer ikişer üçer üçer,
hakkındaki bir değerlendirme ve ağız sulandıran bir foto için buraya bakın ve gidip bakkalda 3 tane kapın derim.
http://www.cikolataport.com/cikolata/eti-canga/
hakkındaki bir değerlendirme ve ağız sulandıran bir foto için buraya bakın ve gidip bakkalda 3 tane kapın derim.
http://www.cikolataport.com/cikolata/eti-canga/
vuvuzela çalan maymunları göstererek nasıl ırkçı bir tavır sergilediğini farkedememiş geri zekalı reklamcıların tanıttığı ürün.
`http://www.youtube.com/watch?v=tak4s_mlzo8`
`http://www.youtube.com/watch?v=tak4s_mlzo8`
snickers' tan sonra oluşan fobimi ortada kaldırmış, son bir ay içinde beni kendine bağımlı yapmış çikolatadır. yemediğimde yoksunluk krizine giriyorum.
bugünlerde a101'de 5'lisi 1.80 tl. 2 paket kaptım. fevkaladenin fevkinde bir şey. eti bu işi biliyor.
Reklamları kadar kötü olan bir çikolatadır.
reklamı olmasa tadından yenmeyecek çikolatadır. iki arkadaşım, reklam yüzünden vazgeçti tadından.
insanı maymun eden çikolata.
2012 yılının en iyi çıkış yapan çikolatası.
hayranlıkla yediğim çikolatadır.
eti favorilerimdendir.
yedekde 3 pakette olsa yenildiği esnada yere düşen bir çikolatalı fıstık parçası kişiyi derin hüzünlerle buluşturabilir.
yedekde 3 pakette olsa yenildiği esnada yere düşen bir çikolatalı fıstık parçası kişiyi derin hüzünlerle buluşturabilir.
bir eti karam gurme değil olamaz da ama güzel kendi çapında.
şüphesiz ki çok güzel çikolatadır.
hele o dağınık fıstığın ağızda yayılması yok mu..
bir canga sever olarak yemeye doyamıyorum, efendim.
hele o dağınık fıstığın ağızda yayılması yok mu..
bir canga sever olarak yemeye doyamıyorum, efendim.
niye çözemedim ama hep aklıma django geliyor.
spordan öncesi yenmesi tavsiye edilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar