bugün
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor5
- pkk nasıl biter5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dünya11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 2026 dünya kupası25
- saygıdeğer birader yazarlar3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz2
- futbol17
- yaratıcı çıkma teklifleri3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- niğdeliler2
- yazarların imza parfümleri12
- bir insanı sevmek12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- lise5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- raskolnikov2
- akp aslında yok her şey dekor5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- erkekler neden az yaşar8
- yargıcı2
- kıskanmak7
- amerikan yahudileri3
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- hızlı para kazanmanın yolları6
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- güney kore2
- devlet bahçeli2
- güney afrika2
- 25 haziran 2026 güney afrika güney kore maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- devlet gücü6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- bosna hersek4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı3
- m r e r e c t o5
Polisleri gece kulübüne giden piçleri ve kaşarları korumakla görevli olarak göstermistir.
Yakın tarihteki terörist eylemlerden biri olan reina saldırısı ile başlamıştır.
açılışı çok sağlam olan dizi.
çok iyi gidiyor. sadece asena karakterine iyi diyaloglar yazılmamış, onun dışındaki her şey iyi.
Bana, Behzat ç.’de absolut u çektikten sonra verilen “iyiymiş lan” tepkisini verdiren dizi
dizi izleyerek vatan kurtardığını zanneden tiplerin doluştuğu başlık.
vatan sevgisini siz çok yanlış anlamışsınız.
kafalara bak.
Edit: milletin evlatları şehit olsun siz dizi izleyerek milliyetçi olun. Ne güzel valla.
vatan sevgisini siz çok yanlış anlamışsınız.
kafalara bak.
Edit: milletin evlatları şehit olsun siz dizi izleyerek milliyetçi olun. Ne güzel valla.
propaganda için üretilen türk dizileri arasına eklenmiş bir başka dizi. tarafın ne olduğu önemli değil, size empoze edilen bir şeyin olması önemli. güçler zaman zaman değişir ama bu gerçek değişmez türkiye'de(iq seviyesi üç haneli seviyelere ulaşmadığı taktirde).
Börü'nün anlamının yanlış verildiği dizi. Börü ya da böri ön türkçe'de kurt demektir. Bu dizide bahsi gecen kurt gökbörü'dür. Gök yeleli erkek kurt yol gösteren, lider, koruyucu olan kurttur ve inanışa göre yüz yılda bir görülür.
Uzun zaman sonra televizyon karşısına geçip pür dikkat ekrana bakmamı sağlamış ve ilk bölümünün temasıyla gönlümü fethetmiş olan, uzun zamandır yollarını beklediğim dizidir. ilk bakışta; gerek oyunculuklar, gerek olay örgüsü, gerekse diyaloglar itibariyle beklediğime değmiştir, fakat benim adıma en önemlisi detaylardır ve bu konuda da tam not almıştır.
Ayrıca; bir zamanlar Polat ve Çakır'a iman edenler klavyeyi yavaşça yere bırakabilirler, zira bu mevzu onları aşar.
Börü bey diyeceksiniz, hatta; gökbörü!
Ayrıca; bir zamanlar Polat ve Çakır'a iman edenler klavyeyi yavaşça yere bırakabilirler, zira bu mevzu onları aşar.
Börü bey diyeceksiniz, hatta; gökbörü!
dizi efsane olacağa benziyor. dizinin repliklerini börü replikleri başlığı altında toplayalım, yeşilledirelim diyorum.
börü len mq.
bozkurt moruq.
fethullah ın itleri kaçsın moruq.
15 temmuz len mq.
izlemedim ama diğer savaş dizilerinden farkı yoktur. böyledir işte.
bozkurt moruq.
fethullah ın itleri kaçsın moruq.
15 temmuz len mq.
izlemedim ama diğer savaş dizilerinden farkı yoktur. böyledir işte.
Az önce arka planda haberler verilirken bir babanın oğluna üç maymun hareketi yaptırdığı dizi, tebrik ediyorum Alper Bey, etkilendim.
Ama Fırat doğruloğlu nu ciddiye alamıyorum malesef.
Ama Fırat doğruloğlu nu ciddiye alamıyorum malesef.
comarlara gaz verme amacli uretilen dizi.
fethullahin picleri falan demisler diye herkes orgazm olmus.
bu devirde feto'ya kufur etmeyeni dovuyorlar zaten siz neyin kafasini yasiyorsunuz aq kazmalari?
fethullahin picleri falan demisler diye herkes orgazm olmus.
bu devirde feto'ya kufur etmeyeni dovuyorlar zaten siz neyin kafasini yasiyorsunuz aq kazmalari?
Ekibe yeni gelen çaylak fetöcü olabilir. Sızmıştır yani.
Aaah bugün başlayan mükemmel ötesi bir dizi. Ama 6 bölüm olması üzdü...
yine ucuz,banal, dandik çakma bir milliyetçilik duygusuyla yeni dönem popüler askeri,militarist yeni dönem dizisi.
3-4 yıl önce " fethuullağğ hocaaaaammm sğiikiniizii yaliyiim" diye böğüren tipler şimdi nasıl da ona buna küfrediyor "fetöcü" diye . bu diziyi izleyip "wowowowo helal oww vataaan" diye orgazm olanların çoğu zamaında " hoca efendimissss" kıvamında asalaklardı.
Millete böyle böyle gaz veriyorlar sonra da bi bok sanıyor herkes kendini bir önemli buluyor böyle şeyleri "destan" falan diyor.
3-4 yıl önce " fethuullağğ hocaaaaammm sğiikiniizii yaliyiim" diye böğüren tipler şimdi nasıl da ona buna küfrediyor "fetöcü" diye . bu diziyi izleyip "wowowowo helal oww vataaan" diye orgazm olanların çoğu zamaında " hoca efendimissss" kıvamında asalaklardı.
Millete böyle böyle gaz veriyorlar sonra da bi bok sanıyor herkes kendini bir önemli buluyor böyle şeyleri "destan" falan diyor.
atatürkçü, milliyetçi dizi özlemimizi gideren dizi. gayet iyi.
1 saat olması nedeniyle nasıl geçtiğini anlamadığım Türk dizisidir. Format ve yapı olarak diğer dizilerden farklı görünüyor. Bir Polis Özel Harekat Timinin odağında Türkiye'de yaşanan siyasi ve operasyonel durumları (yaşananlarda dahil) ekrana taşıyacak gibi duruyor.
izledim ve sevdim özellikle şu sözlerin geçtiği sahneyi;
“Geçen geldiğimde arkamda Atatürk portresi vardı, en sevdiğim gökyüzüne baktığı. Geçen hafta ilk onu kaldırdılar. duvarlarda sanıyorlar gücü, öyle korktular."
Ve üstüne Mustafa kemalin askerleriyiz denilen bir kısım da vardı valla ne diyelim helal olsun.
“Geçen geldiğimde arkamda Atatürk portresi vardı, en sevdiğim gökyüzüne baktığı. Geçen hafta ilk onu kaldırdılar. duvarlarda sanıyorlar gücü, öyle korktular."
Ve üstüne Mustafa kemalin askerleriyiz denilen bir kısım da vardı valla ne diyelim helal olsun.
o kadar gürültü yaptılar ama reyting almadı.
valla dizide anormal bir şekilde atatürk vurgusu yapılması dizinin sonunda ters köşe yaparak atatürkçülüğü kötüleyeceklermiş gibi bir şüphe uyandırdı içimde.
sonuçta star akp kanalı sayılır.
bi işkillenmedim değil yani.
sonuçta star akp kanalı sayılır.
bi işkillenmedim değil yani.
On numara beş yıldız bir dizi olmuş beklediğimize değdiğini düşünüyorum.
ne beklediğine göre sonuçları değişebilecek olan şahsi fikrime göre ise ilk bölümden geçer not almış dizi.
hadi şimdi beni yaftalayın ooo fanatik ooo bi gaza gelen mal daha ooo zeka yerlerde şu bu vs diye. hani ayırdınız ya kendinizi sizin deyiminizle gaza gelmeye hazır fanatiklerden bende merak ediyorum ne bekliyorsunuz ?
gidin yıllar öncesine bilmem kaç yüz bölümdür devam eden arka sokaklara, kurtlar vadisine başta iyi olsa dahi - ki arka sokaklar için onu bile diyemiyorum - sonradan saçma sapan konuları olan dizilere döndüler. oyunculuklar da cabası. bir de o beğendiğiniz kıyasladığınız amerika yapımı dizilerden birine gidelim the brave. incirlik üssünde konuşlu amerikaya bağlı bir timin operasyonlarını anlatıyor. kesinlikle beğendiğim ve severek izlediğim bir dizi ama size en basitinden adanada geçen bir bölümden bahsedeyim. mekanın adanayla alakası yok. bizlerle hiç alakası yok. emek 0. olay saçma sapan.
anlatmak istediğim şu dizi kesinlikle kendi klasmanında iyi yerlere gelebilecek ve akıllarda kalabilecek bir dizi. senaryo güzel,oyuncular iyi anlatmak istenilen de iyi. bırakın gelişsin bırakın olduğu yerde sayıp bilmem kaç yüz bölüm çekeceğine 6 bölümde tadında bırakıp güzel kalsın. eleştirin ama bok atıp çirkinleşmeyin.
hadi şimdi beni yaftalayın ooo fanatik ooo bi gaza gelen mal daha ooo zeka yerlerde şu bu vs diye. hani ayırdınız ya kendinizi sizin deyiminizle gaza gelmeye hazır fanatiklerden bende merak ediyorum ne bekliyorsunuz ?
gidin yıllar öncesine bilmem kaç yüz bölümdür devam eden arka sokaklara, kurtlar vadisine başta iyi olsa dahi - ki arka sokaklar için onu bile diyemiyorum - sonradan saçma sapan konuları olan dizilere döndüler. oyunculuklar da cabası. bir de o beğendiğiniz kıyasladığınız amerika yapımı dizilerden birine gidelim the brave. incirlik üssünde konuşlu amerikaya bağlı bir timin operasyonlarını anlatıyor. kesinlikle beğendiğim ve severek izlediğim bir dizi ama size en basitinden adanada geçen bir bölümden bahsedeyim. mekanın adanayla alakası yok. bizlerle hiç alakası yok. emek 0. olay saçma sapan.
anlatmak istediğim şu dizi kesinlikle kendi klasmanında iyi yerlere gelebilecek ve akıllarda kalabilecek bir dizi. senaryo güzel,oyuncular iyi anlatmak istenilen de iyi. bırakın gelişsin bırakın olduğu yerde sayıp bilmem kaç yüz bölüm çekeceğine 6 bölümde tadında bırakıp güzel kalsın. eleştirin ama bok atıp çirkinleşmeyin.
alper çağlar duyurduğundan beri sabırsızlıkla bekleyenlerdendim. ama içimde hep bi korku vardı. herkes zannediyor ki dizinin süresini 2.5 saatten 1 saate indirince yabancı diziler gibi kaliteli oluyo. yok işte olmuyo bu dizi de bunun en büyük kanıtı.
herkes diyor ki daha ilk bölüm hemen ne eleştiriyosunuz. zaten dizi 6 bölüm olacak. ve 6 bölümde yine amerikan askerinden bozma havalı, dövmeli, alkolik türk polislerini izlicez bu kez. araya biraz vatan severlik biraz atatürkçülük biraz küfür biraz entrikalı aşk ekleyince olmuyo.
diyaloglar eğreti, her cümleyi beylik bir şey söylemişçesine söyleyen karakterler burada da var. ne yerli dizi olabilmiş ne yabancı dizi. arada bi yerde kalmış gibi. bana hiç doğal gelmiyor bu diyaloglar, konuşmalar, oyunculuklar.
prodüksiyon anlamında kaliteli bir iş. iyice sıçıp batırmazsa 6 bölüm devam ederim zaten ama o kadar bekledik bu da fos çıktı, üzücü.
alper çağlar belli ki bir şeyler anlatma kaygısı olan bir adam. arkasındaki kitleleri böyle sürükleyebilmesi de bu yüzden. ama bunu yaparken de senaryoya biraz daha eğilmeli, daha doğal diyaloglar karakterler yazmaya çalışmalı diye düşünüyorum. eyyorlamam bu kadar.
herkes diyor ki daha ilk bölüm hemen ne eleştiriyosunuz. zaten dizi 6 bölüm olacak. ve 6 bölümde yine amerikan askerinden bozma havalı, dövmeli, alkolik türk polislerini izlicez bu kez. araya biraz vatan severlik biraz atatürkçülük biraz küfür biraz entrikalı aşk ekleyince olmuyo.
diyaloglar eğreti, her cümleyi beylik bir şey söylemişçesine söyleyen karakterler burada da var. ne yerli dizi olabilmiş ne yabancı dizi. arada bi yerde kalmış gibi. bana hiç doğal gelmiyor bu diyaloglar, konuşmalar, oyunculuklar.
prodüksiyon anlamında kaliteli bir iş. iyice sıçıp batırmazsa 6 bölüm devam ederim zaten ama o kadar bekledik bu da fos çıktı, üzücü.
alper çağlar belli ki bir şeyler anlatma kaygısı olan bir adam. arkasındaki kitleleri böyle sürükleyebilmesi de bu yüzden. ama bunu yaparken de senaryoya biraz daha eğilmeli, daha doğal diyaloglar karakterler yazmaya çalışmalı diye düşünüyorum. eyyorlamam bu kadar.
asıl olarak börü adı anıldığı zaman gelmesinden korkulan yaratıklara canavarlara genel olarak verilen isim.
ayrıca son dönemde terör örgütlerine kafa tutma furyasına tabi olarak, piyasaya sürülmüş ve sonuç olarak tanitimlardaki beklentilerin gayet altında kalmış bir dizinin ismi...
ayrıca son dönemde terör örgütlerine kafa tutma furyasına tabi olarak, piyasaya sürülmüş ve sonuç olarak tanitimlardaki beklentilerin gayet altında kalmış bir dizinin ismi...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar