bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi4
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor8
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- akla gelen her başlığı açamamak2
- türk kızı egosu6
- hızlı para kazanmanın yolları12
- kürt mimarisi2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- milletin anasına küfretmek2
- yazarların imza parfümleri14
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- güzel huylu kezo4
- erkekler neden az yaşar10
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- tramer kaydı olan kız4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uranyum ve roket2
- vajinizm2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- bir insanı sevmek12
- biat kültürü3
- 2026 dünya kupası23
- pkk nasıl biter5
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- wowturkey3
- yargıcı3
- artık sevmeyeceğim2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- kıskanmak7
- toz yumrususun unutma2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
alper çağlar duyurduğundan beri sabırsızlıkla bekleyenlerdendim. ama içimde hep bi korku vardı. herkes zannediyor ki dizinin süresini 2.5 saatten 1 saate indirince yabancı diziler gibi kaliteli oluyo. yok işte olmuyo bu dizi de bunun en büyük kanıtı.
herkes diyor ki daha ilk bölüm hemen ne eleştiriyosunuz. zaten dizi 6 bölüm olacak. ve 6 bölümde yine amerikan askerinden bozma havalı, dövmeli, alkolik türk polislerini izlicez bu kez. araya biraz vatan severlik biraz atatürkçülük biraz küfür biraz entrikalı aşk ekleyince olmuyo.
diyaloglar eğreti, her cümleyi beylik bir şey söylemişçesine söyleyen karakterler burada da var. ne yerli dizi olabilmiş ne yabancı dizi. arada bi yerde kalmış gibi. bana hiç doğal gelmiyor bu diyaloglar, konuşmalar, oyunculuklar.
prodüksiyon anlamında kaliteli bir iş. iyice sıçıp batırmazsa 6 bölüm devam ederim zaten ama o kadar bekledik bu da fos çıktı, üzücü.
alper çağlar belli ki bir şeyler anlatma kaygısı olan bir adam. arkasındaki kitleleri böyle sürükleyebilmesi de bu yüzden. ama bunu yaparken de senaryoya biraz daha eğilmeli, daha doğal diyaloglar karakterler yazmaya çalışmalı diye düşünüyorum. eyyorlamam bu kadar.
herkes diyor ki daha ilk bölüm hemen ne eleştiriyosunuz. zaten dizi 6 bölüm olacak. ve 6 bölümde yine amerikan askerinden bozma havalı, dövmeli, alkolik türk polislerini izlicez bu kez. araya biraz vatan severlik biraz atatürkçülük biraz küfür biraz entrikalı aşk ekleyince olmuyo.
diyaloglar eğreti, her cümleyi beylik bir şey söylemişçesine söyleyen karakterler burada da var. ne yerli dizi olabilmiş ne yabancı dizi. arada bi yerde kalmış gibi. bana hiç doğal gelmiyor bu diyaloglar, konuşmalar, oyunculuklar.
prodüksiyon anlamında kaliteli bir iş. iyice sıçıp batırmazsa 6 bölüm devam ederim zaten ama o kadar bekledik bu da fos çıktı, üzücü.
alper çağlar belli ki bir şeyler anlatma kaygısı olan bir adam. arkasındaki kitleleri böyle sürükleyebilmesi de bu yüzden. ama bunu yaparken de senaryoya biraz daha eğilmeli, daha doğal diyaloglar karakterler yazmaya çalışmalı diye düşünüyorum. eyyorlamam bu kadar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar