bugün
- true'nun çaylak olması14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü18
- kadir inanır14
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- özlü sözler5
- yazarların iyi olduğu konular9
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- fransa3
- arkadaşlar ben supernatural izlemeye gidiyorum2
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalist dünya19
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- evagreen2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kürtçülerin algıları5
- bulla dava açmak3
- kürtçülük5
- the saturdays2
- izmir de cami var mı2
- egay bey birader2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- galatasaray lobisi11
- ktç abinin çaylak olması5
Avrupa hun devletine başkentlik yapmış şehir.
tur şirketleriyle kolay ve ucuzca gidilebilen şehir. yanlış söylemek istemem ama 200 euro (600 tl) gibi bir paraya 1 hafta herşey dahil gidip gelebilirsiniz.
ciddi ciddi özlediğim şehir.
yasadigim sehir. gidecekler sorusu olanlar msj pls.
Kolay bir şehirdir. Görsel açıdan muazzamdır. Rastel adlı bir hostelde kalmıştık. En ucuzu o olduğu için. Ayrıca şehir ucuzdur.
Yaşanılası şehirdir. istanbul'a da çok benzemektedir.
pegasus hava yollarının erkan al indirimli uç kampanyasından aldığımız biletle 3 arkadaş yola koyulduk geçtiğimiz ağustos ayında.
bu benim 2. gidişimdi.insan havaalanına inince içini bir huzur bir mutluluk kaplarmı?
burda kaplıyor arkadaş.ülkeye ayak bastığın andan itibaren işte budur diyorsun
havaalanının çıkışında sol tarafta otobüs var onla metro durağına kadar gidebilirsiniz(bilet otobüste alınıyor)
metro ağıyla istediğiniz yere aktarmalı kolayca ulaşabilirsiniz.metronun olmadığı yerlerde de tramvaylar var.(biz tramvaylara hiç ücret ödemedik)
şehir ne pahalı ne ucuz istanbul gibi istediğin fiyatlara yiyecek birşeyler bulabilirsin. 1 tl 100 forint.heryerde dönerciler var zaten ekmek arası döner 6-7 tl flan ortalama.
biz yaz aylarında gittiğimiz için epeyce turist vardı.şehir sakin ve temiz ayrıca sokaklarda bir tane kedi,köpek benzeri şeyleri göremezsiniz.
geceleri çok hareketli instant diye bir gece clup u var biz 7 günün 7 sinde boş geçmedik.
hayatınızda bir daha selamlaşamıcağınız kızlarla orda rüyanızda yapamadığınız varyasyonları gerçekleştire bilirsiniz. sadece haftasonluğuna gidilse her yönden fazlasıyla yetebilecek bir yer
bu benim 2. gidişimdi.insan havaalanına inince içini bir huzur bir mutluluk kaplarmı?
burda kaplıyor arkadaş.ülkeye ayak bastığın andan itibaren işte budur diyorsun
havaalanının çıkışında sol tarafta otobüs var onla metro durağına kadar gidebilirsiniz(bilet otobüste alınıyor)
metro ağıyla istediğiniz yere aktarmalı kolayca ulaşabilirsiniz.metronun olmadığı yerlerde de tramvaylar var.(biz tramvaylara hiç ücret ödemedik)
şehir ne pahalı ne ucuz istanbul gibi istediğin fiyatlara yiyecek birşeyler bulabilirsin. 1 tl 100 forint.heryerde dönerciler var zaten ekmek arası döner 6-7 tl flan ortalama.
biz yaz aylarında gittiğimiz için epeyce turist vardı.şehir sakin ve temiz ayrıca sokaklarda bir tane kedi,köpek benzeri şeyleri göremezsiniz.
geceleri çok hareketli instant diye bir gece clup u var biz 7 günün 7 sinde boş geçmedik.
hayatınızda bir daha selamlaşamıcağınız kızlarla orda rüyanızda yapamadığınız varyasyonları gerçekleştire bilirsiniz. sadece haftasonluğuna gidilse her yönden fazlasıyla yetebilecek bir yer
daha önce gitmiş olan arkadaşlardan acil mesaj beklediğim iki hafta sonra gideceğim şehir.gören duyan bilen lütfen aydınlatsın efendim.
Budapeşte; gece hayatı konusunda Avrupa'nın en sürprizli şehridir. ilk gördüğünüzde Budapeşte' yi çok etkilenirsiniz, içinizden bu binaları nasıl bugünlere kadar koruduklarını düşünürsünüz ama boşuna kıskanmayın. Hepsi II. Dünya Savaşı' ndan sonra restore edilmiştir. Ama bizim çomarlar gibi yapmazlar restorasyonu. Birebir eskisini yaşatırlar. Gece hayatı ise tahmin edemeyeceğiniz kadar geniştir. Kalvin-ter durağında metrodan inerek yürümeye başladığınızda her bir ara sokakta biraz underground ama gerçekten keyifli küçük pub, bar, gece kulübü bulabilirsiniz. Para çok az harcarsınız, çok keyif alırsınız. Tepede bulunan saraya gidin, şampanya eşliğinde şehri seyredin, her bir yudum size keyif verecektir.
yarın itibariyle beş gün geçireceğim macaristan başkenti. "gitmişken şunu yapmadan dönme" minvalindeki tüm tavsiyelere açığım efendim.
On numara bir şehirdir. Yalnız uyarırım, manyak doludur. Gitmişken mutlaka araba kiralayıp sokak sokak gezin gece gündüz.. Bol bol foto çekin fln.. Nehrin kenarında oturun, elektrikli otibislere binin. Gece hayatına mutlaka akın, görün tipleri. Avrupanın en gizemli ve şiddet kokan ama bir o kadar güzel şehridir. Oradan bir kız kaldırmasan dönerseniz gerizekalı olduğunuzu kabul edin derim.
Sigaranızı vaktinde yedekleyin göt gibi ortada kalmayın sigaraya heryerde satılmıyo.
Dönerci kamil usta var, gidin onla muhabbet edin. Selamımı da söyleyin, o anlar:)
(Daha ne diyim lan)
Sigaranızı vaktinde yedekleyin göt gibi ortada kalmayın sigaraya heryerde satılmıyo.
Dönerci kamil usta var, gidin onla muhabbet edin. Selamımı da söyleyin, o anlar:)
(Daha ne diyim lan)
Yaşadığım memlekettir diyebilirim. Yılın yarısını burda geçirmekteyim. Buraya ilk gelişimde beni şoke eden olay çok tuhaf donuk insanları ve yeme içme hizmeti konusunda berbat bir yer olmasıydı. Hala da aynı fikirdeyim. Mekanlarında güleryüz, profesyonel hizmet anlayışı konularında büyük sıkıntılar olan bir şehirdir ve özellikle bar personellerinin davranış biçimi konusunda hazırlıklı olun, keyfinizin amına koyacak tipte birçok olaylara maruz kalmanız muhtemeldir. Facebooktan mekan sayfalarında yabancıların bıraktığı yorumlarından şehir genelinde bir puştluk sergilendiğini anlayabilirsiniz. istanbul'un esnaf lokantaları bile daha ilgili, güleryüzlü ve yüksek servis kalitesi sunar öyle düşünün. Özellikle barmenleri orospu çocuğu ve kesinlikle dayaklık orospu çocuklarıdır. Bir tanesine en sonunda delirip hiç türk yarrağı tattın mı dediğimde donup kalmıştı. Dışarı çağırdım gelmedi amcık. Bunlara kardeşimiz, akrabamız falan demeyin. Hiç bir türk misafirlere, yabancılara, ekmeğini kazandığı müşterilere bu kadar itlik ve gıcıklık yapmaz.
mini istanbul masalsı bir şehir. taksi ücreti ucuz daha pek çok güzelliği var.
görebileceğiniz, ruhu olan, yaşanabilir sayılı şehirden biridir. kendisiniz bir film karesindeymişsiniz gibi hissedebilirsiniz.
arabaya atlayıp bir saat sonra viyana'ya varabilirsiniz. daha ne olsun.
arabaya atlayıp bir saat sonra viyana'ya varabilirsiniz. daha ne olsun.
üniversite için gideceğim şehir.
hayat da ucuz diyorlar.
bakalım neler olucak.
https://www.youtube.com/watch?v=T1jjRH5tJ_k#t=2m55s
hayat da ucuz diyorlar.
bakalım neler olucak.
https://www.youtube.com/watch?v=T1jjRH5tJ_k#t=2m55s
gece klüpleri, diskoları iyidir. şehir ucuz sayılır. güzel bi mimari ama batı avrupaya göre daha medeni bi halk... ayrıca macarlar türklere de benziyo...
Çocukluk haritamın başkenti.
Atlasta yolculuklar yaparken, hep en son budapeşte'ye dönerdim.
Atlasta yolculuklar yaparken, hep en son budapeşte'ye dönerdim.
güzellikte istanbul'u 4'e katlar. https://gezimanya.com/sit...fon-ru_.jpg?itok=Iohq17dS
deli şehridir, net..
tuna'nın incisi, sarı tramvaylar şehri. Andrassy Utca altındaki metro, dünyanın ikinci en eski metrosu olarak kabul edilir. insan sokaklarından dolanırken, istanbul da böyle olabilirdi diye düşünmeye başlıyor, yavaş yavaş bir melankoli kaplıyor içini.
iki yıl önce erasmus yaptığım, şimdilerde master için geldiğim şehir. buralarda olan sözlükçü varsa yeşillendirsin.
baktim 3 dk kaldi attim ile arşınlayacağımız şehir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar