bugün
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- küfreden kız iticiliği7
- ismet gurbuz 202418
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ankara4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- wine me dine me2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- ilgi3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
iyidir.
yukarıda sistem bey.
yukarıda sistem bey.
Yaklasik 2 saat sonra kavusavagim sehrim.
Tabi ki mudanya’da yasiyorum. Merkezi cop.
Tabi ki mudanya’da yasiyorum. Merkezi cop.
Avm çöplüğü.
şuan yemyeşil bir manzaraya karşı çayımı içtiğim şehir. gidilecek yerleri bilmeyenler için avm çöplüğü, gerçek bursa' yı sevenler için bir tarafı mavi deniz bir tarafı koskoca uludağ.
Bir Adana olmasada o şehri sevmeye sebep olan bir civcivim var artık... Kaçtır periyodik geliyorum hala aynı heyecan...
Yesil cennet. Eskisi gibi mi bilinmez zira 10 yil oldu gideli.
Burada yaslanamasam da yaşlılığımi geçirmek istediğim şehir. Çok seviyorum Bursa'yı. Bu güzel yerden ayrılıp bir sürü akraba, tanıdığın olduğu, sanki herkesin birbirini tanıdığı bir yere taşınacağım. Misafiri, eşi dostu severim. Severim de böyle uzakta olunca kıvamında görüşüyoruz. Şimdi gideceğim, ben sınırlarımı koyarken birilerini kıracağım, insanlar beni böyle kabullenecek derken aylar geçecek. Of sözlük, böyle bağımsız rahat yaşamaya öyle alıştım ki. Neredeyse her haftasonu bir tanıdığımın düğünü olduğu bir yere geçici olarak da olsa taşınmak çok zor geliyor. insanlar istediği kadar soğuk desin, bildiğimi okuyacağım.
öncelikle şöyle söyleyeyim;
özlemişim sarhoşluğunu bu semtin sokaklarını.
yani 20 yıl bu şehirde yaşadıktan sonra, sevmediğimi hissediyordum. ardından 5 yıllık çanakkale maceramın ardından bursa hakkında özlem hissi gelip 1 hafta kaldıktan sonra geçiyordu. sonra bursa'ya döndüğümde ilk 1 ay allah belasını versin böyle şehirin havasında takılıyordum. sonra geçen şehreküstü metrosundan çıktım, altıparmak tarafına doğru bakıyordum. havada kapalı, o kadar müthiş bir manzara vardı ki, şehrin ruhunu tam o an hatırladım.
evet, saçma sapan yapılarla anasını siktiler, ama hala mudanya'da deniz havası, uludağın eteklerinde dağ havasını alıyorsun. nilüfer gayet yaşanacak bir düzeyde. ama tabi altıparmak ve çevresinin suriyeli istilasında olması can sıkıyor. sanki yavaş yavaş eski kozmopolitan havasını kaybetmiş gibi. ha birde görükle'de kendimi mülteci gibi hissediyorum. çok değişik bir ortamı var. yine de bugün bursa övgüsü yapmak istedim. dinlediğiniz için tşk.
özlemişim sarhoşluğunu bu semtin sokaklarını.
yani 20 yıl bu şehirde yaşadıktan sonra, sevmediğimi hissediyordum. ardından 5 yıllık çanakkale maceramın ardından bursa hakkında özlem hissi gelip 1 hafta kaldıktan sonra geçiyordu. sonra bursa'ya döndüğümde ilk 1 ay allah belasını versin böyle şehirin havasında takılıyordum. sonra geçen şehreküstü metrosundan çıktım, altıparmak tarafına doğru bakıyordum. havada kapalı, o kadar müthiş bir manzara vardı ki, şehrin ruhunu tam o an hatırladım.
evet, saçma sapan yapılarla anasını siktiler, ama hala mudanya'da deniz havası, uludağın eteklerinde dağ havasını alıyorsun. nilüfer gayet yaşanacak bir düzeyde. ama tabi altıparmak ve çevresinin suriyeli istilasında olması can sıkıyor. sanki yavaş yavaş eski kozmopolitan havasını kaybetmiş gibi. ha birde görükle'de kendimi mülteci gibi hissediyorum. çok değişik bir ortamı var. yine de bugün bursa övgüsü yapmak istedim. dinlediğiniz için tşk.
Dar kaldırımları, büyük sanayisi, uludağ’ ın eteğinde bulunması, iskender kebap, pideli köfte, kestane şekeri gibi gıdaları, dört büyükler dışında şampiyonluk yaşamış tek süper lig takımı olan Bursaspor, ulu cami, yeşil türbe gibi tarihi eserleri, Görükle’ de bulunan Uludağ üniversitesi kampüsü ile tanınan büyük şehir.
Güzel yeşil bir şehrimiz. Bu ay içinde gidicem inşallah. Duruşma var.
yerel seçimlerde rekabetin yaşanmayacağı nadir illerden olacak büyük ihtimalle. faruk çelik rahat alır.
2019 mart'ına hazırlanan şehir. faruk çelik ismi şehri heyecanlandırdı. genelin gönlündeki aslan o gibi.
faruk çelik gibi bir belediye başkanı olursa ihya olur. bursa'ya bursa'yı ve halkını tanıyan, hizmet etmekten gocunmayacak bir büyükşehir belediye başkanı lazım.
Güzel ve şirin bir şehir.
Yarın ilk defa mübarek topraklarına adım atacağım.
Sözlük kızları varsa orda, dm lütfen.
Yarın ilk defa mübarek topraklarına adım atacağım.
Sözlük kızları varsa orda, dm lütfen.
Karmaşıklığının muhteşemliğine aşık olduğum sevgilim şehir. Evet.
ilginçtir çok fazla araç olmamasına rağmen yolları sürekli trafikli olan güzel memleket.
Küçük metropol. Çingene gibi de, orta sınıf gibi de, elit gibi de yaşamak sizin elinizde.
Dün Bursa daydım. Bi iş için kısa süre bulunup geri döndüm ,sadece Ulu Camii yi görebildim. Gördüğüm kadarıyla güzel şehir tekrar gidip didik didik gezmek isterim.
Büyüktür izmir.
Mudanya olmazsa olmazıdır.
bok gibi bir şehir, nefret ederim. umarım deprem olur haritadan komple silinir.
en sağlıklı şehirler listesinde 5. olması(!) şaşırtmamıştır. havası tertemiz(!) olan bu ilde, her nefes alırken o mis(!) gibi olan havayı içine çekesin gelir, ciğerlerin falan bayram(!) eder bursa havasında. ömrüne ömür(!) katarsın, o derece. lodosa falan gerek yoktur havanın temizliğini(!) hissetmeniz için. koah, astım, bronşit vb hastaları için özellikle tavsiye(!) edilen bir şehirdir.
https://www.sozcu.com.tr/...l-sinirin-5-kat-uzerinde/
yandaşlar için;
https://www.aksam.com.tr/...rinin-5-kati/haber-694857
https://www.sozcu.com.tr/...l-sinirin-5-kat-uzerinde/
yandaşlar için;
https://www.aksam.com.tr/...rinin-5-kati/haber-694857
Sabah saatlerinde yine hafiften titremiş şehir. Bir şey mi demek istiyor ?
Bursa çocuklarının video da ki gibi o... Çocuğu olduklarını bir bursalı arkadaşımdan öğrendiğim güzide bir anadolu şehri. Yanlış anlamayın bursalı arkadaşlarımın hepsi adam gibi adamdı ama aklımda o kalmış.
ihanete uğramış bir şehir var ise o da bursa'dır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar