bugün
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- türk kızı egosu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- güzel huylu kezo3
- biat kültürü3
- yazarların imza parfümleri14
- artık sevmeyeceğim2
- toz yumrususun unutma2
- tramer kaydı olan kız3
- yargıcı3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- pkk nasıl biter5
- wowturkey3
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- 2026 dünya kupası23
- bidat2
- erkekler neden az yaşar9
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- bir insanı sevmek12
- dünya11
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- amerika birleşik devletleri5
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- mutluluğun fark edilmemesi9
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- futbol17
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- devlet gücü6
- amerikan yahudileri3
- niğdeliler2
- raskolnikov2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
Evet arkadaşlar biz ne kadar milliyetçiyiz diye geçinsekte dizidende anlaşılacağı gibi zamanında tek kalan yalnız kurtlardır(pöh) börü.alper çağlar'a tebrikler.temennim bundan sonra hiçbir türkiye sevdalısının arkasından çekilmeyecek türkler.
Bu arada cartelll!!
Bu arada cartelll!!
komşumuzun çocuğunun çektiği dizi film. 5.bölümden sonra sinema filmine dönüşmesi kuvvetle muhtemeldir.
açık ve net evet.
açık ve net evet.
dün gece televizyonda denk gelip bi 10 dakika kadar izledim. sansürsüz izlemek lazım. ciddi vakit ayırmak lazım. birinci sezonu bitince bir gece internetten komple yalayıp yutmak lazım.
ben televizyonda kolay kolay dizi izlemem ama inşallah bunu izleyeceğim.
ben televizyonda kolay kolay dizi izlemem ama inşallah bunu izleyeceğim.
bayılıyorum bu tür dizilere. burada vatan millet sakarya diyen oyuncular binlerce tl kazanırken gerçek hayatta askerler, polisler şehit oluyor bilin istedim.
bir de diziye lafım yok tamam ama yok hükümete şöyle göndermeli, böyle lafı koymuş falan filan arkadaşlar, hangi dönemde yaşıyoruz? eğer hükümet bu diziden rahatsız olsaydı yayınlayacak yer bulamazlardı. gerçek dünyaya dönmeniz dileğiyle.
bir de diziye lafım yok tamam ama yok hükümete şöyle göndermeli, böyle lafı koymuş falan filan arkadaşlar, hangi dönemde yaşıyoruz? eğer hükümet bu diziden rahatsız olsaydı yayınlayacak yer bulamazlardı. gerçek dünyaya dönmeniz dileğiyle.
gerçekten kaliteli bir yapım emeğe geçen herkesi tebrik etmek lazım ama simgelerle kafaya takık birisi olarak söylüyorum sondaki kurt logosu değil abisi bildiğiniz baphomet...
hocam bir işi yapacağınız zaman lütfen şu ezoterik saçmalıklarına girmeyin... hayır gözüme batmasa teori üretmeyeceğim ama ne biçim kurt logosu öyle...
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1640641/
hocam bir işi yapacağınız zaman lütfen şu ezoterik saçmalıklarına girmeyin... hayır gözüme batmasa teori üretmeyeceğim ama ne biçim kurt logosu öyle...
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1640641/
çomarlara gaz vermesi için yaratıldığı çok belli olan vasat askeri dizilerden biri daha.
En kısa zamanda final yapması dileğiyle.
En kısa zamanda final yapması dileğiyle.
Siz film ile gaz almayı iyi bilirsiniz, kurtlar vadisinde olduğu gibi.
Amerikan askerlerinin kafasına çuval geçirip, israil konsolosluğunu basmayı falan iyi bilirsiniz diyorum! Size diyorum size! Ancak diyorum filmlerde yaparsınız diyorum! Yoksa başka türlü Çomarların gazını nasıl alabilirdiniz ki?
Amerikan askerlerinin kafasına çuval geçirip, israil konsolosluğunu basmayı falan iyi bilirsiniz diyorum! Size diyorum size! Ancak diyorum filmlerde yaparsınız diyorum! Yoksa başka türlü Çomarların gazını nasıl alabilirdiniz ki?
gördüğüm en kaliteli dizilerden birisidir börü. ilk bölümü hemen izledim harika bir yapım.
zoruna gidenin borusuna oturtulması dileğiyle, savaş dizileri içinde en etkin ve kaliteli olanıdır.ekip sağlam.diyaloglar abartı fakat en azından diğer diziler gibi entrikalar, aşk hikayelerine sarmazlarsa iyi.gerçi, 6-8 bölüm bişey olacak aşka vakit kalmaz.
çomarla gaz verme amacıyla piyasa sürülmüş boş dizi.
Edit: afrin'de öldürülen terörist sayısına inananlar bu diziyi zevkle takip etmektedir.
Edit: afrin'de öldürülen terörist sayısına inananlar bu diziyi zevkle takip etmektedir.
Keskin nişancı kızın taciz ateşi yiyince tüfek dipçiğiyle yüzünü koruduğu dizi.
Herkes bilmez bunları. Sağlam danışmanları var demek ki.
Herkes bilmez bunları. Sağlam danışmanları var demek ki.
Askeri dizilerde ekseriyetle(iyi veya kötü olması önemli değil) gaz alma amaçlı yaftası yakıştıran bir adet güruh var. Ulan o zaman aşk dizileri, durum komedileri, polis veya mafya dizileri de bir grubu başlamak için var. Ya ne boş adamsınız amkç konusu asker veya pöh/jöh olunca batıyor size. On numara dizi.
Bir dönem hoca efendi diye adamın kıçını yalayanlar şimdi düşman ve milleti gaza getirmek için güzel malzeme.
Bu ülke insanı diziyle bile gaza geliyor amk.
Tatlı su milliyetçilerinin doluştuğu başlık.
Bu ülke insanı diziyle bile gaza geliyor amk.
Tatlı su milliyetçilerinin doluştuğu başlık.
Yok sözmüş Yok savaşçıymış. Hepsinin amına koyan bir dizi. Dola boynuma turan babaaaaaa
Sinema tadinda bir dizi.
sadece adı bile orospu çocuklarını delirten (bkz: türk) dizisi.
silahlı,stratejili,ulusalcı dizi yapıtlarının üstadıdır ve olaylar gerçekler üzerinden kurulmuş.efsaneler efsanesi dizi.kahpelere de hazımsızlık yapar izlemesin.
Biraz baktım. Akıcı bir dizi gibi sanki.
Biri beni yesillendirsin. Asena mı vurdu kız çocuğunu izleyemedim de.
Bayağı sağlam ve kaliteli bir dizi. Her şey tadında. Özellikle çatışma sahneleri diğer askeri dizilerden daha gerçekçi ve kaliteli. dizideki atatürk vurgusuna da hayran kaldım açıkcası. Oyuncular da çok iyi ve duyguları izleyene tam anlamıyla geçirebilen yetenekli kişiler. Abuk subuk zengin kız fakir oğlan edebiyatlı aşk dizileri izleyenler lütfen milleti gaza getirmeli film diye yorum yapmasın bir zahmet. Zaten Aklı başında bir türk evladının dizi izleyerek Milli şuuru uyanmaz. neyin ne olduğunu ayırt ederek izleyen kesimle çomarları karıştırmayın lütfen.
Tv de dönen onlarca asker dizisinden sadece biri.algı operasyonun son meyvesi.
dün merak edip izledim... atatürk göndermeleri tabiki hoş ama neden bu dizide asker polisin yancısıymış gibi gösteriliyor? güneydoğudaki operasyonlarda kırsalda asker varken neden bu dizide asker sadece geri destek veriyormuş da bütün işi kırsalda da polis yapıyormuş gibi bir izlenim yaratılıyor?
reyting almaması üzücü. ama sebebi kadın hikayesi. ekipteki tek kadın asena'nın hem diyalogları hem de hikayesi kötü. hatta yakışıksız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar