bugün
- kemalist dünya3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- allah4
- kemalistler8
- arda güler2
- aşure3
- en son ne aldınız2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol17
- dünya11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kadınların yanlış yapması3
Enlerin şehridir. Enlerin demişken kötü yònleride uç noktada iyi yönleride. Doğal güzellik olarak eşine kolay rastlanmaz. abant gölcük yedigöller mudurnu göynük kartalkaya bunlar sadece bildiklerimiz . Büyük sehirlerden geleni oksijeni carpar ozellikle kampuste. kotu yonleri insan yapisiyla basliyor. hem boludakiler hem disardan gelen vr bir sure sonra bisey oldum sananlar sayica fazla. kisacasi bolu burda her sey olu.
sanayi bakımından,yakın komşuları olan sakarya yada düzce kadar gelişememiş bir batı karadeniz ili.
diğer alanlarda ise kendi yağında kavrulmaktadır.
belediyesi şehrin her noktasında çılgınca hatta manyakça çalışmaktadır ki şehir şu aralar harabe durumundadır.
üniversitesi ise buna da şükür kıvamındadır.
sonuç olarak burası bolu.burda herşey olu.
diğer alanlarda ise kendi yağında kavrulmaktadır.
belediyesi şehrin her noktasında çılgınca hatta manyakça çalışmaktadır ki şehir şu aralar harabe durumundadır.
üniversitesi ise buna da şükür kıvamındadır.
sonuç olarak burası bolu.burda herşey olu.
Ortalama rakım 1000 m., merkez ilçe rakımı ise 725 m. civarındadır. Matematiksel konum açısından 30 derece 32 dakika - 32 derece 36 dakika Doğu boylamları ile 40 derece 06 dakika - 41 derece 01 dakika Kuzey enlemleri arasındadır.
Karadeniz Bölgesinin batı bölümündeki illerimizden olan Bolu, Karadeniz Bölgesinde, yalnızca Zonguldak iliyle komşudur. Öteki komşuları iç Anadolu ve Marmara bölgelerindedir. Bolu ili, 30 km.lik bir kıyı boyunca Karadenizle de komşudur. Yüzölçümü 11.051 m.
Kaynak: http://www.yeniansiklopedi.com/bolu/#ixzz2OReRNGWU
Kaynak: http://www.yeniansiklopedi.com/bolu/#ixzz2OReRNGWU
Türkiyenin en zengin ili
Askerligimi ben burada yaptım herkesde bok gibi para var.
Askerligimi ben burada yaptım herkesde bok gibi para var.
Pazartesi gününe "bolu pazarı günü" denen ildir.
Sebebi cümlede saklı.
Sebebi cümlede saklı.
doyduğum ama sevmediğim fakat uzak kalınca özlediğim şehir.
deli soğukların başladığı şehir.
(bkz: saray helvası)
kıbrıscık ilçesi memleketimdir.
öğrenciliğimi geçirdiğim köy. aman diyim uzak durun. öle doğa moğa abant ayağına kapılmayın.
Kısa kalsanızda bu kış zamanı havasından suyundan kendinize gelmenizi sağlayan şehirdir. Ama o beş yıldızlı otelleri hiç tavsiye etmem onlardan her yerde var zaten. Alın dürbününüzü pusulanızı dağlarına çıkın.
'ne, ne zaman, nerede bolu gerede' diye berbat espiriye konu olan kent...
` bluetooth un olması ama bluebırak ın
olmaması ` basligindan sonra en cok "u" bulunan sehir diye espri yapilmasini bekledigim sehir.
olmaması ` basligindan sonra en cok "u" bulunan sehir diye espri yapilmasini bekledigim sehir.
sessizliği, doğayı ve soğuğu sevenler için mükemmel bir şehir. Diğer bir ismi de göl memleketidir.
Abant'ı ile meşhur olsada, en güzel yeri Gölcük olan şehir. Gece vakti nereden aklıma geldi bilmem ama; hafta sonu mangal ve rakı yapacağım manzarana karşı. Bekle beni bolubeyi, bekle beni Köroğlu. Nigar'a da selamlar.*
Türkiye'nin küçük ama güzel şehri ''bolu''
istenmedik bir şekilde akp önde gitmektedir.
Çok orman, bu yaz gezdim. Ben bu kadar yeşil görmedim. ist. Havası gibi yazın bunaltmaz ama serindir incecik giyinmeyin.
akıllara hemen ramazan çelik'ten boluluyum bolulu türküsünü akıllara getiren şehir.
http://video.uludagsozluk...ramazan-%C3%A7elik-73676/
http://video.uludagsozluk...ramazan-%C3%A7elik-73676/
(bkz: #24105169)
bir yere oturup happy moons tan daha pahali fiyatlari gormemle beni saskinliga ugratmis sehirdir. bir tek golu var kimse de hergun gole gezmeye gitmedigine gore onun da bir anlami kalmiyor.
doğasına, havasına eyvallah ama...
göle git, dağa git, e sonra? tamam piknik yaparsın ama herkes de doğa sevmiyor ya? bırakın artık şu herkes iyi olacak ayaklarını. kimisi her gün içer, bu ona göre olması gerekendir, başka kimseyi bağlamaz. ''karıyla kızla'' da eğlenir. bu da seni bağlamaz.
insanı hakkında bir kaç söz etmek gerekirse, hala köy zihniyeti taşıyorlar. ''öğrenci niye geliyo?'' ''huzurumuzu bozuyor'' kafasındalar. üniversitenin ve dolayısıyla da öğrencinin hala ne anlama geldiğini bilmiyorlar.
baksana eskişehir'e. neye yatırım yaptılar? öğrenciye. sonuç? eskişehir en başında ''barlara gitmek isteyenler gelmesin'', ''karıyla kızla eğlenecekler başka yere gitsin'' dese, şu an bu durumda olur muydu?
demek ki neymiş, insanların inancına, yediğine içtiğine, tercihlerine karışmayacaksın. herkes senin gibi olmayabilir.
demek ki neymiş, senden olmayana tahammül edip, onunla da yaşamayı öğrenirsen büyükşehir olursun. bence büyükşehirden önce adam olman lazım.
son söz de burayı yazanlar veya yazmayı düşünenlere gelsin;
yazdıysanız, geçmiş olsun. yazmayı düşünüyorsanız, hiç düşünmeyin.
göle git, dağa git, e sonra? tamam piknik yaparsın ama herkes de doğa sevmiyor ya? bırakın artık şu herkes iyi olacak ayaklarını. kimisi her gün içer, bu ona göre olması gerekendir, başka kimseyi bağlamaz. ''karıyla kızla'' da eğlenir. bu da seni bağlamaz.
insanı hakkında bir kaç söz etmek gerekirse, hala köy zihniyeti taşıyorlar. ''öğrenci niye geliyo?'' ''huzurumuzu bozuyor'' kafasındalar. üniversitenin ve dolayısıyla da öğrencinin hala ne anlama geldiğini bilmiyorlar.
baksana eskişehir'e. neye yatırım yaptılar? öğrenciye. sonuç? eskişehir en başında ''barlara gitmek isteyenler gelmesin'', ''karıyla kızla eğlenecekler başka yere gitsin'' dese, şu an bu durumda olur muydu?
demek ki neymiş, insanların inancına, yediğine içtiğine, tercihlerine karışmayacaksın. herkes senin gibi olmayabilir.
demek ki neymiş, senden olmayana tahammül edip, onunla da yaşamayı öğrenirsen büyükşehir olursun. bence büyükşehirden önce adam olman lazım.
son söz de burayı yazanlar veya yazmayı düşünenlere gelsin;
yazdıysanız, geçmiş olsun. yazmayı düşünüyorsanız, hiç düşünmeyin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar