bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- beyaz otomobil satın almak14
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- tgrt3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- kaya çilingiroğlu2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- almanya4
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- esra'yı aç esra'yı2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- şemsiyenin ters dönmesi3
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- lucas luthor2
- hoşgeldin pazartesi7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
Şu an deli yağmur yağan şehir. Ben de ortama uygun olsun diye camdan bakıyorum; ama arap ve kız değilim!
Heykel'de yakalandım yağmura ve "bulut geçiyor az sonra biter" derken şu an sucuk gibiyim.
Heykel'de yakalandım yağmura ve "bulut geçiyor az sonra biter" derken şu an sucuk gibiyim.
görükle tarafında yağmur yağmayan şehir. ama hava bulutlu...
cayır cayır yanıyor, ben bursa diye başka bir yerde miyim diye şüpheleniyorum şu an.
hava mı boğucu, yoksa ben ölüyor muyum? bu ne arkadaş lan.
yazılanlara bakılırsa, tanpınar'ın bursa'da zaman şiiri kağıt üzerinde kalmıştır denebilir:
BURSA'DA ZAMAN
Bursa'da bir eski cami avlusu,
Küçük şadırvanda şakırdıyan su;
Orhan zamanından kalma bir duvar...
Onunla bir yaşta ihtiyar çınar
...
BURSA'DA ZAMAN
Bursa'da bir eski cami avlusu,
Küçük şadırvanda şakırdıyan su;
Orhan zamanından kalma bir duvar...
Onunla bir yaşta ihtiyar çınar
...
içinde yaşayanlara açık teklif yapacağım şehirdir. buradan gidelim.
kürtlere kucak açan eski özelliğini kaybetmiş vasatın altı ilimiz. net...
Yaşamak isteyeceğim son şehir.
denizi var, dağı var, kışın kayak imkanı var, yeşil , sanayi var, insanları istanbul insanına göre daha anlayışlı,
paran varsa istanbul araba ile 1 saat 40 dk.
paran varsa istanbul araba ile 1 saat 40 dk.
25 yıldır yaşadığım ve suan kuzenim (benden 7 yas küçük) dışında kimseyle görüşmediğim yalnız takıldığım şehir.
Not: erkeğim ona göre yürüyün.
Not: erkeğim ona göre yürüyün.
inkaya çınarının olduğu bölgesi çok güzel olan il. En son 4 yıl önce gitmiştim.
Küçük istanbul oldu. Güzel şehir seviyorum. Evet.
cok guzel bi sehir. Annemin gencligi burada gecmis. Liseyi burada bitirmis universiteye burada hazirlanmis. Ara sira gezmeye gideriz pideli kofte, iskender yiyip, kestane sekeri alir doneriz.
3 sene kaldım. 3 seneden sonra suriyelilerden bıktığım için veda ettiğim şehir. şu sıralar suriyelilerin başkenti olmuş.
şöyle ağız tadıyla boş kafayla geçemediğim güzel şehrimiz. hep bir koşturmaca, hep üç günlük programları bir güne sıkıştırmaca.
En güzel zamanlarını geçiren şehir. Keşke eski dokusunu koruyabilseydi. Ne yeşili kaldı, ne tarihi, ne de has bursalıları.
görsel
görsel
istanbuldan kaçmak için alternatif olduğunu düşünüyordum ama trafik konusunda istanbul’u aratmadığını öğrendim üzülerek.
Gidecem buralardan, ama halen nereye gideceğimi bilmiyorum.
Sadece gitmeye ihtiyacım var
Gidecem buralardan, ama halen nereye gideceğimi bilmiyorum.
Sadece gitmeye ihtiyacım var
bursa şekeri zaman zaman rüyalarıma giren şehir.
Ankara dışında yaşanır dediğim nadir şehirlerden. iki ay kadar kalmıştım 8-10 yıl evvel.
Amacımız nostalji aşıklığı yapmak, eski bursa'yı ulaşılmaz maşuk yerine koymak değil. Fakat şu kareye bakınca insanın içinden bir şeyler kopuyor. Hani güzel olan bir şeyi geri gelmemecesine kaybedersiniz ya onun hüznü işte. Ya da çocuk saflığının bittiği gecenin sabahı gibi bir his. Baktıkça ahmet hamdi tanpınar'a sonuna kadar hak veriyor insan. Şöyle iki saat hakkımız olsaydı. Şu karlı sokaklarda gezebileceğimiz iki saat...
görsel
görsel
Reankarnasyon gerçek ise, bir sonraki yaşantımı Bursalı bir ibne olarak geçirmek isterdim. Beni bundan mahrum bırakan Tanrı.. üzülmesin.
Sözlükteki üyelerin min %16 sı bursalıdır ya da bursadadır bence. “Uludağ” isminden midir nedir bilinmez.
Eeeey patikçizade.
Eeeey patikçizade.
gitmekten nefret ediyorum
ama mecburum.
ama mecburum.
23 yıldır yaşadığım ve çok sevdiğim şehir.Hafif yağmurlu şu anda.
Yaşadığım şehir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar