bugün

bolu

Abant'ı ile meşhur olsada, en güzel yeri Gölcük olan şehir. Gece vakti nereden aklıma geldi bilmem ama; hafta sonu mangal ve rakı yapacağım manzarana karşı. Bekle beni bolubeyi, bekle beni Köroğlu. Nigar'a da selamlar.*
© copyright 2005 - 2026