bugün
- am okşama4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- milletin anasına küfretmek2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor2
- türk kızı egosu6
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- demet evgar2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- güzel huylu kezo4
- yazarların imza parfümleri14
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- uranyum ve roket2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- vajinizm2
- erkekler neden az yaşar10
- tramer kaydı olan kız4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- bir insanı sevmek12
- pkk nasıl biter5
- 2026 dünya kupası23
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- artık sevmeyeceğim2
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- yargıcı3
- wowturkey3
- toz yumrususun unutma2
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- kemal kılıçdaroğlu19
- futbol17
- kıskanmak7
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- bidat2
ne beklediğine göre sonuçları değişebilecek olan şahsi fikrime göre ise ilk bölümden geçer not almış dizi.
hadi şimdi beni yaftalayın ooo fanatik ooo bi gaza gelen mal daha ooo zeka yerlerde şu bu vs diye. hani ayırdınız ya kendinizi sizin deyiminizle gaza gelmeye hazır fanatiklerden bende merak ediyorum ne bekliyorsunuz ?
gidin yıllar öncesine bilmem kaç yüz bölümdür devam eden arka sokaklara, kurtlar vadisine başta iyi olsa dahi - ki arka sokaklar için onu bile diyemiyorum - sonradan saçma sapan konuları olan dizilere döndüler. oyunculuklar da cabası. bir de o beğendiğiniz kıyasladığınız amerika yapımı dizilerden birine gidelim the brave. incirlik üssünde konuşlu amerikaya bağlı bir timin operasyonlarını anlatıyor. kesinlikle beğendiğim ve severek izlediğim bir dizi ama size en basitinden adanada geçen bir bölümden bahsedeyim. mekanın adanayla alakası yok. bizlerle hiç alakası yok. emek 0. olay saçma sapan.
anlatmak istediğim şu dizi kesinlikle kendi klasmanında iyi yerlere gelebilecek ve akıllarda kalabilecek bir dizi. senaryo güzel,oyuncular iyi anlatmak istenilen de iyi. bırakın gelişsin bırakın olduğu yerde sayıp bilmem kaç yüz bölüm çekeceğine 6 bölümde tadında bırakıp güzel kalsın. eleştirin ama bok atıp çirkinleşmeyin.
hadi şimdi beni yaftalayın ooo fanatik ooo bi gaza gelen mal daha ooo zeka yerlerde şu bu vs diye. hani ayırdınız ya kendinizi sizin deyiminizle gaza gelmeye hazır fanatiklerden bende merak ediyorum ne bekliyorsunuz ?
gidin yıllar öncesine bilmem kaç yüz bölümdür devam eden arka sokaklara, kurtlar vadisine başta iyi olsa dahi - ki arka sokaklar için onu bile diyemiyorum - sonradan saçma sapan konuları olan dizilere döndüler. oyunculuklar da cabası. bir de o beğendiğiniz kıyasladığınız amerika yapımı dizilerden birine gidelim the brave. incirlik üssünde konuşlu amerikaya bağlı bir timin operasyonlarını anlatıyor. kesinlikle beğendiğim ve severek izlediğim bir dizi ama size en basitinden adanada geçen bir bölümden bahsedeyim. mekanın adanayla alakası yok. bizlerle hiç alakası yok. emek 0. olay saçma sapan.
anlatmak istediğim şu dizi kesinlikle kendi klasmanında iyi yerlere gelebilecek ve akıllarda kalabilecek bir dizi. senaryo güzel,oyuncular iyi anlatmak istenilen de iyi. bırakın gelişsin bırakın olduğu yerde sayıp bilmem kaç yüz bölüm çekeceğine 6 bölümde tadında bırakıp güzel kalsın. eleştirin ama bok atıp çirkinleşmeyin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar