1. 1.
    bilgisayarda oynanan her türlü heyecan, gerilim, eğlence, şans, strateji, macera, yarış içerikli oyundur. üzerinde "dikkat bağımlılık yapar" yazsa yeridir.
    4 ... asiti kaçmış kola
  2. 2.
    Bazı insanların gerçek hayata entegre edip cinayet işlemeye kadar götürebildikleri etkileyici ve işlevsel dünyanın gerçekliğinden uzak bir zaman geçirme olayıdır...
    ... atakanzi
  3. 3.
    medya tarafından yerden yere vurulan oyunlardır. ama bazen haber bültenlerinde çaktırmadan çalarlar müziklerinden. * neymiş efendim, şiddeti körüklüyormuş. yaşadığımız dünya güllük gülistanlık zaten * evet, belli bir yaşın altındaki çocuklara uygun oyunlar olduğu sürece bir zararı yoktur. bir diğer husus da, her tür oyun olursa olsun zekayı geliştirmesidir. özellikle, strateji oynayan - seven - çocukların matematiği daha çok sevdiği ortaya çıkmıştır. * * fazlası zarardır tabi. ama güzel şeydir. ölmeden önce yapılacak şeylerden biridir, bu oyunlardan oynamak. * *
    ... larsmon
  4. 4.
    -zeka ve sinir sistemini geliştiren boş zaman uygulamalarıdır. zamanla sıçrar tüm hayata ve oyun oynamaktan zaman kalmaz. tedavisi bilgisayarı pencereden fırlatmaktır.
    1 -1 ... meydanbenim
  5. 5.
    oynayabilene;

    (bkz: gta iv)
    ... surudenayrilanidealistkuzu
  6. 6.
    bambaşkadır bilgisayar oyunları. insanı bulunduğu haletiruhiyeden alır çok farklı dünyalara götürür. canınızın sıkkınlığını bir anda yok eder. bir oyuna başladığınız andan itibaren aklınızda bir şey kalmaz canınızı sıkan. birkaç saatliğine başka dünyadasınızdır. eğlendiğinizi, bir şeyleri başardığınız bir dünya. ne işsizlik ne ekonomik sorun ne de sevgili sorununun var olduğu bir dünya... hiç çıkmak istemezsiniz o dünyadan. keşke herkes burda olsa dersiniz hatta.

    eğlenceli, bilgilendirici ve iyileştirici özellikkeri vardır bilgisayar oyunlarının.
    2 ... birnikimbileyok
  7. 7.
    Call of duty 7, Medal of honor... ve elbette Stronghold Crusader...
    1 ... dalgasiz denizi dalgalandirmak
  8. 8.
    anne ve babalar bilgisayar oyununun sadece çocuklar tarafından oynanacağını sanır, ve malum diyalog;
    - oğlum sen çocukmusun oyun oynuyorsun.
    * baba oyunun üstünde 15+ yazıyo sence 15 ay mı?
    - dlsakhdkla! kalk ders çalış eşek sıpası.
    * kökler uzun diyon yani ehehe.
    - * ... ehehe babasının oğlu.
    2 ... tekhobisicaseykekyemek
  9. 9.
    sanaldır fakat hissettirdiği duygular ve tepkiler gerçektir. oyunlara sanal diye burun kıvıran motor kezban ve zibidi kamiller acaba nelerden zevk alıyor ve bunlar kendilerine ne katıyor sormak lazımdır. götünü kafeden kafeye gezdirmek ve hoplatılmak insana hiçbir şey katmaz. en azından oyun oynayanlar daha düzgün şeylerden zevk almaktadır.
    ... anambunelan
  10. 10.
    kötü bir şey gibi gösterilmesi anlaşılamayan sanal oyunlardır. halbuki bilmezler ki o oyunun geliştirilmesi sırasında yoğun biçimde teknik bilgi, yapay zeka, matematik, fizik, programlama bilgisi, mühendislik faaliyetleri kullanılır. oyun hazır hale gelip oyunculara sunulduğunda ise bu birikim mutlaka oyunlara yansır. her oyunun bir yapay zekası vardır ve oyuncunun beyin faaliyetlerinde bulunmasını, düşünmesini, sosyal,pratik,matematik,stratejik zekasını kullanmasını ister, teşvik eder.

    siz siz olun aldanmayın bilgisayar oyunları aptallaştırıyo yeeaa diye çemkirenleri. hayal gücünün gelişimine inanılmaz katkısı vardır.
    1 ... stackoverflov